abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:05:47 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jaaaa. Heb het zo gezellig gehad! En heerlijk weer, geen druppel gezien en elke dag 25-30 graden. O+
Nice! Waar was je ook weer heen?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114371266
:o Wat is die quote-alert voor een gek iets?

quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nice! Waar was je ook weer heen?
Rovinj, Kroatië. Heeel leuk stadje ook!
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:07:58 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371327
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
:o Wat is die quote-alert voor een gek iets?

[..]

Rovinj, Kroatië. Heeel leuk stadje ook!
Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige. :P

Oeh, Kroatië is het vaak wel lekker weer ja. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114371334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoi.
Wat een kutweer hier. :')
Dit valt nog mee. Afgelopen dagen was het erger.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114371337
Even iemand invoicen voor 120$
pi_114371346
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even iemand invoicen voor 120$
Is de deal gesloten? :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114371366
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh ja, da's nieuw. Uit te zetten bij opties/overige. :P

Oeh, Kroatië is het vaak wel lekker weer ja. :9
Dat ga ik maar even doen zo. :')

Ja, was echt heel goed te doen! Wel erg warm soms, maar daar zal ik maar niet over klagen. ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:08:40 #208
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371370
quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even iemand invoicen voor 120$
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:09:12 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371398
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat ga ik maar even doen zo. :')

Ja, was echt heel goed te doen! Wel erg warm soms, maar daar zal ik maar niet over klagen. ;)
Hehehehe. :P Ach, té warm is ook niet lekker. ;)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114371403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dit valt nog mee. Afgelopen dagen was het erger.
Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel. ;)

quote:
10s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even iemand invoicen voor 120$
Oehhh, vertel!
pi_114371412
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:08 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Is de deal gesloten? :D
Yesh :7
pi_114371421
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hehehehe. :P Ach, té warm is ook niet lekker. ;)
Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen. :')
pi_114371426
Oh bambi heeft dat natuurlijk gemist, ik heb 2 nerd lacquers verkocht voor 100$ _O-
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:09:46 #214
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371430
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Gingen we uit, was het zo warm dat de straaltjes zweet over m'n benen liepen. :')
Lekker. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:10:12 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114371447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik hoorde af en toe zoiets langskomen ja. Maar een klimaatshock is het wel. ;)

[..]

Oehhh, vertel!
De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
吴 曼 迪
pi_114371487
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
Hier in Utrecht niet. Tijdens de stop in Eindhoven vond ik het best goed te doen idd.

quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi heeft dat natuurlijk gemist, ik heb 2 nerd lacquers verkocht voor 100$ _O-
Whut? Gekke Amerikanen. :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:10:58 #217
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371489
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

De zon schijnt buiten, het is prachtweer!
Garper.gif
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:12:44 #218
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114371575
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier schijnt de zon echt vandaag :@
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:03 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371583
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:12 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hier schijnt de zon echt vandaag :@
De hele dag al regen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:15 #220
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114371593
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:40 #221
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371613
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
Duochrome!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:43 #222
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114371615
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef megamandy het volgende:
Wat voor een kleur krijgt de garper lak eigenlijk? Grijs/groen?
duochrome :Y
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:13:52 #223
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114371621
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Duochrome!
*;
Knoei
pi_114371628
Garper lak? Wat heb ik allemaal gemist? ;( ;(
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:14:26 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114371654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 17:13 schreef Loqi het volgende:

[..]

*;
^)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')