Bedoel mooie beelden etcquote:
dat is vorig jaar al opgenomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
Waarom niet?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:53 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond om 23.00 is gewoon een sportzomer, dat kan toch niet live zijn ??
tijdsverschilquote:
Is nog niets over bekend.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef Evertjan het volgende:
maar was dit nou de laatste met DeMart? wat een treurig einde voor een tijdperk
quote:
Die met Bram De Groot...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:50 schreef pennyfarthing het volgende:
Dat was het voor 2012. Leuke uitzendingen geweest, behalve deze dan.Tot 2013
Deze pakken we mooi mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef RemcoW23 het volgende:
Laatste keer Mart in de herhaling, dit keer om 00:10 al. Verschillende tijden hele tijd
quote:
Ik begrijp het wel. een ploegleider is geen arts. Hij ziet ook niet wat ie allemaal heeft.. en sportmensen willen altijd door. Wel goed dat ie later gewoon wel ingegrepen heeft.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft schandalig dat ze Poels weer op de fiets hebben gezet.
Ze komen goed weg dat hij er aardig bovenop lijkt te komen, als hij dood van zijn fiets was gevallen, dan hadden ze een groot probleem gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Het blijft schandalig dat ze Poels weer op de fiets hebben gezet.
Daarom moeten er ook onafhankelijke artsen komen, die het laatste woord hebben. Als die vinden dat het niet meer verantwoord is, dan stap je gewoon af.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. een ploegleider is geen arts. Hij ziet ook niet wat ie allemaal heeft.. en sportmensen willen altijd door. Wel goed dat ie later gewoon wel ingegrepen heeft.
Zijn verontwaardiging over dope ook nietquote:Op maandag 23 juli 2012 00:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat haar van Boogerd klopt niet (links) Lijkt net een hap uit
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom is iedereen zo zeker van dopinggebruik Boogie? Heb dat nooit meegekregen
+ inzinking in 2004/2005. (weet niet precies zeker)quote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.
Uit het niets? Topper kan tochquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was eind jaren '90 en begin 2000 een topper.
Nu snap ik deze pasquote:Op maandag 23 juli 2012 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn verontwaardiging over dope ook niet
Swinkels was even vergeten dat hij iemand uit die tijd aan tafel had zitten
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.quote:
Truequote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.
Als hij doping had gebruikt had hij de tour dus gewonnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk kon Boogie van nature aardig fietsen, maar het is een beetje naïef te denken dat hij met een bruine boterham met pindakaas al die pakhazen kon volgen.
Nee andere hadden betere dope en konden harder fietsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij doping had gebruikt had hij de tour dus gewonnen.
Dit vindt ie geen leuk onderwerpquote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Hehe je kon de halsslagader van Boogie makkelijk zien kloppen.
2006 en 2007.quote:
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2007 ook zat die Rasmussen te slepen
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stondquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Gertquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
4 man bij de eerste 6 toen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
toen won die ook alle etappes ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ja, en met testosteron net zo. Alleen werd hij toen net gecontroleerd nadat hij het gebruikt had, waardoor hij een record testosteronwaarde haalde.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stond.
Valt mee, volgens mij verloor hij zelfs een sprintje van baas Botero...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
toen won die ook alle etappes ofzo
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.
Het laatste Geel...Leuk boekjequote:Op maandag 23 juli 2012 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.
Gertje weet idd dat zijn bekentenissen geen consequenties hebben. Overwinningen kunnen ze hem iig niet afpakken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:54 schreef Szura het volgende:
Gert Jakobs zou zelfs kunnen zeggen dat hij doping heeft gebruikt met heel die air van het interesseert me geen ene reet, terwijl ie nooit iets gebruikt heeft. Puur omdat ie denkt dat mensen die attitude grappig vinden of cool. Wat een karikatuur is dat.
Volgend jaar weer gok ik.quote:
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?quote:
Hij blijft als free lancer voor de NOS werken, dit wil hij graag nog een keer doen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
De jubileum uitvoering mag ie nog doen met beperkt budget.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ik heb het even opgezocht; je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?
Een uur of half uur eerder zou volgens mij een hoop extra kijkers opleveren.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:15 schreef INViCTuS het volgende:
volgens mij volgend jaar nog een keer inderdaad. Met de 100e tour moet dat ook gewoon. Hoop wel dat ze is om 10 ipv 11uur beginnen.
twitter:NOScommunicatie twitterde op maandag 23-07-2012 om 19:42:36For the record: er is nog niet bekend of in 2013 wel/geen Avondetappe (of ander TdF-avondprogr) komt (laat staan wie presenteert) reageer retweet
Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen
as is verbrande turfquote:Op maandag 23 juli 2012 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, leuk. En nog meer als Gesink iedereen op 2 uur had gereden. Als telt niet.
Dat is een soort thema-avond over de Olympische Spelen volgens mij, met iedere avond een ander thema. Het wordt in ieder geval ook door Mart gepresenteerd.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zie vanavond iets staan met de olympische spelen.. is dat ook een talkshow? Wie presenteert dat?
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).quote:
quote:Publieke Omroep @PubliekeOmroep
Mart Smeets maakt ook in 2013 de #Avondetappe, als de Tour de France voor de 100ste keer plaatsvindt. Beluister #3FM:
Denk dat dat voor een deel ook komt door VI Oranje, daar zijn toch een hoop kijkers van blijven hangen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je kunt trouwens ook zeggen: "Mart verliest kijkers aan Wilfred". In vergelijking met vorig jaar heeft Tour du Jour 113.554 kijkers per uitzending meer gescoord en heeft Mart er 197.948 per uitzending moeten inleveren. Maar ik ben het met je eens: deze slag is zeer overtuigend voor Mart/NOS (en dat zal tijdens de OS niet anders zijn verwacht ik).
Is maar de vraag. Misschien zou het gelegenheidspubliek juist toenemen bij TdJ.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Evertjan het volgende:
had nog meer kunnen zijn als Gesink of Mollema een berg rit hadden gewonnen (of Bauke Gesink)
Heel goed nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |