abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:07 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_114365740
ik dacht, "lief stashje" :'(
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:40 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_114365781
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

quote:
Wat is nederland toch een land van regels en wetten, wil je iets beginnen maken ze het haast onmogelijk!! Waarom pikken wij alles in dit land?? Alles wordt duurder en we krijgen minder betaald, moeten langer werken en daarbij is de zomer tegenwoordig naadje pet ( helaas kan ik daar de regering niet de schuld van geven, maar nu ik toch mopper)!! Wij nederlanders zijn veel te mak en daar zouden we eens iets aan moeten doen!! Onze Koningin levert niks in!!?? Onze ministers wel dan?? Stemmen heeft geen zin, want ze doen toch van alles om ons te pakken.
Drie keer raden :')
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:44 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114365784
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, "lief stashje" :'(
ik ook :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:46 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365789
Dan ga ik hier nooit een foto plaatsen van mijn lakjes :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:41:12 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114365810
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

[..]

Drie keer raden :')
time flyes O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114365845
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, "lief stashje" :'(
Is het ook, maar dat komt wel goed. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114365868
Ik praat tegenwoordig al niet meer over nagellak in het openbaar omdat ik al voor gek ben verklaard. :N
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:42:07 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365871
Wat een epische revieuw :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:42:38 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_114365919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

time flyes O+
nee, dat was mijn tante.
Dit is gewoon een simpele ziel. Maar ik zit wel weer op mijn handen :')
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:43:29 #110
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365994
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

[..]

Drie keer raden :')
Wat voor een bedrijf wil ze beginnen :') En zit ze nu toevallig hele dagen thuis? :@
吴 曼 迪
pi_114366045
Nagelstyliste/kapper aan huis!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114366107
Must have
pi_114366120
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:45:59 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114366176
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben :')
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114366254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen :D
Naja ik hoop dat ze ze nog bij gaat maken want ze gaan morgen voor het eerst in de verkoop, maar ik heb net a england besteld en dan ga ik niet deze ook nog kopen _O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:48:02 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_114366351
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wat voor een bedrijf wil ze beginnen :') En zit ze nu toevallig hele dagen thuis? :@
Een winkel in tweedehands kleding en ja.
disclaimer
pi_114366533
* SpaceInvaders stopt pretzelmms naar binnen
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:51:02 #118
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366607
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een winkel in tweedehands kleding en ja.
*O* Mijn mensenkennis is zo goed O+
Ze wil zeker een "vintage" winkel openen want dat is hip :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:51:05 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366612
DEAR IJsdraakje, THANK YOU FOR SHOPPING WITH a-england.

:@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114366753
Waarom wil bloglovin mijn blog niet connecten met fb? :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:54:03 #121
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366804
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen :@
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:54:29 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366841
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen :@
Gratis shipping. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:55:27 #123
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366908
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gratis shipping. :@
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:56:08 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366943
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:56:20 #125
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114366958
;( net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen :'(
Knoei
pi_114367085
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo :')
Wordt gewoon met briefpost gestuurd :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:58:41 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_114367133
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen :@
boeiend, verzenden is toch gratis :D
disclaimer
pi_114367141
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he? :')
En perceval :9~

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
;( net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen :'(
ah jeetje... dat is altijd zo sneu :@ Ik weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114367153
Kutje, mijn mandje staat nog steeds vol op A-england. :') 30 pond is wat, 40 euro?
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114367190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
Kutje, mijn mandje staat nog steeds vol op A-england. :') 30 pond is wat, 40 euro?
Ja maar keiveel korting en gratis shipping en en en O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:01:42 #131
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114367320
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En perceval :9~

[..]

ah jeetje... dat is altijd zo sneu :@ Ik weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan :*
Perceval heb ik al :9~ Nu twijfel ik ook over Lady of the Lake :') Want Paars en maar £1,- duurder dan normaal 1 flesje :@
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:02:09 #132
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114367357
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

En perceval :9~

[..]

ah jeetje... dat is altijd zo sneu :@ Ik weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan :*
ik hoop het ;(maar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:02:35 #133
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114367379

Damn you AmyGrace
吴 曼 迪
pi_114367380
1x EXCALIBUR £5.00
1x ELAINE £5.00
1x MERLIN £5.00
1x GALAHAD £5.00
1x GUINEVERE £5.00
1x HOLY GRAIL £5.00

Shipping £0.00
Total £30.00

Ik heb al
Ascalon
Avalon
Tristam
Perceval
Lady of the Lake

:')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114367421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
;( net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen :'(
:'( Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes. :{
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:04:30 #136
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114367499
Hier Guinevere, Elaine, Lady of the Lake, Avalon en Perceval. Tristam staat hier al. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:

[..]

ik hoop het ;(maar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
Lastig. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114367511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:

[..]

ik hoop het ;(maar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
-O- Klinkt idd als geen pretje zeg.... Gewoon blijven volhouden dat je het echt niet erg vindt ofzo.. Moeders willen niet graag 'zeuren'. Mijnes doet het ook nooit.. En dan gaat ze half huilend zeggen als ze mij heeft gemist ofzo en dan sta ik ook maar wat raar te wiegen want dan weet ik niet wat te zeggen :') :X
Maar vooral als het om de gezondheid gaat is het wel balen zeg.. Anders vragen of je nog iets kan doen? Keer boodschappen voor haar ofzo... Kleinigheidje waarderen ze al enorm...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114367536
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, "lief stashje" :'(
Doe jouw stash ook eens posten dan!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:06:12 #139
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114367604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
1x EXCALIBUR £5.00
1x ELAINE £5.00
1x MERLIN £5.00
1x GALAHAD £5.00
1x GUINEVERE £5.00
1x HOLY GRAIL £5.00

Shipping £0.00
Total £30.00

Ik heb al
Ascalon
Avalon
Tristam
Perceval
Lady of the Lake

:')
quote:
1 euro = 0,756593
Of vroeg je dat net niet :P Dit staat bij Paypal
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:06:19 #140
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114367613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:

[..]

:'( Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes. :{
;( ook al zo kut ja

normaal heeft ze heel erg een instelling van: 'ik ga toch nog niet achter de geraniums zitten! ik ga dingen doen ook al doet t pijn'
maar nu leek ze ineens amper zin te hebben om er op uit te gaan, daar schrok ik wel van :{
Ze wordt volgend week pas 50 en loopt al als een oude vrouw met een wandelstok (zeer ver gevorderde artrose) ;(
Knoei
pi_114367674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Loqi het volgende:

[..]

;( ook al zo kut ja

normaal heeft ze heel erg een instelling van: 'ik ga toch nog niet achter de geraniums zitten! ik ga dingen doen ook al doet t pijn'
maar nu leek ze ineens amper zin te hebben om er op uit te gaan, daar schrok ik wel van :{
Ze wordt volgend week pas 50 en loopt al als een oude vrouw met een wandelstok (zeer ver gevorderde artrose) ;(
Sneu ;( Mijn ma is 51 en heeft ook een rollator gekocht voor lange afstanden.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:07:42 #142
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114367702
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

-O- Klinkt idd als geen pretje zeg.... Gewoon blijven volhouden dat je het echt niet erg vindt ofzo.. Moeders willen niet graag 'zeuren'. Mijnes doet het ook nooit.. En dan gaat ze half huilend zeggen als ze mij heeft gemist ofzo en dan sta ik ook maar wat raar te wiegen want dan weet ik niet wat te zeggen :') :X
Maar vooral als het om de gezondheid gaat is het wel balen zeg.. Anders vragen of je nog iets kan doen? Keer boodschappen voor haar ofzo... Kleinigheidje waarderen ze al enorm...
ja dat probeer ik ook :Y ik zeg elke keer dat ze echt wel lekker mag ranten en mopperen tegen me, want het is gewoon kut

ik ga volgende week ook met haar boodschappen en hapjes maken voor haar verjaardag enzo :Y
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:07:48 #143
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114367707
quote:
DEAR MEGAMANDY, THANK YOU FOR SHOPPING WITH a-england.
Graag gedaan O+ :')
吴 曼 迪
pi_114367746
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

[..]

Of vroeg je dat net niet :P Dit staat bij Paypal
Merci O+
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114367762
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:

[..]

ja dat probeer ik ook :Y ik zeg elke keer dat ze echt wel lekker mag ranten en mopperen tegen me, want het is gewoon kut

ik ga volgende week ook met haar boodschappen en hapjes maken voor haar verjaardag enzo :Y
Joah alleen gaan moeders het nooit toegeven :* Voelen zich toch een 'last' terwijl dat eik heul niet zo is.
Ah dat zal ze alvast appreciėren.
Damn is wel balen zeg... Zo jong nog en dan al zoveel pijn -O- :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114367794
Theheeh O+ nog steeds de urge niet om te falen (gelukkig) :') _O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114367864
Ik heb er twee weggehaald uit mijn mandje :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:11:19 #148
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114367918
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Theheeh O+ nog steeds de urge niet om te falen (gelukkig) :') _O-
ik wel :') must resist!
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Joah alleen gaan moeders het nooit toegeven :* Voelen zich toch een 'last' terwijl dat eik heul niet zo is.
Ah dat zal ze alvast appreciėren.
Damn is wel balen zeg... Zo jong nog en dan al zoveel pijn -O- :X
ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijn
ze vertelde ook dat ze momenteel niet echt bij pa wil klagen want die zit zelf ook met zijn gezondheid.. wat ook veel erger blijkt te zijn momenteel dan dat ik wist :{ ;(

zo jong idd ;( en ze heeft ZO veel gebreken en (soms dodelijke :X ) aandoeningen (gehad), echt absurd
Knoei
pi_114368042
Okay, gefaald. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114368067
26 euro maar. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')