abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:30:57 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375328
Weet Bambi wel dat je A-England nu voor £5,- kan bestellen? O-)

The Mythicals dan he
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:32:01 #272
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375388
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
Aids.
pi_114375418
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
Really? Mij zegt ie niet zoveel :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114375469
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik :9~ :9~ :9~ ZOMG
It's the rush taking over!! ;) Ik heb hem ook besteld *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:33:39 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375487
Avalon heb ik al, die is echt mooi O+
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:34:07 #276
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375512
Ik heb:

GALAHAD
HOLY GRAIL
LANCELOT
AVALON

O+
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:34:33 #277
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375543
Die heb ik trouwens dankzij Loqi besteld :')
http://www.lovevarnish.co(...)on-and-stamping.html
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:35:07 #278
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375574
Overigens denk ik dat de vorige lading vandaag aangeboden is. Ik had een briefje in de bus van een zending die niet door de bus paste. Normaal neemt een van mijn huisgenoten 'm dan wel aan, maar er zal nu wel niemand thuis zijn geweest.
Aids.
pi_114375575
Mijn RBL-etjes zijn ook nog onderweg. 60 dollar. :') :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_114375590
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef megamandy het volgende:
Weet Bambi wel dat je A-England nu voor £5,- kan bestellen? O-)

The Mythicals dan he
:Y
Ik krijg ook de mailtjes. ;)
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:35:24 #281
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_114375593
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef megamandy het volgende:
Die heb ik trouwens dankzij Loqi besteld :')
http://www.lovevarnish.co(...)on-and-stamping.html
:@
*;
Knoei
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:35:30 #282
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375597
Ik ga jullie vanavond ook even mailen over de hits!
Aids.
pi_114375611
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik ga jullie vanavond ook even mailen over de hits!
*O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:36:24 #284
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Loqi het volgende:

[..]

:@
*;
Maar hij is ook echt pretty O+ en paars :9 totaal geen spijt van. (alleen misschien dat ik ze net 1 maand te vroeg besteld heb ivm de prijs :') )
吴 曼 迪
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:37:27 #285
164755 Mss
kutHOEr
pi_114375690
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:

[..]

Maar hij is ook echt pretty O+ en paars :9 totaal geen spijt van. (alleen misschien dat ik ze net 1 maand te vroeg besteld heb ivm de prijs :') )
Ik ben niet de enige O+.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:42:01 #286
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114375898
Mijn studie schiet echt niet op :@ Wat ik ook probeer echt tempo krijg ik er niet in, dat gaf ik vorige week ook al aan. En nu zie ik ook nog allemaal foto's van mensen waar ik op het hbo bij in de kals heb gezeten dat ze het diploma krijgen en dan denk ik al helemaal kuuuuuut :(

Maar nu krijg ik net een mail van de OU :D
quote:
Graag je aandacht voor Open Universiteit Extra (OUX). De faculteit Psychologie start per 1 september met een OUX-programma in de bacheloropleiding. Wij adviseren je mee te doen.

Waarom is de OUX aantrekkelijk voor jou?
Het onderwijssysteem van de OU geeft de student doorgaans veel vrijheid in studietempo. Veel psychologiestudenten ervaren echter, dat de grote vrijheid in studieplanning, gecombineerd met beperkte begeleiding op afstand, leidt tot een trage afronding van de opleiding.
En dan kun je je dus opgeven om toch extra begeleiding te krijgen aan de hand van deadlines enzo :) Dus ik geef mij daar maar voor op.
Krijg wel eerst nog een intake maar dit gaat wel echt schelen. Ik heb gewoon in een jaar tijd maar 2 modules afgerond :N Hopelijk gaat dit lukken.

quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:37 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige O+.
Nee *;
吴 曼 迪
pi_114376025
Ugh, ik heb me vorige week verbrand op het werk en die brandwond jeukt echt als de ziekte! :(
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:44:40 #288
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376026
Heb je al een studieplek gevonden?
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:44:52 #289
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376037
Oeh, misschien was het ook wel spotted aan de deur!
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:47:28 #290
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_114376167
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:44 schreef Mss het volgende:
Heb je al een studieplek gevonden?
Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaal :P
Ben er een paar keer geweest toen ik op de middelbare zat maar dat is ook alweer 6 jaar geleden ongeveer.

Want ik zat dus met de trein, ik dacht nee dat is onhandig want met het werk ben ik altijd een half uur te vroeg daar. Maar met studeren kan ik natuurlijk wel meteen beginnen als ik wil en stoppen wanneer ik wil en dat aanpassen op de dienstregeling :P
吴 曼 迪
pi_114376192
Verzendkosten 7 hits 30 euro. _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:48:33 #292
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376229
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef megamandy het volgende:

[..]

Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaal :P
Ben er een paar keer geweest toen ik op de middelbare zat maar dat is ook alweer 6 jaar geleden ongeveer.

Want ik zat dus met de trein, ik dacht nee dat is onhandig want met het werk ben ik altijd een half uur te vroeg daar. Maar met studeren kan ik natuurlijk wel meteen beginnen als ik wil en stoppen wanneer ik wil en dat aanpassen op de dienstregeling :P
Ja precies, je kunt gewoon de stoptrein pakken tot randwyck en dan ben je er meteen. De bieb is daar trouwens erg fijn, en makkelijk te vinden ook!
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:49:00 #293
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376247
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef Dwyn het volgende:
Verzendkosten 7 hits 30 euro. _O-
Ik wil er denk ik wel zeker 20 :@.
Aids.
pi_114376261
Zo. Floam van mijn nagels afgebeten :') Why do i keep doing that :X
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114376270
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik wil er denk ik wel zeker 20 :@.
_O- Whao :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_114376277
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik wil er denk ik wel zeker 20 :@.
Dan hoop ik dat de verzendkosten per stuk wat minder worden! _O-
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:50:07 #297
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376300
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

_O- Whao :D
Ja, ze zijn namelijk per stuk helemaal niet zo duur, en ik wil met 1 keer bestellen klaar zijn.
Aids.
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:50:42 #298
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376329
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat de verzendkosten per stuk wat minder worden! _O-
Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.
Aids.
pi_114376348
quote:
17s.gif Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.
Ik ben benieuwd! :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 18 juli 2012 @ 18:51:51 #300
164755 Mss
kutHOEr
pi_114376387
Ik zal er eens naar kijken vanavond!
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')