We gaan onze eigen collectie bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Garper lak? Wat heb ik allemaal gemist?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heul even op de markt brengen, terughalen en dan HEEEEEEL veel geld voor vragen.
Zoals ik zei, gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
Het begon met de Nerd Lacquers van Spees. Schijnbaar is die verdwenen en sindsdien zijn die lakjes goud waard
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar we hebben super goeden namen bedachtsowieso voor twee/drie collecties
Jawel is leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel is leukheb het voor je opgezocht, begin in topic 994. Hoeveel pagina's per topic heb je? Volgens mij heb ik er 11 en dan begint het op de 4e pagina
200 overschredenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even.
Heb ik verder nog grote dingen gemist? Zwangerschappen, verlovingen, verbroken relaties of nieuwe relaties, nagellakmijlpalen?
Ik hoef niks te kopen, ik heb (bijna) alles.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe
Oooh, je hebt nog heel veel ruimte over.quote:
Facebook bijlezen moet ook nog.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |