Juist daarom ook even aankaarten.quote:
Vertel eensquote:
Het is idd een grote schande de nieuwe FOK!kers op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist daarom ook even aankaarten.
Minstens. Maar misschien de volgende keer gewoon niet meer doen. Kan ook toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is idd een grote schande de nieuwe FOK!kers op de hoogte te stellen.
Kop er af. Of anders schandpaal.
Maak je druk om de hongersnood in Afrika.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Minstens. Maar misschien de volgende keer gewoon niet meer doen. Kan ook toch?
Ah, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je druk om de hongersnood in Afrika.
Nee hoor, ben je gezeik tegen mij wel gewend.quote:
Ik doe het uit liefde!quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben je gezeik tegen mij wel gewend.
Jij, dus dat betekend 95% nutteloze posts en 5% zeer interessante posts. Maar deze viel in die eerste categorie, op deze plek voegt het niks toe om de wiki pagina te knippen en plakken.quote:
Ach alles van schoonheid is weerloos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij, dus dat betekend 95% nutteloze posts en 5% zeer interessante posts. Maar deze viel in die eerste categorie, op deze plek voegt het niks toe om de wiki pagina te knippen en plakken.
Je bent van de SM ?quote:
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:44:04Elke Avondetappe een mooie geschiedenisles uit de rijke Tourhistorie van Joost Prinsen en @fheinen. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 14:59:39Tipje van de gastensluier: Tim Krabbé, Kenny van Hummel, Churandy Martina, Ellen van Dijk, Steven de Jongh, Jan Janssen en Joop Zoetemelk. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:01:37Verder komen Rick de Leeuw, Herman Ram, Dennis van Winden, Rose Mentink, Marijn de Vries, Marcel Wintels, Reinier Honig en vele andere! reageer retweet
TUFKALquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef TUFKAL het volgende:
En de huisvrienden van DeMart Joop Z en Jan Jansen met de eeuwige zelfde verhalen
Bij Marijn de Vries dan helemaal, denk ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ellen van Dijk, hmm, dan ga ik denk ik met m'n rug naar de tv zitten.
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 15:15:59Vaste 'sidekicks' aan tafel zijn Edwin Winkels, Thijs Zonneveld en Bert Wagendorp. De eerste uitzending zitten ze alledrie aan tafel. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |