Gratis shipping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzoquote:
Wordt gewoon met briefpost gestuurdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo
boeiend, verzenden is toch gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
En percevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he?
ah jeetje... dat is altijd zo sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Ja maar keiveel korting en gratis shipping en en enquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
Kutje, mijn mandje staat nog steeds vol op A-england.30 pond is wat, 40 euro?
Perceval heb ik alquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jķu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jķu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
1x EXCALIBUR Ŗ5.00
1x ELAINE Ŗ5.00
1x MERLIN Ŗ5.00
1x GALAHAD Ŗ5.00
1x GUINEVERE Ŗ5.00
1x HOLY GRAIL Ŗ5.00
Shipping Ŗ0.00
Total Ŗ30.00
Ik heb al
Ascalon
Avalon
Tristam
Perceval
Lady of the Lake
Of vroeg je dat net nietquote:1 euro = 0,756593
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes.
Sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]ook al zo kut ja
normaal heeft ze heel erg een instelling van: 'ik ga toch nog niet achter de geraniums zitten! ik ga dingen doen ook al doet t pijn'
maar nu leek ze ineens amper zin te hebben om er op uit te gaan, daar schrok ik wel van![]()
Ze wordt volgend week pas 50 en loopt al als een oude vrouw met een wandelstok (zeer ver gevorderde artrose)
ja dat probeer ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Klinkt idd als geen pretje zeg.... Gewoon blijven volhouden dat je het echt niet erg vindt ofzo.. Moeders willen niet graag 'zeuren'. Mijnes doet het ook nooit.. En dan gaat ze half huilend zeggen als ze mij heeft gemist ofzo en dan sta ik ook maar wat raar te wiegen want dan weet ik niet wat te zeggen
![]()
Maar vooral als het om de gezondheid gaat is het wel balen zeg.. Anders vragen of je nog iets kan doen? Keer boodschappen voor haar ofzo... Kleinigheidje waarderen ze al enorm...
Merciquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Of vroeg je dat net nietDit staat bij Paypal
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat probeer ik ookik zeg elke keer dat ze echt wel lekker mag ranten en mopperen tegen me, want het is gewoon kut
ik ga volgende week ook met haar boodschappen en hapjes maken voor haar verjaardag enzo
ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Theheehnog steeds de urge niet om te falen (gelukkig)
![]()
ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenVoelen zich toch een 'last' terwijl dat eik heul niet zo is.
Ah dat zal ze alvast appreciëren.
Damn is wel balen zeg... Zo jong nog en dan al zoveel pijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |