Mart Smeets zal komende zomer opnieuw De Avondetappe presenteren. Dat meldt het AD. In de talkshow bespreekt Smeets op locatie met gasten de etappes van de Tour de France en hun gedeelde liefde voor het wielrennen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef 99.999 het volgende:
Uurtje eerder toch had ik ergens begrepen? Dan komt het wel in de knoop met het programma op de Belg.
Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
Zit alleen met de eventuele overloop met de Belg, dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk aan, dat had ik nog niet gelezen. Ik vind dat zelf wel prettig en mooi rond de klok van 23 uur afgelopen, dus niet al te laat
Mooi zo!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dit het geval zal zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)mer-op-de-buis.dhtml
Mart truitjes.quote:
22.00u DeMartquote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Om 23u zijn de gebroeders van de EO er. Dus Tijdstip is geen 23uur
De Tour start met een rit in lijn, daarna een paar leuke etappes met wat heuveltjes, voor de rest is het tot het tweede weekend niet heel bijzonder. Wel nog een ploegentijdrit, voor de rest veel sprinten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:49 schreef Coelho het volgende:
Mehh, kom er net achter dat de Tour een week eerder dan normaal begint. Ik zit de eerste week van Juli in een tentje in Toscane en ging er van uit dat ik bij thuiskomst nog net de start mee kon pikken.
Ga ik in week 1 veel missen, of is het een proloog, ploegentijdrit en 5x afsprinten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |