quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heul niet dramaIedereen doet hier toch wel een keer zijn verhaal
Gewoon hier neerzetten; even luchten... even kwijt kunnen.. Even schelden
![]()
![]()
Ah to go?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu swirl niks en broodzaak ook niet
Nie veel !!quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat heb ik aan studieadviseurs die er nooit zijn.
Nope.quote:
Ergens vlg jaar datum plannen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope.
In juli alleen data dat ik zelf op vakantie was beschikbaar en nu NIKS. Faalmens.
Zal wel augustus worden nu. Eind augustus, waarschijnlijk.quote:
Mjah, de vakantieperiode is altijd minder op het station omdat er minder reizigers zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is maar voor 8 uur per week, is niet veel
Een week? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer !!! Ik vroeg aan cif of ie vanavond naar de kroeg ging... Doet ie vaker met het voetbalteam op donderdag........... Is het woensdagkut
Oehhh omnomnom... En nu heb ik hongerquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Loqi het volgende:
nomnomnomnom, net een lekker recept gevonden voor chocotaart, dus die maak ik volgende week ook met maen appeltaart, kwarktaart, hamrolletjes, zalmsandwiches, gehaktballers, yorkhamtaartjes, pigs in blankets
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:56 schreef Loqi het volgende:
nomnomnomnom, net een lekker recept gevonden voor chocotaart, dus die maak ik volgende week ook met maen appeltaart, kwarktaart, hamrolletjes, zalmsandwiches, gehaktballers, yorkhamtaartjes, pigs in blankets
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |