Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
2007 ook zat die Rasmussen te slepen
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stondquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
Gert Jakobs doet nooit zo moeilijk over zijn dopinggebruik, die interesseert het echt allemaal niks.
Gertquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef AFCNiels het volgende:
4 man bij de eerste 6 toen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
toen won die ook alle etappes ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles in iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ja, en met testosteron net zo. Alleen werd hij toen net gecontroleerd nadat hij het gebruikt had, waardoor hij een record testosteronwaarde haalde.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Maar die deed het nog "eerlijk" toch? Die vulde alleen zijn waarde aan tot 50 omdat dat de limiet was en hij op 43 stond.
Valt mee, volgens mij verloor hij zelfs een sprintje van baas Botero...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
toen won die ook alle etappes ofzo
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die openheid van Gertje was echt ontwapenend. Gewoon toegeven, dan krijg je ook nooit meer die lastige vragen.
Het laatste Geel...Leuk boekjequote:Op maandag 23 juli 2012 00:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk hoe hij dat toegaf, Mart belde hem en tegen Mart ga je toch niet liegen.
Gertje weet idd dat zijn bekentenissen geen consequenties hebben. Overwinningen kunnen ze hem iig niet afpakken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:54 schreef Szura het volgende:
Gert Jakobs zou zelfs kunnen zeggen dat hij doping heeft gebruikt met heel die air van het interesseert me geen ene reet, terwijl ie nooit iets gebruikt heeft. Puur omdat ie denkt dat mensen die attitude grappig vinden of cool. Wat een karikatuur is dat.
Volgend jaar weer gok ik.quote:
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?quote:
Hij blijft als free lancer voor de NOS werken, dit wil hij graag nog een keer doen denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
De jubileum uitvoering mag ie nog doen met beperkt budget.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was toch echt de allerlaatste keer? Of wordt Mart de Heintje Davids van de wielerjournalistiek?
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...maar ook in 98/99 zat ie aan de dope. Hoe Rabo in '99 alles en iedereen in Parijs-Nice kapot reed, sloeg nergens op.
Ik heb het even opgezocht; je hebt gelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wonnen ze toen niet dankzijn waaiers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |