quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie deze al?
http://wordsmith.org/anagram/
Dafuq zijn dat voor een woorden die daar uit komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie deze al?
http://wordsmith.org/anagram/
quote:Anagrams for: tetten
No anagrams found.
RIB NEE!quote:Anagrams for: bieren
9 found. Displaying all:
Be Rein
Beer In
Brie En
Bier En
Bin Ere
Nib Ere
Rib Nee
Be Re In
Bi En Re
Murphyquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit weer alleen op kantoor...
PHONE ALL AT TZE SAME TIME !11!11
Hele ochtend wellicht 2 telefoons gehad... Nu 4 na elkaar
Ergste is... gisteren gebeurde net hetzelfdequote:
goeden kampvuurquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een goeden fik jonge!
[ afbeelding ]
Het stonk zelfs in mijn hok.
quote:
Ik mag niet zingen, dan gaan de honten meejanken.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
INVETTE !!!111 Seriously daar kom ik toch never nooit niet op man
Kutspel
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intriestequote:
Ok jij bent !! GO GOG OGOG OGOOGOGOquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
intriestequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
holy fuck jij had een goede ronde!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
De laatste ronde ging best goedMaar best goed bij mij betekent meestal: ubermega goed bij de ander
![]()
En nog rotsblok en rookstel gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
holy fuck jij had een goede ronde!
Nope zelfstandige naamwoordig vind ik echt zeldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nog rotsblok en rookstel gemist
Merk ik niks vanquote:
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Nu eerst even lunchen
Ow en......Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
stom haar van mij
吴 曼 迪
Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitstom haar van mij
NYquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Vriendin zit in NYC, ik ben zo jaloersik had met der mee gemogen als der broer niet mee was geweest
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwd
Ja echt stom. haar ouders vonden het ook goed enzo, want der broer zou niet meegaan, en toen ineens wel, le fuquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NYBroer gaat er over paar maand naartoe voor 10 dagen ofzo
Lijkt me echt gaaf... maar cif heeft niet zoveel met amerika
Bij het borstelen gaat het altijd misquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier nog maar 2de keer dat ik het doe; maar gaat eik erg makkelijk.. Slapen. Opstaan.. Uitborstelen.. Haarlak. DONE
vlg mij priemgirlquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
Auw nagels in mijn buikPriem wat is jouw naam bij Rumble
![]()
Ik ben ook slecht
Was het niet Priem?quote:
of priemke.....quote:
Ik had je al toegevoegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
ow wacht ik kan dat ook zien.. het is priemgirlfaal
Altijd leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
Jongens ik vond net foto's van een werkfeest van anderhalf jaar geleden
Ha deze niet. Met mijn dikke hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Altijd leuk
Op het feest van mijn werk was ik een braaf burgertrutje![]()
paaldansende homo's en alles
Geen ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutquote:
Ja die post van gisteravond komt daar dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutOok de app.
Of heb je het erover dat jouw blog niet bijgehouden wordt door hen? Want ik zie je wel altijd op facebook posten en volgens mij volg ik jou ook op bloglovin maar zie ik daar geen nieuwe posts.
Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Iets met nagellak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap alle tickets nu aanmaken van de telefoontjes.. echter kreeg ik daarnet 4 telefoons tegelijkertijd... Dafuq heb ik in het 1ste gesprek besprokenGeheugen van een goudvis i haz
Ik heb gisteren in het systeem gezet:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met nagellak?
Of rumble?
Nee?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in het systeem gezet:
'Floam lakken'![]()
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja faalt weer hard.
- een filmpje maken met een review van een ding dat ze in Hong Kong heeft gekocht en hier dus niet te krijgen is
- niet kijken of het überhaupt verkrijgbaar is op internet
- Geen naam van het ding geven zodat niemand kan opzoeken of het online te koop is
- Geen idee hebben hoe het ding werkt en dus maar wat dingen uitproberen terwijl ze aan het filmen is
- concluderen dat het ding niet werkt terwijl ze nog steeds geen idee heeft of ze hem goed gebruikt heeft![]()
Emoslinger.gif
Dat ! *opent schoonheidsglans*quote:
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel/oranje/nude plus wat donkere kleuren
[ afbeelding ]
Paars/blauw
[ afbeelding ]
Glitter/holo/speciale topcoats
[ afbeelding ]
Rood/roze
[ afbeelding ]
Groen/grijs
[ afbeelding ]
Basecoat/topcoat/nagelwielen
Zo lijkt het wel mee te vallen, maar dit zijn er dus ruim 200.
En er kan nog genoeg bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijk
Drie keer radenquote:Wat is nederland toch een land van regels en wetten, wil je iets beginnen maken ze het haast onmogelijk!! Waarom pikken wij alles in dit land?? Alles wordt duurder en we krijgen minder betaald, moeten langer werken en daarbij is de zomer tegenwoordig naadje pet ( helaas kan ik daar de regering niet de schuld van geven, maar nu ik toch mopper)!! Wij nederlanders zijn veel te mak en daar zouden we eens iets aan moeten doen!! Onze Koningin levert niks in!!?? Onze ministers wel dan?? Stemmen heeft geen zin, want ze doen toch van alles om ons te pakken.
time flyesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
nee, dat was mijn tante.quote:
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben
Naja ik hoop dat ze ze nog bij gaat maken want ze gaan morgen voor het eerst in de verkoop, maar ik heb net a england besteld en dan ga ik niet deze ook nog kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen
Een winkel in tweedehands kleding en ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenEn zit ze nu toevallig hele dagen thuis?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een winkel in tweedehands kleding en ja.
Gratis shipping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzoquote:
Wordt gewoon met briefpost gestuurdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo
boeiend, verzenden is toch gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
En percevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he?
ah jeetje... dat is altijd zo sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Ja maar keiveel korting en gratis shipping en en enquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
Kutje, mijn mandje staat nog steeds vol op A-england.30 pond is wat, 40 euro?
Perceval heb ik alquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
1x EXCALIBUR £5.00
1x ELAINE £5.00
1x MERLIN £5.00
1x GALAHAD £5.00
1x GUINEVERE £5.00
1x HOLY GRAIL £5.00
Shipping £0.00
Total £30.00
Ik heb al
Ascalon
Avalon
Tristam
Perceval
Lady of the Lake
Of vroeg je dat net nietquote:1 euro = 0,756593
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes.
Sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]ook al zo kut ja
normaal heeft ze heel erg een instelling van: 'ik ga toch nog niet achter de geraniums zitten! ik ga dingen doen ook al doet t pijn'
maar nu leek ze ineens amper zin te hebben om er op uit te gaan, daar schrok ik wel van![]()
Ze wordt volgend week pas 50 en loopt al als een oude vrouw met een wandelstok (zeer ver gevorderde artrose)
ja dat probeer ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Klinkt idd als geen pretje zeg.... Gewoon blijven volhouden dat je het echt niet erg vindt ofzo.. Moeders willen niet graag 'zeuren'. Mijnes doet het ook nooit.. En dan gaat ze half huilend zeggen als ze mij heeft gemist ofzo en dan sta ik ook maar wat raar te wiegen want dan weet ik niet wat te zeggen
![]()
Maar vooral als het om de gezondheid gaat is het wel balen zeg.. Anders vragen of je nog iets kan doen? Keer boodschappen voor haar ofzo... Kleinigheidje waarderen ze al enorm...
Merciquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Of vroeg je dat net nietDit staat bij Paypal
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat probeer ik ookik zeg elke keer dat ze echt wel lekker mag ranten en mopperen tegen me, want het is gewoon kut
ik ga volgende week ook met haar boodschappen en hapjes maken voor haar verjaardag enzo
ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Theheehnog steeds de urge niet om te falen (gelukkig)
![]()
ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenVoelen zich toch een 'last' terwijl dat eik heul niet zo is.
Ah dat zal ze alvast appreciëren.
Damn is wel balen zeg... Zo jong nog en dan al zoveel pijn![]()
Ah bah zeg.. En wel prognose in verbetering of is het een 'mee leren leven' kwestie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik welmust resist!
[..]
ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijn
ze vertelde ook dat ze momenteel niet echt bij pa wil klagen want die zit zelf ook met zijn gezondheid.. wat ook veel erger blijkt te zijn momenteel dan dat ik wist![]()
![]()
zo jong idden ze heeft ZO veel gebreken en (soms dodelijke
) aandoeningen (gehad), echt absurd
Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes.
Geeft nietquote:
Dat wil ze niet helaas. Ze heeft het schrikbeeld in haar hoofd van haar iets oudere zus die na een paar traumatische amputaties en dotterpogingen (ook diabetes) is overleden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
Dat vertikt mijn oma van in de 80 nog steedsquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
niet toegeven iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Is ook lastig. En ze willen zelf ook niet toegeven. Mijn pa heeft een jaar een kuur moeten volgen omdat hij hep. C had.
Hierdoor is zijn remming ook veranderd, hij is veel sneller boos en kan het niet hebben als hem iets niet lukt met elektronica terwijl hem eerst allemaal geen moeite kostte.
Maar niet willen toegeven als ik wil helpenEn dat maakt het ook weer lastiger.
Willen ze dit wel 'later' gaan doen dan? Lijkt me ook niks als je alle dagen in pijn leeft... Imho kun je dan beter een nieuwe knie krijgen en dan over 15jaar weer een nieuwe; maar dat je al die tijd wel vooruit kanquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Loqi het volgende:
Mee leren leven helaas
die vage aandoeningen (2 keer acute alvleesklier ontsteking bijvoorbeeld, wat vaak dodelijk afloopt) zijn gelukkig voorbij nu, maar die versleten gewrichten is weinig aan te doen..behalve 1 voor 1 vervangen, maar aangezien ze zo jong is gaan ze haar bijvoorbeeld nog geen nieuwe knie ofzo geven
dat kun je niet voor iemand besluiten...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat wil ze niet helaas. Ze heeft het schrikbeeld in haar hoofd van haar iets oudere zus die na een paar traumatische amputaties en dotterpogingen (ook diabetes) is overleden.
ja, misschien dat ze dat later wel doen.. ze doen het niet nu, omdat ze maar 1 keer per knie willen vervangen blijkbaarquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Willen ze dit wel 'later' gaan doen dan? Lijkt me ook niks als je alle dagen in pijn leeft... Imho kun je dan beter een nieuwe knie krijgen en dan over 15jaar weer een nieuwe; maar dat je al die tijd wel vooruit kan
Ja echt he. Van het gezin van mijn oma hadden/hebben drie van de vier kinderen diabetes en mijn opa had het.quote:
Oh.. ja medisch weet ik het ook niet zo; maar mijn peettante heeft 2x nieuwe knie gekregen.. Die was er ook zo vroeg bij iig...quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, misschien dat ze dat later wel doen.. ze doen het niet nu, omdat ze maar 1 keer per knie willen vervangen blijkbaarik weet niet precies hoe dat zit
Ze heeft namelijk al wel een nieuw duimgewricht gekregen, maar momenteel zijn haar handen zo slecht dat ze niet op krukken zou kunnen lopen als ze een knie of heupvervanging zou krijgen
Snap wel dat zo'n stap een brug te ver is maar je moet toch realistisch blijven. Als lopen echt niet meer gaat moet je iets. Ik werk in de zorg en iedereen waar ik mee te maken heb zit in een rolstoel of loopt achter een rolator. Zo'n ding hoeft echt niet het einde van je leven te betekenen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat kun je niet voor iemand besluiten...dat moet de persoon in kwestie zelf willen, anders heeft dat totaal geen nut.. bij mij moeder hoef je dat dus niet te proberen want dan kun je een wandelstok in je aars krijgen
ja precies, maar dat wil ze dus gewoon nog niet.. ik zeg regelmatig dat ze een poets moet nemen zodat ze haar waardevolle energie aan leuke dingen kan spenderen, maar dat wil ze niet 'want zo ver is het nog niet' en 'dan is ze pas echt invalide'quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh.. ja medisch weet ik het ook niet zo; maar mijn peettante heeft 2x nieuwe knie gekregen.. Die was er ook zo vroeg bij iig...
Maar ja als ze niet kan steunen heeft het helemaal geen nut natuurlijk![]()
Maar nee ze moet zich niet 'zielig' zien; maar ook niet dat ze nog alles kan. Het zou net beter zijn als ze wat meer liet doen zodat ze niets overbelast ook
Maar de oudere generatie ziet dat natuurlijk niet zo helaasch...
zo naar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Van het gezin van mijn oma hadden/hebben drie van de vier kinderen diabetes en mijn opa had het.
ikzelf zie dat ook wel.. maar ik ben niet degene met het probleemquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Snap wel dat zo'n stap een brug te ver is maar je moet toch realistisch blijven. Als lopen echt niet meer gaat moet je iets. Ik werk in de zorg en iedereen waar ik mee te maken heb zit in een rolstoel of loopt achter een rolator. Zo'n ding hoeft echt niet het einde van je leven te betekenen.
Die mensen krijgen er een stuk vrijheid mee terug. Al snap ik heel goed dat zoiets verschrikkelijk moet zijn voor iemand.
En vaak worden ze toch nog vaak geholpen met dingen. Als niemand er zou zijn om te helpen zouden ze misschien al sneller naar een hulpmiddel grijpen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
ikzelf zie dat ook wel.. maar ik ben niet degene met het probleem
mijn moeder ziet een rolstoel of rollator echt als de stap van slecht ter been naar compleet invalide.. en die stap wil ze niet maken
quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezet
Ze hadden nu dus nog wat auto's overquote:Burgemeester Waalre in clinch met kampers
WAALRE - Henri de Wijkerslooth, burgermeester van Waalre, wiens woning momenteel bewaakt wordt na een aanslag op het gemeentehuis, lag drie weken geleden in de clinch met bewoners van het kamp Broekweg.
De burgemeester bezocht de bewoners om te informeren over het nieuwe bestemmingsplan van het kamp. De dag erna, 28 juni, viel de FIOD binnen bij het kamp op zoek naar grondstoffen voor de fabricatie van drugs.
Bestemmingsplan
De inval stond los van het bezoek van de burgemeester. Dat had te maken met het nieuwe bestemmingsplan voor het woonwagenkamp. De gemeente wilde het kamp legaliseren tot woongebied en wilde bedrijven op het kamp niet toestaan. Momenteel is er een autohandel gevestigd in Broekweg.
Onacceptabel
De Wijkerslooth plaatste na afloop van zijn bezoek aan het kamp een bericht op Twitter. Zijn bericht kan, met de aanslag van woensdag op het gemeentehuis in het achterhoofd, wellicht in een ander licht kunnen komen te staan. "Gisteravond woonwagenbewoners geïnformeerd over bestemmingsplan. Reacties afwijzend; de toon waarop is onacceptabel", twitterde de burgemeester.
Heul niet dramaquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Loqi het volgende:
Maargoed, sorry voor de dramakaap![]()
beter terug hiernaar:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niet dramaIedereen doet hier toch wel een keer zijn verhaal
Gewoon hier neerzetten; even luchten... even kwijt kunnen.. Even schelden
![]()
![]()
Ah to go?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu swirl niks en broodzaak ook niet
Nie veel !!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat heb ik aan studieadviseurs die er nooit zijn.
Nope.quote:
Ergens vlg jaar datum plannen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
In juli alleen data dat ik zelf op vakantie was beschikbaar en nu NIKS. Faalmens.
Zal wel augustus worden nu. Eind augustus, waarschijnlijk.quote:
Mjah, de vakantieperiode is altijd minder op het station omdat er minder reizigers zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is maar voor 8 uur per week, is niet veel
Een week? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer !!! Ik vroeg aan cif of ie vanavond naar de kroeg ging... Doet ie vaker met het voetbalteam op donderdag........... Is het woensdagkut
Oehhh omnomnom... En nu heb ik hongerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Loqi het volgende:
nomnomnomnom, net een lekker recept gevonden voor chocotaart, dus die maak ik volgende week ook met maen appeltaart, kwarktaart, hamrolletjes, zalmsandwiches, gehaktballers, yorkhamtaartjes, pigs in blankets
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Loqi het volgende:
nomnomnomnom, net een lekker recept gevonden voor chocotaart, dus die maak ik volgende week ook met maen appeltaart, kwarktaart, hamrolletjes, zalmsandwiches, gehaktballers, yorkhamtaartjes, pigs in blankets
![]()
![]()
Jaaaa. Heb het zo gezellig gehad! En heerlijk weer, geen druppel gezien en elke dag 25-30 graden.quote:
Nice! Waar was je ook weer heen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa. Heb het zo gezellig gehad! En heerlijk weer, geen druppel gezien en elke dag 25-30 graden.
Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is die quote-alert voor een gek iets?
[..]
Rovinj, Kroatië. Heeel leuk stadje ook!
Dat ga ik maar even doen zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige.
Oeh, Kroatië is het vaak wel lekker weer ja.
Hehehehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ga ik maar even doen zo.
Ja, was echt heel goed te doen! Wel erg warm soms, maar daar zal ik maar niet over klagen.
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Afgelopen dagen was het erger.
Oehhh, vertel!quote:
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.Ach, té warm is ook niet lekker.
Lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel.
[..]
Oehhh, vertel!
Hier in Utrecht niet. Tijdens de stop in Eindhoven vond ik het best goed te doen idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
Whut? Gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi heeft dat natuurlijk gemist, ik heb 2 nerd lacquers verkocht voor 100$
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
De hele dag al regen.quote:
Duochrome!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
duochromequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
We gaan onze eigen collectie bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Garper lak? Wat heb ik allemaal gemist?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heul even op de markt brengen, terughalen en dan HEEEEEEL veel geld voor vragen.
Zoals ik zei, gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
Het begon met de Nerd Lacquers van Spees. Schijnbaar is die verdwenen en sindsdien zijn die lakjes goud waard
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar we hebben super goeden namen bedachtsowieso voor twee/drie collecties
Jawel is leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel is leukheb het voor je opgezocht, begin in topic 994. Hoeveel pagina's per topic heb je? Volgens mij heb ik er 11 en dan begint het op de 4e pagina
200 overschredenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even.
Heb ik verder nog grote dingen gemist? Zwangerschappen, verlovingen, verbroken relaties of nieuwe relaties, nagellakmijlpalen?
Ik hoef niks te kopen, ik heb (bijna) alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe
Oooh, je hebt nog heel veel ruimte over.quote:
Facebook bijlezen moet ook nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
ohja? facebookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
Ja joh! Een hele dagtaak heb ik er aan na 10 dagen weg te zijn geweest.quote:
Maar Serena heeft het parfum gewoon al en heeft al een review op haar blog staanquote:Ik heb de geur zelf nog niet geroken, maar ik kan jullie wel verklappen dat ik in september naar New York vlieg om de officiële presentatie met Lady Gaga bij te wonen! Ik kan bijna niet wachten, wat een avontuur!
sukk0lquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIE IS NIET VOOR MIJIK ZWEER HET
ok ik ben voor mezelf op een andere aan het bieden![]()
Dragon en Saint George.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Okay, thuis. Nu falen. Ik heb Tristam, Lady of the Lake en Perceval al. Nu ga ik denk ik Lancelot, Galahad en Holy Grail falen. Mis ik nog iets?
Daarom ook dequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, net als Princess Sabra. Ik had het over de Mythicals collectie.
Doe es gek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Mss het volgende:
Zal ik die drie Legends er ook nog bij bestellen?
Toch maar niet. Er zijn er nog 3 onderweg en ik kan ze altijd nog een keer bestellen. Verzendkosten zijn er toch niet. Wel vier mythicals besteldquote:
Really? Mij zegt ie niet zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
It's the rush taking over!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef megamandy het volgende:
Weet Bambi wel dat je A-England nu voor £5,- kan bestellen?
The Mythicals dan he
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef megamandy het volgende:
Die heb ik trouwens dankzij Loqi besteld
http://www.lovevarnish.co(...)on-and-stamping.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik ga jullie vanavond ook even mailen over de hits!
Maar hij is ook echt prettyquote:
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar hij is ook echt prettyen paars
totaal geen spijt van. (alleen misschien dat ik ze net 1 maand te vroeg besteld heb ivm de prijs
)
En dan kun je je dus opgeven om toch extra begeleiding te krijgen aan de hand van deadlines enzoquote:Graag je aandacht voor Open Universiteit Extra (OUX). De faculteit Psychologie start per 1 september met een OUX-programma in de bacheloropleiding. Wij adviseren je mee te doen.
Waarom is de OUX aantrekkelijk voor jou?
Het onderwijssysteem van de OU geeft de student doorgaans veel vrijheid in studietempo. Veel psychologiestudenten ervaren echter, dat de grote vrijheid in studieplanning, gecombineerd met beperkte begeleiding op afstand, leidt tot een trage afronding van de opleiding.
Neequote:
Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaalquote:
Ja precies, je kunt gewoon de stoptrein pakken tot randwyck en dan ben je er meteen. De bieb is daar trouwens erg fijn, en makkelijk te vinden ook!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaal
Ben er een paar keer geweest toen ik op de middelbare zat maar dat is ook alweer 6 jaar geleden ongeveer.
Want ik zat dus met de trein, ik dacht nee dat is onhandig want met het werk ben ik altijd een half uur te vroeg daar. Maar met studeren kan ik natuurlijk wel meteen beginnen als ik wil en stoppen wanneer ik wil en dat aanpassen op de dienstregeling
quote:
Ja, ze zijn namelijk per stuk helemaal niet zo duur, en ik wil met 1 keer bestellen klaar zijn.quote:
Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de verzendkosten per stuk wat minder worden!
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |