Ok jij bent !! GO GOG OGOG OGOOGOGOquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
intriestequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je kwam ook niet op patientes, rentestap en intrieste
Ik ook niet trouwens
holy fuck jij had een goede ronde!quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:48 schreef PriemGirl het volgende:
De laatste ronde ging best goedMaar best goed bij mij betekent meestal: ubermega goed bij de ander
![]()
En nog rotsblok en rookstel gemistquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
holy fuck jij had een goede ronde!
Nope zelfstandige naamwoordig vind ik echt zeldenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En nog rotsblok en rookstel gemist
Merk ik niks vanquote:
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Nu eerst even lunchen
Ow en......Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft een handige manier om krullen te krijgen
Alleen zo jammer dat echt niemand het hier opmerktMannen
stom haar van mij
吴 曼 迪
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |