Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.Ach, té warm is ook niet lekker.
Lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel.
[..]
Oehhh, vertel!
Hier in Utrecht niet. Tijdens de stop in Eindhoven vond ik het best goed te doen idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
Whut? Gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi heeft dat natuurlijk gemist, ik heb 2 nerd lacquers verkocht voor 100$
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
De hele dag al regen.quote:
Duochrome!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
duochromequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
We gaan onze eigen collectie bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Garper lak? Wat heb ik allemaal gemist?![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan heul even op de markt brengen, terughalen en dan HEEEEEEL veel geld voor vragen.
Zoals ik zei, gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:15 schreef megamandy het volgende:
Het begon met de Nerd Lacquers van Spees. Schijnbaar is die verdwenen en sindsdien zijn die lakjes goud waard
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar we hebben super goeden namen bedachtsowieso voor twee/drie collecties
Jawel is leukquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig! Maar ik kan het echt niet opbrengen om terug te lezen hoor.
Ik heb hem openstaan, kijk straks wel even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel is leukheb het voor je opgezocht, begin in topic 994. Hoeveel pagina's per topic heb je? Volgens mij heb ik er 11 en dan begint het op de 4e pagina
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |