Was het niet Priem?quote:
of priemke.....quote:
Ik had je al toegevoegdquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:05 schreef PriemGirl het volgende:
ow wacht ik kan dat ook zien.. het is priemgirlfaal
Altijd leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:09 schreef Dwyn het volgende:
Jongens ik vond net foto's van een werkfeest van anderhalf jaar geleden
Ha deze niet. Met mijn dikke hoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Altijd leuk
Op het feest van mijn werk was ik een braaf burgertrutje![]()
paaldansende homo's en alles
Geen ideequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutquote:
Ja die post van gisteravond komt daar dus nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze hebben het vernieuwd maar het is nu echt superkutOok de app.
Of heb je het erover dat jouw blog niet bijgehouden wordt door hen? Want ik zie je wel altijd op facebook posten en volgens mij volg ik jou ook op bloglovin maar zie ik daar geen nieuwe posts.
Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezetquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:37 schreef megamandy het volgende:
Waarom is er een aanslag gepleegd in fucking Waalre
Iets met nagellak?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
Crap alle tickets nu aanmaken van de telefoontjes.. echter kreeg ik daarnet 4 telefoons tegelijkertijd... Dafuq heb ik in het 1ste gesprek besprokenGeheugen van een goudvis i haz
Ik heb gisteren in het systeem gezet:quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iets met nagellak?
Of rumble?
Nee?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in het systeem gezet:
'Floam lakken'![]()
Dat moet ik zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja faalt weer hard.
- een filmpje maken met een review van een ding dat ze in Hong Kong heeft gekocht en hier dus niet te krijgen is
- niet kijken of het überhaupt verkrijgbaar is op internet
- Geen naam van het ding geven zodat niemand kan opzoeken of het online te koop is
- Geen idee hebben hoe het ding werkt en dus maar wat dingen uitproberen terwijl ze aan het filmen is
- concluderen dat het ding niet werkt terwijl ze nog steeds geen idee heeft of ze hem goed gebruikt heeft![]()
Emoslinger.gif
Dat ! *opent schoonheidsglans*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |