ohja? facebookquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
Ja joh! Een hele dagtaak heb ik er aan na 10 dagen weg te zijn geweest.quote:
Maar Serena heeft het parfum gewoon al en heeft al een review op haar blog staanquote:Ik heb de geur zelf nog niet geroken, maar ik kan jullie wel verklappen dat ik in september naar New York vlieg om de officiële presentatie met Lady Gaga bij te wonen! Ik kan bijna niet wachten, wat een avontuur!
sukk0lquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DIE IS NIET VOOR MIJIK ZWEER HET
ok ik ben voor mezelf op een andere aan het bieden![]()
Dragon en Saint George.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Okay, thuis. Nu falen. Ik heb Tristam, Lady of the Lake en Perceval al. Nu ga ik denk ik Lancelot, Galahad en Holy Grail falen. Mis ik nog iets?
Daarom ook dequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, net als Princess Sabra. Ik had het over de Mythicals collectie.
Doe es gek.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Mss het volgende:
Zal ik die drie Legends er ook nog bij bestellen?
Toch maar niet. Er zijn er nog 3 onderweg en ik kan ze altijd nog een keer bestellen. Verzendkosten zijn er toch niet. Wel vier mythicals besteldquote:
Really? Mij zegt ie niet zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
It's the rush taking over!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |