abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:50:48 #251
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114373398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
ohja? facebook }:| zo mis ik alles :')
Knoei
pi_114373482
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O o|O o|O o|O
DIE IS NIET VOOR MIJ :'( IK ZWEER HET


ok ik ben voor mezelf op een andere aan het bieden :')
pi_114373497
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Zulks een drukte!
Ja joh! Een hele dagtaak heb ik er aan na 10 dagen weg te zijn geweest. :')

En het is zo koud hier. ;(
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:53:39 #254
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114373541
Mhehe op beautyscene staat vandaag dit:
quote:
Ik heb de geur zelf nog niet geroken, maar ik kan jullie wel verklappen dat ik in september naar New York vlieg om de officiële presentatie met Lady Gaga bij te wonen! Ik kan bijna niet wachten, wat een avontuur!
Maar Serena heeft het parfum gewoon al en heeft al een review op haar blog staan :')
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:55:08 #255
164755 Mss
kutHOEr
pi_114373603
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:50 schreef Loqi het volgende:

[..]

ohja? facebook }:| zo mis ik alles :')
Als je meer wil weten moet je onze topicbabe maar even dmen ;).
Aids.
pi_114373881
PayPal-saldo: ¤95,24 EUR
pi_114373901
quote:
6s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
PayPal-saldo: ¤95,24 EUR
*O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114373959
Ik dacht eerst wie de fuck gaat er nu bbqen als het weer kan gaan regenen enzo, tot ik opeens vlammen uit het huis zie komen en brandweer in de straat :') hallo buren :')
pi_114373971
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

DIE IS NIET VOOR MIJ :'( IK ZWEER HET


ok ik ben voor mezelf op een andere aan het bieden :')

sukk0l
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:13:53 #260
164755 Mss
kutHOEr
pi_114374466
Okay, thuis. Nu falen :9. Ik heb Tristam, Lady of the Lake en Perceval al. Nu ga ik denk ik Lancelot, Galahad en Holy Grail falen. Mis ik nog iets?
Aids.
pi_114374500
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
Okay, thuis. Nu falen :9. Ik heb Tristam, Lady of the Lake en Perceval al. Nu ga ik denk ik Lancelot, Galahad en Holy Grail falen. Mis ik nog iets?
Dragon en Saint George. ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:15:53 #262
164755 Mss
kutHOEr
pi_114374564
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:14 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dragon en Saint George. ;)
Ja, die heb ik ook, net als Princess Sabra. Ik had het over de Mythicals collectie.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:16:24 #263
164755 Mss
kutHOEr
pi_114374600
Hoewel ik zit te overwegen om die drie andere holo's van de Legends ook te bestellen, want WANTZ!
Aids.
pi_114374658
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef Mss het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook, net als Princess Sabra. Ik had het over de Mythicals collectie.
Daarom ook de ;).
Maar ik zou het niet weten, probeert me niet teveel in die lakjes te verdiepen, zodat ik ze niet zo graag wil hebben. :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:20:13 #265
164755 Mss
kutHOEr
pi_114374788
We zijn ook totaal geen enablers!
Aids.
pi_114375069
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:20 schreef Mss het volgende:
We zijn ook totaal geen enablers!
Helemaal niet!
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:26:34 #267
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375090
Zal ik die drie Legends er ook nog bij bestellen? :')
Aids.
pi_114375186
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:26 schreef Mss het volgende:
Zal ik die drie Legends er ook nog bij bestellen? :')
Doe es gek. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114375214
36 mensen van de vakantie opzoeken op facebook. :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:30:02 #270
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375282
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:28 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Doe es gek. :')
Toch maar niet. Er zijn er nog 3 onderweg en ik kan ze altijd nog een keer bestellen. Verzendkosten zijn er toch niet. Wel vier mythicals besteld :9.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:30:57 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375328
Weet Bambi wel dat je A-England nu voor £5,- kan bestellen? O-)

The Mythicals dan he
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:32:01 #272
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375388
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
Aids.
pi_114375418
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
Really? Mij zegt ie niet zoveel :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114375469
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
It's the rush taking over!! ;) Ik heb hem ook besteld *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:33:39 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375487
Avalon heb ik al, die is echt mooi O+
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')