Drie keer radenquote:Wat is nederland toch een land van regels en wetten, wil je iets beginnen maken ze het haast onmogelijk!! Waarom pikken wij alles in dit land?? Alles wordt duurder en we krijgen minder betaald, moeten langer werken en daarbij is de zomer tegenwoordig naadje pet ( helaas kan ik daar de regering niet de schuld van geven, maar nu ik toch mopper)!! Wij nederlanders zijn veel te mak en daar zouden we eens iets aan moeten doen!! Onze Koningin levert niks in!!?? Onze ministers wel dan?? Stemmen heeft geen zin, want ze doen toch van alles om ons te pakken.
time flyesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
nee, dat was mijn tante.quote:
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben
Naja ik hoop dat ze ze nog bij gaat maken want ze gaan morgen voor het eerst in de verkoop, maar ik heb net a england besteld en dan ga ik niet deze ook nog kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen
Een winkel in tweedehands kleding en ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenEn zit ze nu toevallig hele dagen thuis?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een winkel in tweedehands kleding en ja.
Gratis shipping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzoquote:
Wordt gewoon met briefpost gestuurdquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo
boeiend, verzenden is toch gratisquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
En percevalquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he?
ah jeetje... dat is altijd zo sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Ja maar keiveel korting en gratis shipping en en enquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
Kutje, mijn mandje staat nog steeds vol op A-england.30 pond is wat, 40 euro?
Perceval heb ik alquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
ik hoop hetquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En perceval
[..]
ah jeetje... dat is altijd zo sneuIk weet ook nooit wat te zeggen want je bent zo gewend dat de ouders voor jóu zorgen en dan is het zo gek dat ze naar jou komt voor steun. Maar wellicht is het al fijn dat ze even haar verhaal kwijt kan
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:56 schreef Loqi het volgende:
net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen
Lastig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik hoop hetmaar dan zegt ze dat ze er niet graag over wil praten want dan voelt ze zich zo'n zeur...ook al zeg ik 100 keer dat ze geen zeur is en als ze dat wel zou zijn ze echt wel het recht heeft (ze krijgt ZO veel lichamelijke shit te verduren dat het bijna niet meer te geloven is) en dat ik graag naar dr luister
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:02 schreef Dwyn het volgende:
1x EXCALIBUR £5.00
1x ELAINE £5.00
1x MERLIN £5.00
1x GALAHAD £5.00
1x GUINEVERE £5.00
1x HOLY GRAIL £5.00
Shipping £0.00
Total £30.00
Ik heb al
Ascalon
Avalon
Tristam
Perceval
Lady of the Lake
Of vroeg je dat net nietquote:1 euro = 0,756593
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes.
Sneuquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef Loqi het volgende:
[..]ook al zo kut ja
normaal heeft ze heel erg een instelling van: 'ik ga toch nog niet achter de geraniums zitten! ik ga dingen doen ook al doet t pijn'
maar nu leek ze ineens amper zin te hebben om er op uit te gaan, daar schrok ik wel van![]()
Ze wordt volgend week pas 50 en loopt al als een oude vrouw met een wandelstok (zeer ver gevorderde artrose)
ja dat probeer ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Klinkt idd als geen pretje zeg.... Gewoon blijven volhouden dat je het echt niet erg vindt ofzo.. Moeders willen niet graag 'zeuren'. Mijnes doet het ook nooit.. En dan gaat ze half huilend zeggen als ze mij heeft gemist ofzo en dan sta ik ook maar wat raar te wiegen want dan weet ik niet wat te zeggen
![]()
Maar vooral als het om de gezondheid gaat is het wel balen zeg.. Anders vragen of je nog iets kan doen? Keer boodschappen voor haar ofzo... Kleinigheidje waarderen ze al enorm...
Merciquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
Of vroeg je dat net nietDit staat bij Paypal
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja dat probeer ik ookik zeg elke keer dat ze echt wel lekker mag ranten en mopperen tegen me, want het is gewoon kut
ik ga volgende week ook met haar boodschappen en hapjes maken voor haar verjaardag enzo
ik welquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Theheehnog steeds de urge niet om te falen (gelukkig)
![]()
ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah alleen gaan moeders het nooit toegevenVoelen zich toch een 'last' terwijl dat eik heul niet zo is.
Ah dat zal ze alvast appreciėren.
Damn is wel balen zeg... Zo jong nog en dan al zoveel pijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |