Nice! Waar was je ook weer heen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa. Heb het zo gezellig gehad! En heerlijk weer, geen druppel gezien en elke dag 25-30 graden.
Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat is die quote-alert voor een gek iets?
[..]
Rovinj, Kroatië. Heeel leuk stadje ook!
Dat ga ik maar even doen zo.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige.
Oeh, Kroatië is het vaak wel lekker weer ja.
Hehehehe.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat ga ik maar even doen zo.
Ja, was echt heel goed te doen! Wel erg warm soms, maar daar zal ik maar niet over klagen.
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Afgelopen dagen was het erger.
Oehhh, vertel!quote:
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehehe.Ach, té warm is ook niet lekker.
Lekker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen.
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel.
[..]
Oehhh, vertel!
Hier in Utrecht niet. Tijdens de stop in Eindhoven vond ik het best goed te doen idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
Whut? Gekke Amerikanen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi heeft dat natuurlijk gemist, ik heb 2 nerd lacquers verkocht voor 100$
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
De hele dag al regen.quote:
Duochrome!quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
duochromequote:Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |