Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Iets met nagellak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap alle tickets nu aanmaken van de telefoontjes.. echter kreeg ik daarnet 4 telefoons tegelijkertijd... Dafuq heb ik in het 1ste gesprek besprokenGeheugen van een goudvis i haz
Ik heb gisteren in het systeem gezet:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met nagellak?
Of rumble?
Nee?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in het systeem gezet:
'Floam lakken'![]()
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja faalt weer hard.
- een filmpje maken met een review van een ding dat ze in Hong Kong heeft gekocht en hier dus niet te krijgen is
- niet kijken of het überhaupt verkrijgbaar is op internet
- Geen naam van het ding geven zodat niemand kan opzoeken of het online te koop is
- Geen idee hebben hoe het ding werkt en dus maar wat dingen uitproberen terwijl ze aan het filmen is
- concluderen dat het ding niet werkt terwijl ze nog steeds geen idee heeft of ze hem goed gebruikt heeft![]()
Emoslinger.gif
Dat ! *opent schoonheidsglans*quote:
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel/oranje/nude plus wat donkere kleuren
[ afbeelding ]
Paars/blauw
[ afbeelding ]
Glitter/holo/speciale topcoats
[ afbeelding ]
Rood/roze
[ afbeelding ]
Groen/grijs
[ afbeelding ]
Basecoat/topcoat/nagelwielen
Zo lijkt het wel mee te vallen, maar dit zijn er dus ruim 200.
En er kan nog genoeg bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |