Drie keer radenquote:Wat is nederland toch een land van regels en wetten, wil je iets beginnen maken ze het haast onmogelijk!! Waarom pikken wij alles in dit land?? Alles wordt duurder en we krijgen minder betaald, moeten langer werken en daarbij is de zomer tegenwoordig naadje pet ( helaas kan ik daar de regering niet de schuld van geven, maar nu ik toch mopper)!! Wij nederlanders zijn veel te mak en daar zouden we eens iets aan moeten doen!! Onze Koningin levert niks in!!?? Onze ministers wel dan?? Stemmen heeft geen zin, want ze doen toch van alles om ons te pakken.
time flyesquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
nee, dat was mijn tante.quote:
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB
[..]
Drie keer raden
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben
Naja ik hoop dat ze ze nog bij gaat maken want ze gaan morgen voor het eerst in de verkoop, maar ik heb net a england besteld en dan ga ik niet deze ook nog kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen
Een winkel in tweedehands kleding en ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat voor een bedrijf wil ze beginnenEn zit ze nu toevallig hele dagen thuis?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een winkel in tweedehands kleding en ja.
Gratis shipping.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |