Really? Mij zegt ie niet zoveelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
It's the rush taking over!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:32 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen zag ik Avalon en dacht ik 'mehhh'. Nu zie ik hem en denk ik![]()
![]()
ZOMG
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef megamandy het volgende:
Weet Bambi wel dat je A-England nu voor £5,- kan bestellen?
The Mythicals dan he
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef megamandy het volgende:
Die heb ik trouwens dankzij Loqi besteld
http://www.lovevarnish.co(...)on-and-stamping.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:35 schreef Mss het volgende:
Ik ga jullie vanavond ook even mailen over de hits!
Maar hij is ook echt prettyquote:
Ik ben niet de enigequote:Op woensdag 18 juli 2012 18:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar hij is ook echt prettyen paars
totaal geen spijt van. (alleen misschien dat ik ze net 1 maand te vroeg besteld heb ivm de prijs
)
En dan kun je je dus opgeven om toch extra begeleiding te krijgen aan de hand van deadlines enzoquote:Graag je aandacht voor Open Universiteit Extra (OUX). De faculteit Psychologie start per 1 september met een OUX-programma in de bacheloropleiding. Wij adviseren je mee te doen.
Waarom is de OUX aantrekkelijk voor jou?
Het onderwijssysteem van de OU geeft de student doorgaans veel vrijheid in studietempo. Veel psychologiestudenten ervaren echter, dat de grote vrijheid in studieplanning, gecombineerd met beperkte begeleiding op afstand, leidt tot een trage afronding van de opleiding.
Neequote:
Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaalquote:
Ja precies, je kunt gewoon de stoptrein pakken tot randwyck en dan ben je er meteen. De bieb is daar trouwens erg fijn, en makkelijk te vinden ook!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet echt. Denk dat ik maar gewoon in Randwyck ga zitten, dan toch maar met de trein. En dan heb ik meteen boeken over psychologie in de buurt. Alleen dan even de eerste keer met iemand die ik ken erheen gaan zodat ik niet verdwaal
Ben er een paar keer geweest toen ik op de middelbare zat maar dat is ook alweer 6 jaar geleden ongeveer.
Want ik zat dus met de trein, ik dacht nee dat is onhandig want met het werk ben ik altijd een half uur te vroeg daar. Maar met studeren kan ik natuurlijk wel meteen beginnen als ik wil en stoppen wanneer ik wil en dat aanpassen op de dienstregeling
quote:
Ja, ze zijn namelijk per stuk helemaal niet zo duur, en ik wil met 1 keer bestellen klaar zijn.quote:
Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de verzendkosten per stuk wat minder worden!
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel zo. Het is namelijk vooral de afstand waar je voor betaalt. Daarom is het ook voordeliger om met zijn 3en te bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |