quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie deze al?
http://wordsmith.org/anagram/
Dafuq zijn dat voor een woorden die daar uit komen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
kennen jullie deze al?
http://wordsmith.org/anagram/
quote:Anagrams for: tetten
No anagrams found.
RIB NEE!quote:Anagrams for: bieren
9 found. Displaying all:
Be Rein
Beer In
Brie En
Bier En
Bin Ere
Nib Ere
Rib Nee
Be Re In
Bi En Re
Murphyquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit weer alleen op kantoor...
PHONE ALL AT TZE SAME TIME !11!11
Hele ochtend wellicht 2 telefoons gehad... Nu 4 na elkaar
Ergste is... gisteren gebeurde net hetzelfdequote:
goeden kampvuurquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Zulks een goeden fik jonge!
[ afbeelding ]
Het stonk zelfs in mijn hok.
quote:
Ik mag niet zingen, dan gaan de honten meejanken.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
INVETTE !!!111 Seriously daar kom ik toch never nooit niet op man
Kutspel
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intriestequote:
Ok jij bent !! GO GOG OGOG OGOOGOGOquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
intriestequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
holy fuck jij had een goede ronde!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
De laatste ronde ging best goedMaar best goed bij mij betekent meestal: ubermega goed bij de ander
![]()
En nog rotsblok en rookstel gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
holy fuck jij had een goede ronde!
Nope zelfstandige naamwoordig vind ik echt zeldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nog rotsblok en rookstel gemist
Merk ik niks vanquote:
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Nu eerst even lunchen
Ow en......Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
stom haar van mij
吴 曼 迪
Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitstom haar van mij
NYquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Vriendin zit in NYC, ik ben zo jaloersik had met der mee gemogen als der broer niet mee was geweest
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwd
Ja echt stom. haar ouders vonden het ook goed enzo, want der broer zou niet meegaan, en toen ineens wel, le fuquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NYBroer gaat er over paar maand naartoe voor 10 dagen ofzo
Lijkt me echt gaaf... maar cif heeft niet zoveel met amerika
Bij het borstelen gaat het altijd misquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier nog maar 2de keer dat ik het doe; maar gaat eik erg makkelijk.. Slapen. Opstaan.. Uitborstelen.. Haarlak. DONE
vlg mij priemgirlquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
Auw nagels in mijn buikPriem wat is jouw naam bij Rumble
![]()
Ik ben ook slecht
Was het niet Priem?quote:
of priemke.....quote:
Ik had je al toegevoegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
ow wacht ik kan dat ook zien.. het is priemgirlfaal
Altijd leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
Jongens ik vond net foto's van een werkfeest van anderhalf jaar geleden
Ha deze niet. Met mijn dikke hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Altijd leuk
Op het feest van mijn werk was ik een braaf burgertrutje![]()
paaldansende homo's en alles
Geen ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutquote:
Ja die post van gisteravond komt daar dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutOok de app.
Of heb je het erover dat jouw blog niet bijgehouden wordt door hen? Want ik zie je wel altijd op facebook posten en volgens mij volg ik jou ook op bloglovin maar zie ik daar geen nieuwe posts.
Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Iets met nagellak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap alle tickets nu aanmaken van de telefoontjes.. echter kreeg ik daarnet 4 telefoons tegelijkertijd... Dafuq heb ik in het 1ste gesprek besprokenGeheugen van een goudvis i haz
Ik heb gisteren in het systeem gezet:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met nagellak?
Of rumble?
Nee?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in het systeem gezet:
'Floam lakken'![]()
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja faalt weer hard.
- een filmpje maken met een review van een ding dat ze in Hong Kong heeft gekocht en hier dus niet te krijgen is
- niet kijken of het überhaupt verkrijgbaar is op internet
- Geen naam van het ding geven zodat niemand kan opzoeken of het online te koop is
- Geen idee hebben hoe het ding werkt en dus maar wat dingen uitproberen terwijl ze aan het filmen is
- concluderen dat het ding niet werkt terwijl ze nog steeds geen idee heeft of ze hem goed gebruikt heeft![]()
Emoslinger.gif
Dat ! *opent schoonheidsglans*quote:
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geel/oranje/nude plus wat donkere kleuren
[ afbeelding ]
Paars/blauw
[ afbeelding ]
Glitter/holo/speciale topcoats
[ afbeelding ]
Rood/roze
[ afbeelding ]
Groen/grijs
[ afbeelding ]
Basecoat/topcoat/nagelwielen
Zo lijkt het wel mee te vallen, maar dit zijn er dus ruim 200.
En er kan nog genoeg bijquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar wel netjes nog allemaal en overzichtelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |