Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen
as is verbrande turfquote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.
Dat is een soort thema-avond over de Olympische Spelen volgens mij, met iedere avond een ander thema. Het wordt in ieder geval ook door Mart gepresenteerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie vanavond iets staan met de olympische spelen.. is dat ook een talkshow? Wie presenteert dat?
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).quote:
quote:Publieke Omroep @PubliekeOmroep
Mart Smeets maakt ook in 2013 de #Avondetappe, als de Tour de France voor de 100ste keer plaatsvindt. Beluister #3FM:
Denk dat dat voor een deel ook komt door VI Oranje, daar zijn toch een hoop kijkers van blijven hangen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).
Is maar de vraag. Misschien zou het gelegenheidspubliek juist toenemen bij TdJ.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen (of Bauke Gesink)
Heel goed nieuwsquote:
Mart Smeets zal komende zomer opnieuw De Avondetappe presenteren. Dat meldt het AD. In de talkshow bespreekt Smeets op locatie met gasten de etappes van de Tour de France en hun gedeelde liefde voor het wielrennen.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:30 schreef INViCTuS het volgende:
hehe...
Maar is het dit jaar weer om 23 uur pas? Waarom kan dat niet gewoon om 22 uur...
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef 99.999 het volgende:
Uurtje eerder toch had ik ergens begrepen? Dan komt het wel in de knoop met het programma op de Belg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |