abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:14:43 #226
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371665
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Garper lak? Wat heb ik allemaal gemist? ;( ;(
We gaan onze eigen collectie bouwen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:15:11 #227
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371678
En dan heul even op de markt brengen, terughalen en dan HEEEEEEL veel geld voor vragen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114371701
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heul even op de markt brengen, terughalen en dan HEEEEEEL veel geld voor vragen. :9
_O- _O- _O_
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:15:46 #229
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114371711
Het begon met de Nerd Lacquers van Spees. Schijnbaar is die verdwenen en sindsdien zijn die lakjes goud waard :P
吴 曼 迪
pi_114371935
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
Het begon met de Nerd Lacquers van Spees. Schijnbaar is die verdwenen en sindsdien zijn die lakjes goud waard :P
Zoals ik zei, gekke Amerikanen. ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:24:24 #231
164755 Mss
kutHOEr
pi_114372132
Oh hallon! Ik ben afgewerkt :9.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:24:58 #232
164755 Mss
kutHOEr
pi_114372165
Niet op die manier trouwens ;(.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:26:45 #233
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114372259
:D ik wilde het al bijna vragen _O-
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:27:29 #234
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114372297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, gekke Amerikanen. ;)
Maar we hebben super goeden namen bedacht O+ sowieso voor twee/drie collecties :Y
吴 曼 迪
pi_114372322
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar we hebben super goeden namen bedacht O+ sowieso voor twee/drie collecties :Y
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor. :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:36 #236
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114372383
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor. :')
Jawel is leuk :D heb het voor je opgezocht, begin in topic 994. Hoeveel pagina's per topic heb je? Volgens mij heb ik er 11 en dan begint het op de 4e pagina ;)
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:47 #237
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114372388
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:24 schreef Mss het volgende:
Niet op die manier trouwens ;(.
Teleurstelling :(
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:32:17 #238
164755 Mss
kutHOEr
pi_114372510
Bijna topic #1000 jongeuh!
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:34:19 #239
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114372618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:32 schreef Mss het volgende:
Bijna topic #1000 jongeuh!
Ermagerd
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114372633
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Jawel is leuk :D heb het voor je opgezocht, begin in topic 994. Hoeveel pagina's per topic heb je? Volgens mij heb ik er 11 en dan begint het op de 4e pagina ;)
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even. :)

Heb ik verder nog grote dingen gemist? Zwangerschappen, verlovingen, verbroken relaties of nieuwe relaties, nagellakmijlpalen?
pi_114373024
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe :')
pi_114373041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:34 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even. :)

Heb ik verder nog grote dingen gemist? Zwangerschappen, verlovingen, verbroken relaties of nieuwe relaties, nagellakmijlpalen?
200 overschreden *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:43:44 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114373069
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe :')
Ik hoef niks te kopen, ik heb (bijna) alles. :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114373071
Oh en heb 2 lakjes gekocht in Kroatië, hihi.
In Amersfoort ligt als het goed is ook een pakketje met neons en m&m's klaar voor me. O+
pi_114373082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:43 schreef Dwyn het volgende:

[..]

200 overschreden *O*
*O* *O* *O*
pi_114373143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Stashfoto's op pagina 2. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114373236
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
pokemon kopen voor de gameboy, mehehe :')
o|O o|O o|O o|O
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:47:35 #248
164755 Mss
kutHOEr
pi_114373238
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
Aids.
pi_114373303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:45 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Stashfoto's op pagina 2. _O-
Oooh, je hebt nog heel veel ruimte over. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Ja bambi je hebt een relatieupdate gemist, maar dat staat op onze facebook!
Facebook bijlezen moet ook nog. :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:50:19 #250
164755 Mss
kutHOEr
pi_114373383
Zulks een drukte!
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')