abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:13:59 #151
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368071
sorry voor de dramatische binnenvaller btw :') :@
Knoei
pi_114368112
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:11 schreef Loqi het volgende:

[..]

ik wel :') must resist!

[..]

ja dat is het idd, ze wil niemand tot last zijn
ze vertelde ook dat ze momenteel niet echt bij pa wil klagen want die zit zelf ook met zijn gezondheid.. wat ook veel erger blijkt te zijn momenteel dan dat ik wist :{ ;(

zo jong idd ;( en ze heeft ZO veel gebreken en (soms dodelijke :X ) aandoeningen (gehad), echt absurd
Ah bah zeg.. En wel prognose in verbetering of is het een 'mee leren leven' kwestie? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2012 @ 16:15:32 #153
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114368170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:03 schreef Dwyn het volgende:

[..]

:'( Ik ken het ja. Ik zat laatst heel enthousiast te praten over samen op vakantie gaan. Maar dat kan eigenlijk helemaal niet meer, want mijn moeder loopt zo slecht door de diabetes. :{
Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:16:53 #154
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114368251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:13 schreef Loqi het volgende:
sorry voor de dramatische binnenvaller btw :') :@
Geeft niet *;

Is ook lastig. En ze willen zelf ook niet toegeven. Mijn pa heeft een jaar een kuur moeten volgen omdat hij hep. C had.
Hierdoor is zijn remming ook veranderd, hij is veel sneller boos en kan het niet hebben als hem iets niet lukt met elektronica terwijl hem eerst allemaal geen moeite kostte.

Maar niet willen toegeven als ik wil helpen :X En dat maakt het ook weer lastiger.
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:16:58 #155
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368261
Mee leren leven helaas
die vage aandoeningen (2 keer acute alvleesklier ontsteking bijvoorbeeld, wat vaak dodelijk afloopt) zijn gelukkig voorbij nu, maar die versleten gewrichten is weinig aan te doen..behalve 1 voor 1 vervangen, maar aangezien ze zo jong is gaan ze haar bijvoorbeeld nog geen nieuwe knie ofzo geven
Knoei
pi_114368283
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
Dat wil ze niet helaas. Ze heeft het schrikbeeld in haar hoofd van haar iets oudere zus die na een paar traumatische amputaties en dotterpogingen (ook diabetes) is overleden.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:17:25 #157
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114368289
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
Dat vertikt mijn oma van in de 80 nog steeds :') Want ze is niet oud :r

maar die moet ik niet zo :@
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:18:25 #158
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368356
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:

[..]

Geeft niet *;

Is ook lastig. En ze willen zelf ook niet toegeven. Mijn pa heeft een jaar een kuur moeten volgen omdat hij hep. C had.
Hierdoor is zijn remming ook veranderd, hij is veel sneller boos en kan het niet hebben als hem iets niet lukt met elektronica terwijl hem eerst allemaal geen moeite kostte.

Maar niet willen toegeven als ik wil helpen :X En dat maakt het ook weer lastiger.
niet toegeven idd

ik stelde voor om catering te regelen voor haar verjaardag (gewoon als cadeau, lekker zelf niks hoeven) maar dat wilde ze niet want ze was toch niet invalide! terwijl dat helemaal niet mijn insteek was :o ik wilde haar gweoon in het zonnetje zetten en lekker alles voor dr regelen
Knoei
pi_114368368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:16 schreef Loqi het volgende:
Mee leren leven helaas
die vage aandoeningen (2 keer acute alvleesklier ontsteking bijvoorbeeld, wat vaak dodelijk afloopt) zijn gelukkig voorbij nu, maar die versleten gewrichten is weinig aan te doen..behalve 1 voor 1 vervangen, maar aangezien ze zo jong is gaan ze haar bijvoorbeeld nog geen nieuwe knie ofzo geven
Willen ze dit wel 'later' gaan doen dan? Lijkt me ook niks als je alle dagen in pijn leeft... Imho kun je dan beter een nieuwe knie krijgen en dan over 15jaar weer een nieuwe; maar dat je al die tijd wel vooruit kan :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:19:46 #160
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368434
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan moet je het pijnlijke besluit nemen om dan maar een rolstoel te regelen en toch gewoon op vakantie te gaan.
dat kun je niet voor iemand besluiten... :{ dat moet de persoon in kwestie zelf willen, anders heeft dat totaal geen nut.. bij mij moeder hoef je dat dus niet te proberen want dan kun je een wandelstok in je aars krijgen :')
Knoei
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2012 @ 16:21:04 #161
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114368519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:17 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat wil ze niet helaas. Ze heeft het schrikbeeld in haar hoofd van haar iets oudere zus die na een paar traumatische amputaties en dotterpogingen (ook diabetes) is overleden.
;(

Zo'n nare ziekte. ;(
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:21:15 #162
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368525
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Willen ze dit wel 'later' gaan doen dan? Lijkt me ook niks als je alle dagen in pijn leeft... Imho kun je dan beter een nieuwe knie krijgen en dan over 15jaar weer een nieuwe; maar dat je al die tijd wel vooruit kan :@
ja, misschien dat ze dat later wel doen.. ze doen het niet nu, omdat ze maar 1 keer per knie willen vervangen blijkbaar :? ik weet niet precies hoe dat zit
Ze heeft namelijk al wel een nieuw duimgewricht gekregen, maar momenteel zijn haar handen zo slecht dat ze niet op krukken zou kunnen lopen als ze een knie of heupvervanging zou krijgen :(
Knoei
pi_114368618
quote:
11s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

;(

Zo'n nare ziekte. ;(
Ja echt he. Van het gezin van mijn oma hadden/hebben drie van de vier kinderen diabetes en mijn opa had het. :{
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114368645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:21 schreef Loqi het volgende:

[..]

ja, misschien dat ze dat later wel doen.. ze doen het niet nu, omdat ze maar 1 keer per knie willen vervangen blijkbaar :? ik weet niet precies hoe dat zit
Ze heeft namelijk al wel een nieuw duimgewricht gekregen, maar momenteel zijn haar handen zo slecht dat ze niet op krukken zou kunnen lopen als ze een knie of heupvervanging zou krijgen :(
Oh.. ja medisch weet ik het ook niet zo; maar mijn peettante heeft 2x nieuwe knie gekregen.. Die was er ook zo vroeg bij iig...

Maar ja als ze niet kan steunen heeft het helemaal geen nut natuurlijk ;( -O- Maar nee ze moet zich niet 'zielig' zien; maar ook niet dat ze nog alles kan. Het zou net beter zijn als ze wat meer liet doen zodat ze niets overbelast ook :X Maar de oudere generatie ziet dat natuurlijk niet zo helaasch...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:23:51 #165
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114368664
Mijn oogst voor dit jaar :')

De struik gaat eruit hoor, vorig jaar had ik er 3, volgende dag waren ze opgegeten door de merel :( De plant zelf groeit wel gewoon maar er komt gewoon niets aan. Zulke slechte grond. Mijn oma had vroeger altijd hele kommen vol ieder jaar :Y)
吴 曼 迪
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2012 @ 16:23:58 #166
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114368672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:19 schreef Loqi het volgende:

[..]

dat kun je niet voor iemand besluiten... :{ dat moet de persoon in kwestie zelf willen, anders heeft dat totaal geen nut.. bij mij moeder hoef je dat dus niet te proberen want dan kun je een wandelstok in je aars krijgen :')
Snap wel dat zo'n stap een brug te ver is maar je moet toch realistisch blijven. Als lopen echt niet meer gaat moet je iets. Ik werk in de zorg en iedereen waar ik mee te maken heb zit in een rolstoel of loopt achter een rolator. Zo'n ding hoeft echt niet het einde van je leven te betekenen.

Die mensen krijgen er een stuk vrijheid mee terug. Al snap ik heel goed dat zoiets verschrikkelijk moet zijn voor iemand. :{
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:24:40 #167
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368710
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Oh.. ja medisch weet ik het ook niet zo; maar mijn peettante heeft 2x nieuwe knie gekregen.. Die was er ook zo vroeg bij iig...

Maar ja als ze niet kan steunen heeft het helemaal geen nut natuurlijk ;( -O- Maar nee ze moet zich niet 'zielig' zien; maar ook niet dat ze nog alles kan. Het zou net beter zijn als ze wat meer liet doen zodat ze niets overbelast ook :X Maar de oudere generatie ziet dat natuurlijk niet zo helaasch...
ja precies, maar dat wil ze dus gewoon nog niet.. ik zeg regelmatig dat ze een poets moet nemen zodat ze haar waardevolle energie aan leuke dingen kan spenderen, maar dat wil ze niet 'want zo ver is het nog niet' en 'dan is ze pas echt invalide' :(
Knoei
  PR/Manusje van alles woensdag 18 juli 2012 @ 16:25:19 #168
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_114368751
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja echt he. Van het gezin van mijn oma hadden/hebben drie van de vier kinderen diabetes en mijn opa had het. :{
zo naar. ;(
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:26:09 #169
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114368812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Snap wel dat zo'n stap een brug te ver is maar je moet toch realistisch blijven. Als lopen echt niet meer gaat moet je iets. Ik werk in de zorg en iedereen waar ik mee te maken heb zit in een rolstoel of loopt achter een rolator. Zo'n ding hoeft echt niet het einde van je leven te betekenen.

Die mensen krijgen er een stuk vrijheid mee terug. Al snap ik heel goed dat zoiets verschrikkelijk moet zijn voor iemand. :{
ikzelf zie dat ook wel.. maar ik ben niet degene met het probleem
mijn moeder ziet een rolstoel of rollator echt als de stap van slecht ter been naar compleet invalide.. en die stap wil ze niet maken
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:27:51 #170
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114368919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:26 schreef Loqi het volgende:

[..]

ikzelf zie dat ook wel.. maar ik ben niet degene met het probleem
mijn moeder ziet een rolstoel of rollator echt als de stap van slecht ter been naar compleet invalide.. en die stap wil ze niet maken
En vaak worden ze toch nog vaak geholpen met dingen. Als niemand er zou zijn om te helpen zouden ze misschien al sneller naar een hulpmiddel grijpen.
Maar dat kan ook hard aanvoelen om te moeten doen.
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:32:55 #171
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114369244
Maargoed, sorry voor de dramakaap :@

beter terug hiernaar:

:9~
Knoei
pi_114369271
mijn a england is net binnen :9
pi_114369447
Mijn poshe is ook bijna op. }:|
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:37:12 #174
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114369524
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Misschien was iemand boos omdat zijn uitkering was stopgezet ;(
quote:
Burgemeester Waalre in clinch met kampers

WAALRE - Henri de Wijkerslooth, burgermeester van Waalre, wiens woning momenteel bewaakt wordt na een aanslag op het gemeentehuis, lag drie weken geleden in de clinch met bewoners van het kamp Broekweg.

De burgemeester bezocht de bewoners om te informeren over het nieuwe bestemmingsplan van het kamp. De dag erna, 28 juni, viel de FIOD binnen bij het kamp op zoek naar grondstoffen voor de fabricatie van drugs.

Bestemmingsplan

De inval stond los van het bezoek van de burgemeester. Dat had te maken met het nieuwe bestemmingsplan voor het woonwagenkamp. De gemeente wilde het kamp legaliseren tot woongebied en wilde bedrijven op het kamp niet toestaan. Momenteel is er een autohandel gevestigd in Broekweg.

Onacceptabel
De Wijkerslooth plaatste na afloop van zijn bezoek aan het kamp een bericht op Twitter. Zijn bericht kan, met de aanslag van woensdag op het gemeentehuis in het achterhoofd, wellicht in een ander licht kunnen komen te staan. "Gisteravond woonwagenbewoners geïnformeerd over bestemmingsplan. Reacties afwijzend; de toon waarop is onacceptabel", twitterde de burgemeester.
Ze hadden nu dus nog wat auto's over :')
吴 曼 迪
pi_114369736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef Loqi het volgende:
Maargoed, sorry voor de dramakaap :@

beter terug hiernaar:
[ afbeelding ]
:9~
Heul niet drama :* Iedereen doet hier toch wel een keer zijn verhaal ;) Gewoon hier neerzetten; even luchten... even kwijt kunnen.. Even schelden O+ :Y :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:41:00 #176
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114369772
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Heul niet drama :* Iedereen doet hier toch wel een keer zijn verhaal ;) Gewoon hier neerzetten; even luchten... even kwijt kunnen.. Even schelden O+ :Y :D
*; :*
Knoei
pi_114369903
Fuuu swirl niks en broodzaak ook niet
pi_114369931
quote:
8s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu swirl niks en broodzaak ook niet
Ah to go? _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:45:56 #179
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_114370077
Wat heb ik aan studieadviseurs die er nooit zijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_114370207
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat heb ik aan studieadviseurs die er nooit zijn. :')
Nie veel !! :D :D :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')