abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:07 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_114365740
ik dacht, "lief stashje" :'(
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:40 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_114365781
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

quote:
Wat is nederland toch een land van regels en wetten, wil je iets beginnen maken ze het haast onmogelijk!! Waarom pikken wij alles in dit land?? Alles wordt duurder en we krijgen minder betaald, moeten langer werken en daarbij is de zomer tegenwoordig naadje pet ( helaas kan ik daar de regering niet de schuld van geven, maar nu ik toch mopper)!! Wij nederlanders zijn veel te mak en daar zouden we eens iets aan moeten doen!! Onze Koningin levert niks in!!?? Onze ministers wel dan?? Stemmen heeft geen zin, want ze doen toch van alles om ons te pakken.
Drie keer raden :')
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:44 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114365784
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, "lief stashje" :'(
ik ook :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:40:46 #104
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365789
Dan ga ik hier nooit een foto plaatsen van mijn lakjes :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:41:12 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114365810
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

[..]

Drie keer raden :')
time flyes O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114365845
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, "lief stashje" :'(
Is het ook, maar dat komt wel goed. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114365868
Ik praat tegenwoordig al niet meer over nagellak in het openbaar omdat ik al voor gek ben verklaard. :N
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:42:07 #108
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365871
Wat een epische revieuw :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:42:38 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_114365919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

time flyes O+
nee, dat was mijn tante.
Dit is gewoon een simpele ziel. Maar ik zit wel weer op mijn handen :')
disclaimer
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:43:29 #110
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114365994
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en ik moest gnorken om mijn overbuurvrouw op FB :@

[..]

Drie keer raden :')
Wat voor een bedrijf wil ze beginnen :') En zit ze nu toevallig hele dagen thuis? :@
吴 曼 迪
pi_114366045
Nagelstyliste/kapper aan huis!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114366107
Must have
pi_114366120
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:45:59 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_114366176
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
En fuck dollish polish met haar mario collectie, die moet ik ook hebben :')
ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114366254
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wil heul veul maar heb er echt het geld niet voor, keihandig, dan stop je vanzelf met willen :D
Naja ik hoop dat ze ze nog bij gaat maken want ze gaan morgen voor het eerst in de verkoop, maar ik heb net a england besteld en dan ga ik niet deze ook nog kopen _O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:48:02 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_114366351
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:

[..]

Wat voor een bedrijf wil ze beginnen :') En zit ze nu toevallig hele dagen thuis? :@
Een winkel in tweedehands kleding en ja.
disclaimer
pi_114366533
* SpaceInvaders stopt pretzelmms naar binnen
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:51:02 #118
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366607
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een winkel in tweedehands kleding en ja.
*O* Mijn mensenkennis is zo goed O+
Ze wil zeker een "vintage" winkel openen want dat is hip :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:51:05 #119
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366612
DEAR IJsdraakje, THANK YOU FOR SHOPPING WITH a-england.

:@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114366753
Waarom wil bloglovin mijn blog niet connecten met fb? :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:54:03 #121
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366804
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen :@
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:54:29 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366841
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef megamandy het volgende:
Ik heb nog niets besteld bij A-England. Zou alleen Tristam willen en om maar 1 lakje te bestellen :@
Gratis shipping. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:55:27 #123
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114366908
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gratis shipping. :@
Ja ik weet. Twijfel twijfel ook omdat ik volgende week op vakantie ben. Dan ligt dat weer een week bij de buren enzo :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:56:08 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114366943
Zeggen dat Tristam echt heul mooi is helpt niet he? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 15:56:20 #125
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114366958
;( net huilende mam over de vloer gehad, ze heeft het zo moeilijk met haar slechte gezondheid enzo, en ik weet dan nooit wat ik moet zeggen :'(
Knoei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')