Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Doe je dat met nat of met droog haar? Als ik het met nat haar doe blijft het nat en als ik het met droog haar probeer zakt het altijd weer uitstom haar van mij
NYquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:41 schreef Diconnected het volgende:
Vriendin zit in NYC, ik ben zo jaloersik had met der mee gemogen als der broer niet mee was geweest
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwdquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik maak het haar wat nat met mijn handen.. Dus niet dat het zeiknat is; maar ook niet droog.. 's Morgens voelt het wat 'dampig' aan dan; maar dat duurt maar half uurtje ofzo.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hmm ik ga het nog eens proberen, mijn haren hebben nu al een hele tijd onder een handdoek gedroogd. Ben benieuwd
Ja echt stom. haar ouders vonden het ook goed enzo, want der broer zou niet meegaan, en toen ineens wel, le fuquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NYBroer gaat er over paar maand naartoe voor 10 dagen ofzo
Lijkt me echt gaaf... maar cif heeft niet zoveel met amerika
Bij het borstelen gaat het altijd misquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier nog maar 2de keer dat ik het doe; maar gaat eik erg makkelijk.. Slapen. Opstaan.. Uitborstelen.. Haarlak. DONE
vlg mij priemgirlquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
Auw nagels in mijn buikPriem wat is jouw naam bij Rumble
![]()
Ik ben ook slecht
Was het niet Priem?quote:
of priemke.....quote:
Ik had je al toegevoegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
ow wacht ik kan dat ook zien.. het is priemgirlfaal
Altijd leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
Jongens ik vond net foto's van een werkfeest van anderhalf jaar geleden
Ha deze niet. Met mijn dikke hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Altijd leuk
Op het feest van mijn werk was ik een braaf burgertrutje![]()
paaldansende homo's en alles
Geen ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutquote:
Ja die post van gisteravond komt daar dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutOok de app.
Of heb je het erover dat jouw blog niet bijgehouden wordt door hen? Want ik zie je wel altijd op facebook posten en volgens mij volg ik jou ook op bloglovin maar zie ik daar geen nieuwe posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |