Op een gegeven moment gebruikten anderen mensen ook die naamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begin hierbij een anti- Demen Bulbul lobby. Hij moet geroyeerd worden want hij heeft al te lang geen vraag meer ingestuurd.
Vergeet het Spel zonder Grenzen niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wel schrijnond om te zien hoever Jack is afgegleden. Er staat me nog helder voor de geest hoe hij met een fiets van een zeephelling afstorten van virtuoos commentaar wist te voorzien.
Ik kijk dat ook altijd leuke gasten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef Perico het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik VI Oranje Backstage 8 terugkijk van Danny Vera and the Ordinary Men.
En dat hij dan zegt: "Ordinary Poten".
Ik ben ver heen, kijk ook geen Tour du Jour. Alleen de backstage met Escha en co.
Jack werd 20 jaar bij Studio Sport buiten de deur gehouden. Nu doettie alsof ie Mister NOS is.. nog in de jaren 90 was hij zo blij als een hond met zeven lullen dat hij zondag van 12 tot 2 bij de TROS een suf voetbal programmaatje met Elsemiek Havenga mocht presenteren vanuit een stadion.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeet het Spel zonder Grenzen niet.
Gerard Lohuis is de nieuwe Demen Bülbül.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begin hierbij een anti- Demen Bulbul lobby. Hij moet geroyeerd worden want hij heeft al te lang geen vraag meer ingestuurd.
Waar???quote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje VI belachelijk proberen te maken
Is die jood nou echt zo blind?quote:'Wij hadden de pech dat toen Oranje er uit lag, de kijker heeft gekozen voor het amusement. Wij blijven in eerste instantie de sportafdeling van het Journaal. Op wedstrijddagen wonnen we wel. Dat geeft aan dat als er echt iets te melden valt, Nederland toch voor ons kiest.'
Van Gelder weet waar het aan schortte. 'Wij hadden een betere binnenlocatie moeten hebben. Als het regende, zaten we in een piepklein hokje. Dat was een foutje. Ook hadden we in het begin een publiek moeten hebben, dan is de sfeer direct losser. De kritiek heeft me in dat opzicht niet verbaasd.'
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef gijpie het volgende:
Jack is gewoon een goede comentator voor bij langs de lijn , daar moet ie het maar bij laten.
Wat was er nou echt nieuw aan het Gijp-boek vergeleken met alles wat we al horen in VI?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
Het boek van Hansie heb ik nu uit, het was echt prima boekje. Ook bij dit boek wist ik het meeste eigenlijk al wel, maar toch wat minder dan bij het Gijp boek. Het Genee boek sla ik over, dat is geloof ik een verzameling columns, de AD colums heb ik al gelezen en de Margriet colums (als die erin staan) trekken me ook niet erg aan. Er is ook nog een boek over Bossie, misschien dat ik dat binnenkort maar eens ga lezen.
Hij is gewoon heel mollig met een slechte persoonlijke hygiëne.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Och, Derksen en co zitten ook continu v. Gelder af te zeiken dus waarom zou dat andersom niet mogen ? Overigens vind ik het geen afzeiken maar meer een constatering.
De anekdotes kende ik al wel en die zijn in het boek ook wel goed opgeschreven, weinig nieuws op dat gebied dus. Alleen had ik na het lezen van het boek nog meer het idee dat zijn psychische gesteldheid aanzienlijk slechter is dan hij doet voorkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat was er nou echt nieuw aan het Gijp-boek vergeleken met alles wat we al horen in VI?
Lekker hoor paar garnalen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Veerboot het volgende:
Vrinden, een geheel vrijblijvende tip: René van der Gijp is straks vanaf 20.00 uur te zien in Ik Kom Bij Je Eten op RTL4.
Nou nou, rustig aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen godverdomme leuke fragmentjes die Michel afkapt?
Hoe heeft ze het gesprek zo weten te manipuleren dat ze dit eruit heeft gekregen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING NEWS: Wilfred Genee blijkt Hans Kraaij jr graag op te stoken!
Onthulling door Natasje Froger.
bron?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef TheRulingEagle het volgende:
Hansie Hansie vanavond met Johan in TDJ
Ik zag 'm net zelf ook voorbijkomen inderdaad. Een Jack Spijkermannetje van Leo van Vliet dus.quote:
Gegarandeerd een TOPSHOWquote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zag 'm net zelf ook voorbijkomen inderdaad. Een Jack Spijkermannetje van Leo van Vliet dus.
Hoe dan ook: VI-reünie zonder Gijp dus. Altijd goed.
Jawel, de enige echtequote:
WHAAAAATTTT ze hebben toch niet een fake teaser laten zien om kijkcijferrecord te halenquote:Op maandag 16 juli 2012 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Bij de teaser in de reclame net werd hij niet meer genoemd nee
twitter:TourDuJour2012 twitterde op maandag 16-07-2012 om 21:50:05Vanavond in Tour Du Jour: Wilfred Genee , @dnelissen, @Gertjakobs64, Johan Derksen, en Hans Kraay Jr.! 40 minuten, RTL 4! #Tourdujour reageer retweet
Serieus, in het laatste reclame blok net 10 minuten geleden werden Danny, Gert, Johan, en nog niemand genoemd (als eerste, maar miste de naam even, in ieder geval geen hansie hansie, hij had het over 'de bondscoach' ofzo?).quote:Op maandag 16 juli 2012 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:TourDuJour2012 twitterde op maandag 16-07-2012 om 21:50:05Vanavond in Tour Du Jour: Wilfred Genee , @dnelissen, @Gertjakobs64, Johan Derksen, en Hans Kraay Jr.! 40 minuten, RTL 4! #Tourdujour reageer retweet
Dat is een neppert.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
is de echte.twitter:rtl4tourdujour twitterde op maandag 16-07-2012 om 10:48:41Vanavond zijn Leo van Vliet en Johan Derksen te gast bij #Tourdujour. - http://t.co/oAxVbSg9 reageer retweet
Thanksquote:Op maandag 16 juli 2012 22:26 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat is een neppert.is de echte.twitter:rtl4tourdujour twitterde op maandag 16-07-2012 om 10:48:41Vanavond zijn Leo van Vliet en Johan Derksen te gast bij #Tourdujour. - http://t.co/oAxVbSg9 reageer retweet
Sowieso, bewijs:
[ afbeelding ]
(Dat is dus die Leo van Vliet.)
Hoe moet dat voor Hansie Hansie zelf wel niet voelen? Slechte piepelmanagers daar.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
Leo van Vliet waarschijnlijk, het is toch mensonterend als je eerst de grote Hansie Hansie voorgeschoteld krijgt en vervolgens komt hij niet![]()
Hansie gaat door een diep dal nu, het is altijd weer een hoogtepunt voor hem om daar aan tafel te mogen zitten.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:27 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hoe moet dat voor Hansie Hansie zelf wel niet voelen? Slechte piepelmanagers daar.
Held ben jequote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie 'Ik kom bij je eten' met Gijp heeft gemist, hierbij de uitzending (alleen de stukjes met Gijp)
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xs7bcj]afbeelding ]
Ik Kom Bij Je Eten - Rene van der Gijp[/url]
Johan kon het denk ik niet hebben dat er iemand met vreemdere schoenen dan hijzelf draagt aan tafel zat.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan een Mr Big Star met panterschoentjes in Tour du Jour.
12 augquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:52 schreef seetjai het volgende:
Wanneer begint de eerste uitzending van VI ook alweer ?
quote:Lange Frans, Glennis Grace, Wesley Klein en presentator Hans Kraay Jr. staan woensdag 18 juli op Het SBS 6 Zomerfeest op Schiphol. Van 15.00 uur tot 18.00 uur wordt het zomerfeest gehouden.
Naast de optredens maken de bezoekers ook kans op vakantieprijzen. De bezoekers van het evenement kunnen zich aanmelden voor diverse spellen en maken zo kans op verschillende prijzen.
Dit moet genieten worden met Natasha en bedankt hequote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie 'Ik kom bij je eten' met Gijp heeft gemist, hierbij de uitzending (alleen de stukjes met Gijp)
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xs7bcj]afbeelding ]
Ik Kom Bij Je Eten - Rene van der Gijp[/url]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit moet genieten worden met Natasha en bedankt he
Gijp op 4:30 minuut alles weer recht leggend op het tafeltje
Met dank aan Jan Kooijemans nooit die geweldige speech gehoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pin me er niet op vast, maar het schijnt dat dit de gastenlijst is voor het nieuwe seizoen....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Op die flauwe grapjes van jou zit niemand thuis te wachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/224469/Johan-Derksen-neemt-afscheid-van-VI.htm
Wat?![]()
Daarom ben ik nooit geslaagd als cabaretier. Ik heb het woord afgang een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op die flauwe grapjes van jou zit niemand thuis te wachten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede ouwe tijd, met Dick Nanninga in de bioscoop, en dan met de brommer richting Veendam.
http://www.nusport.nl/voe(...)d-in-ziekenhuis.htmlquote:Nanninga in kritieke toestand in ziekenhuis
Laatst gewijzigd: 17 juli 2012 15:54
HOOFDDORP - Voormalig Oranje-international Dick Nanninga ligt na een ingrijpende operatie in een kunstmatige coma in het ziekenhuis van Genk.
Dat meldt de Limburgse omroep L1 dinsdag op haar site na een verklaring van de familie van de 63-jarige oud-voetballer.
Bij een operatie is het linkeronderbeen van Nanninga geamputeerd. Na een kritieke fase is de Groninger gestabiliseerd. Een poging om hem weer bij bewustzijn te brengen is echter onsuccesvol geweest.
Nanninga speelde in Nederland bij BV Veendam, Roda JC en MVV. In Kerkrade is de kopsterke spits nog altijd topscorer aller tijden.
Tevens is hij naast Johan Neeskens één van de twee Nederlanders die ooit scoorde in een WK-finale.
Hij was gevallen en had meerdere breuken in zijn beenquote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:12:01FC Eindhoven op 2-2, weer Koc. #PSV verdedigt matig. #Manolev wordt op tribune gewoon uitgelachen. reageer retweet
jaja hier ook vorig jaar ook al maar toen een dikke kras op de CD en als de CD het nu weer niet doet ga ik een klacht indienen dat kan natuurlijk niet maar ik ga uit van het beste nou grgr.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens even mijn gratis Seizoensoverzicht 2011/2012 VI (+VI-Oranje) DVD geclaimd hoor.
WK-Legende Dick Nanninga in coma.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede ouwe tijd, met Dick Nanninga in de bioscoop, en dan met de brommer richting Veendam.
Dat zijn teksten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik koop dat ding niet meer omdat ik me helemaal scheel erger aan wat er allemaal niet klopt omdat dat ding al uitkomt voor het einde van de transferperiode. Dan zullen ze er wel meer verkopen, maar voor mij hoeft het dan niet meer.
Wat een prachtvent is die uploaderquote:
Die weet inderdaad of er lucht of zand in de bal zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die jongen van die Sierd de Vos filmpjes, dat lijkt me ook een sympathieke vent.
Dat filmpje was nogal ordinairquote:Op donderdag 19 juli 2012 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeet ook zijn instant hit op youtube niet: Jack v Gelder is vies dik.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees nou een voorbeeld voor je subs!
Godverdomme heb ik Boskamp gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Oliver23 het volgende:
Boskamp leek gisteren wel een pepernoot bij Tour du Jour
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xs9ro3]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) - Is het nu een Plaspil of een Pispil?[/url]
http://sigaarsnor.blogspo(...)nn-over-youtube.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:06 schreef Specularium het volgende:
Namen?
Waar staat het achtergrondverhaal?
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, hij doet het.
Heeft Veerboot waarschijnlijk uren in de file gestaan voor dat interview, waarschijnlijk geďnterviewd door een juffrouw die nog acteert als ze thee drinkt, en dan laten ze hem maar 15 seconden aan het woord ofzo.
En dat hier niet genoeg tijd voor was...
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat viel gelukkig mee, had in een plaatselijk café'tje afgesproken. 10 minuutjes fietsen, welliswaar door kou en sneeuw.
Vind het sneuer voor de kerel die me kwam interviewen (hele aardige gozer verder trouwens, niets mis mee): die moest vanuit Hilversum komen en had daar op de heenweg alleen al bijna 1,5 uur over gedaan.
Maar zoals ik eerder al zei: "laat gaan joh!".
Door de vervorming van de cover lijkt Gijp op een huilende Mart Smeets.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-van-der-Gijp.dhtml
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben ook ff Gijp aan het lezen. Lekker torrent downloadje Michel heeft toch al centen genoeg ja toch? Micheltje lekker man boekie als een trein lekker in het tuintje laptoppie erbij mooi man lekker boekie niks mis mee.
Bron: Evert Santegoeds. Dus wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bron: Evert Santegoeds. Dus wat denk je zelf?
Hij zei zelf een keer dat ie 2,5 per boekie kreeg, dus reken maar uitquote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.
Joh, vragen ze normaal geld voor dat boekie van Hansie!? Echt waar joh!?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar heb ik gerekend dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant.
Zeg 150.000 boekjes x 2,50 voor gijpie= 375.000 euro.
Lekker man, kan ie weer een nieuwe jacuzzi of 60 kopen
Dat zei Derksenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij zegt dat gijpie 1 miljoen heeft verdiend
Dat stond in een krantenartikel, dat heb ik niet berekend. Hierna gaf veerboot al aan dat de bron van dat miljoen Evert Santegoed is, dus dat het klopt is niet waarschijnlijk. Hoeveel hij nu precies wel heeft verdiend maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij zegt dat gijpie 1 miljoen heeft verdiend
haha nice, die doping excuses heb ik gemist zie ikquote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, niet zo lang en uitgebreid als de VI en de VI Oranje compilatie, maar .... ... ....
Hier is de Tour du Jour 2012 compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xscd4c]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) Compilatie[/url]
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 23-07-2012 om 14:14:33Ja lieve volgertjes, de oneindig grote digitale zelfbevlekking is begonnen hoor. reageer retweet
Haha, kwam hem straks al tegen (en meteen gekeken uiteraard). Goed bezig jongen!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, niet zo lang en uitgebreid als de VI en de VI Oranje compilatie, maar .... ... ....
Hier is de Tour du Jour 2012 compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xscd4c]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) Compilatie[/url]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
René van der Gijp gaat vasten voor Ramadan Journaal
Geplaatst op Tue 24 Jul 2012 om 11:01
René van der Gijp gaat een dag lang vasten voor het Ramadan Journaal op Nederland 2. In de eerste aflevering, aankomende zaterdag, is te zien hoe het de oud-voetbalproef vergaat als hij een dag lang niet eet en drinkt. Dat heeft omroep NTR dinsdag gemeld. Elke week is in het Ramadan Journaal een andere vastende bekende Nederlander te zien. De gasten in de overige drie afleveringen zijn Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys en Maurice de Hond.
Naast het item met de bekende Nederlanders, is er uiteraard meer te zien in het Ramadan Journaal. Zo maakte Jörgen Raymann voor de eerste aflevering een reportage over de vastende Javaanse gemeenschap in Suriname.
Het Ramadan Journaal zal elke zaterdag om 16.05 uur te zien zijn op Nederland 2.
quote:
Serieus, waar maken jullie je druk om?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef bascross het volgende:
Tiefusbende, jammer dat René zich leent voor zulke bagger.![]()
Gijp moet dit gewoon niet doen.quote:De gasten in de overige drie afleveringen zijn Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys en Maurice de Hond.
Naast het item met de bekende Nederlanders, is er uiteraard meer te zien in het Ramadan Journaal. Zo maakte Jörgen Raymann voor de eerste aflevering een reportage over de vastende Javaanse gemeenschap in Suriname
Snap je dat echt niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[..]
Serieus, waar maken jullie je druk om?
OK. In één rijtje genoemd worden met Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys, Maurice de Hond en Jörgen Raymann is toch inderdaad wel een dingetje. Point taken.quote:
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt Veerboot want jij weet precies hoe het zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
OK. In één rijtje genoemd worden met Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys, Maurice de Hond en Jörgen Raymann is toch inderdaad wel een dingetje. Point taken.
Gelovigen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[..]
Serieus, waar maken jullie je druk om?
KUST DAN MAAN KLOWETE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Tja, ik heb er zelf ook weinig mee. Maar dat heb ik met wel meer dingen niet. Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden en laat René er lekker aan mee doen als hij dat leuk vindt. Ik snap gewoon echt niet dat je je daar druk om kan maken. Laat gaan joh!quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Gelovigen.![]()
![]()
![]()
René die zich laat lenen voor gelovigen.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tja, ik heb er zelf ook weinig mee. Maar dat heb ik met wel meer dingen niet. Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden en laat René er lekker aan mee doen als hij dat leuk vindt. Ik snap gewoon echt niet dat je je daar druk om kan maken. Laat gaan joh!
Lekker man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef Veerboot het volgende:
RTL7 komt vanaf september met RTL Sport Daily
Nee, we leven in nederland! Dat ze dat maar op de commerciele zender doen, maar niet van onze belastingcenten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden
Precies. En in Nederland zijn er mensen die Ramadan vieren. Of jij dat nu leuk vindt of niet. Lekker leven en laten leven.quote:
Je draait de functie van een publieke omroep nu precies om. Het is juist hun taak om programma's te maken voor groepen die op een commerciële zender niet aan bod zouden komen.quote:Dat ze dat maar op de commerciele zender doen, maar niet van onze belastingcenten!
Als jij een of andere kutjournaaltje om vier uur 's middags beschouwt als "islamisering van Nederland", prima. Ik gun de Ramadan-vierders hun programma'tje, jij niet. Het is veel te lekker weer om me daar verder druk over te maken. Doe de groeten aan Geert trouwens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Anno2012 het volgende:
Achja, zo staat de een achter de moslim/islamisering van, zo is de ander tegen.
Ik stem SPquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als jij een of andere kutjournaaltje om vier uur 's middags beschouwt als "islamisering van Nederland", prima. Ik gun de Ramadan-vierders hun programma'tje, jij niet. Het is veel te lekker weer om me daar verder druk over te maken. Doe de groeten aan Geert trouwens.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dacquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Oidipous het volgende:
Staat het licht-uit, spot-aan moment nog ergens op Youtube? Dat was de parodie op de 250e aflevering van Studio Voetbal dacht ik... Ik vond het geniaal maar kan het zo niet teruggevonden krijgen.
Haha geweldig, dankjewel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dac
En dan vanaf 32.30.
Wat is hier jullie mening over mede Hooligans?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef Veerboot het volgende:
RTL7 komt vanaf september met RTL Sport Daily
Heb jij alles gedocumenteerd ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dac
En dan vanaf 32.30.
Ik heb mijn mening al geventileerd op die site en ik houd er niet van om in herhaling te vallen dus ik ga dat niet nog een keer zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is hier jullie mening over mede Hooligans?
Nou, je bent hier ingehuurd om jouw mening te vertellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening al geventileerd op die site en ik houd er niet van om in herhaling te vallen dus ik ga dat niet nog een keer zeggen.
Inderdaad, ik heb Schelveccio gemist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk meer Schelveccio in het komende seizoen
Lijkt me ook een geweldig programma. Johan die komt vertellen of we de Grieken wel of niet uit de Euro moet flikkeren. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Heufd het volgende:
RTL Sport Daily. Mooi man. Hoop dat Johan daar regelmatig aanschuift. Die weet alles en heeft overal een mening over. Kan daar weer de keuzes van de hockeybondscoach bespreken. Heerlijk toch.
Iedere dag een lekkere politicus bash, ook altijd leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me ook een geweldig programma. Johan die komt vertellen of we de Grieken wel of niet uit de Euro moet flikkeren. Niks mis mee.
Was dat niet alleen op vrijdag? En Johan in zijn Hawaii uitrusting?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Was al eens zo'n programmaatje op de buis dagelijks een half uurtje Johan en Babs mooie tijden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Anno2012 het volgende:
Achja, zo staat de een achter de moslim/islamisering van, zo is de ander tegen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Heufd het volgende:
RTL Sport Daily. Mooi man. Hoop dat Johan daar regelmatig aanschuift. Die weet alles en heeft overal een mening over. Kan daar weer de keuzes van de hockeybondscoach bespreken. Heerlijk toch.
Nou, ik ben hier om mijn mening te geven, en mensen met een mening zijn er niet zoveel in dit land.quote:
13 Augustusquote:
Het gaat dan ook niet om VI. Gewoon een dagelijkse talkshow met verschillende gasten en verschillende presentatoren. Heeft niks met VI te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Paul het volgende:
Kweet niet hoe dat gaat worden hee elke dag. En Wilfred gaaat het niet eens elke dag presenteren...
Wat ben je toch een baasquote:
Briljantquote:
quote:Ik heb aanhanger van AZ
Ach anderhalf uur een beetje lopen kloten aan tafel. Het programma loopt vanzelf welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:22 schreef Type-R het volgende:
Wilt Genee een burn-out ofzo?
Kan me er ook niet zo veel bij voorstellen, qua kijkcijfers ook niet helemaal.
Is toch heerlijk man, hč! Laat gaan joh!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef Oliver23 het volgende:
Een nieuwe (jong) Vriendinnetje voor Gijp?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ieuwe-vriendin.dhtml
Én reclame én betalen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:14 schreef NY_Giant het volgende:
http://www.totaaltv.nl/nieuws/9841/Betalen_voor_RTL_Gemist.html
quote:En Britt Dekker, die met die tuinslang van een Ymke Wieringa een talkshow wil maken. Er is dus bij RTL een gek die dat voorstelt en zij denkt bloedserieus dat ze dat kan. Ik zeg: Britt, schat als jij tachtig uur tv-opnamen maakt, kan je er tien minuten van uitzenden. Maar ja, goed telt niet, puur wat scoort.'
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen was gisteren bij Nieman op dreef
Wat een bullshit lult Derksen weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xsm5d3]afbeelding ]
De Spelen (2012) - Johan Derksen: 'Meeste sporten op de Spelen zijn B-Sporten'[/url]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Wat een bullshit lult Derksen weer
omdat er geen groot geld in sommige sporten mee valt te verdienen is het een b-sport??quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
De Spelen (2012) - Johan Derksen: 'Meeste sporten op de Spelen zijn B-Sporten'[/url]
Kapot gelachen toen ik dit las.quote:Britt Dekker boos op René van der Gijp
van onze redactie
AMSTERDAM - Britt Dekker is flink geschrokken van de kritiek die René van der Gijp op haar heeft
In een interview met het AD van afgelopen zaterdag laat René maar weer eens blijken dat hij niet op zijn mondje gevallen is. 'Gijp' vindt het jammer dat het in de televisiewereld steeds minder draait om kwaliteit, maar om de kijkcijfers. Als voorbeeld haalt hij de televisiecarriere van Britt en Ymke aan. "Britt Dekker, die met die tuinslang van een Ymke Wieringa een talkshow wil maken. Er is dus bij RTL een gek die dat voorstelt en zij denkt bloedserieus dat ze dat kan. Ik zeg: Britt, als jij tachtig uur tv-opnamen maakt, kan je er tien minuten van uitzenden."
Britt is not amused. Want hoe kan de man die zij ooit een bitterbal heeft gegeven, nou zoiets zeggen? Op Twitter reageert de Purmerendse: "WTF die gast heeft nog 'n bitterbal van me gehad op bedrijfsuitje. Ik had er maar vier en dan ga je zo doen."
Is ook wel schandalig zo ga je niet met bitterbalvrienden om. Wellicht toch Jan Everse maar weer uitnodigen zodat hij Gijp van wat tips kan voorzien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Zwieperdepiep het volgende:
[..]
Kapot gelachen toen ik dit las.
Vertel het maar niet op deze manier aan je moederquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een weekje. Heb nog even de kutscheet en de massaverkrachting teruggekeken
Woensdag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand wanneer de Seizoengids van VI uitkomt?
quote:‘Wilfred Genee moet nog uit de kast komen’
Maarten Spanjer heeft geen goed woord over voor de mannen van de talkshow Voetbal International. Dat laat hij blijken in weekblad Privé. Spanjer vindt het een hypocriete bende. “Johan Derksen is een vat vol tegenstrijdigheden. Hij weigert die Gouden Televizier-Ring op te halen, want flauwekul en showbizzgedoe, maar aan de andere kant schuift hij aan met Genee bij RTL Boulevard om dat kutplaatjes van ze te promoten. Dan kun je die ring toch ook gewoon ophalen?“, zo laat hij weten.
Daarnaast figureert Derksen ook in spotjes en lijkt hij soms niet van de buis af te slaan. “Echt geloofwaardig wordt hij er niet door.”
Derksen is niet de enige waar Spanjer zich aan ergert. “Dan Wilfred Genee. Nou, dat is een zichzelf voortplantende valse nicht die nog uit de kast moet komen.”
“Zo’n jongen die vroeger bij je in de klas zat en de vuurtjes opstookte, maar als het dan echt ruzie werd, was hij weg.”
Dank jequote:
Lijkt mij weer zo'n uit de duim gezogen verhaal van Privé. Spanjer is toch een goede vriend van Gijp? Die gaat VI echt niet zo afkraken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=133154
[..]
O jee, er is een judoka op z'n pik getrapt!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Vertel het maar niet op deze manier aan je moeder
Van Maarten Spanjer kan ik alles hebben. Hij trollt fucking hard man, is één van de beste vrienden van Gijp. Ook dat boek van Gijp over Maartenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Inderdaad man. Die Maarten, hahaha. Geweldig man, laat gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van Maarten Spanjer kan ik alles hebben. Hij trollt fucking hard man, is één van de beste vrienden van Gijp. Ook dat boek van Gijp over Maarten
Hij heeft bovenal gewoon gelijk. Het is een hypocriete bende bij VI en met name de snor zelf. Wel amusant en vaak invloedrijk, al is hun actie om Gullit aan een baantje te helpen ronduit mislukt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Lijkt mij weer zo'n uit de duim gezogen verhaal van Privé. Spanjer is toch een goede vriend van Gijp? Die gaat VI echt niet zo afkraken.
VI Oranje viel inderdaad tegen, mede mogelijk gemaakt door Oranje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft bovenal gewoon gelijk. Het is een hypocriete bende bij VI en met name de snor zelf. Wel amusant en vaak invloedrijk, al is hun actie om Gullit aan een baantje te helpen ronduit mislukt.
Nee, de gouden tijd was seizoen 2010-2011 toen er nog hooguit 300.000 keken. VI Oranje vond ik een dieptepunt, vooral de laatste 2 weken.
Vind het echt jammer dat Studio Voetbal het enige alternatief is voor VI. Ik kijk de afgelopen jaren met plezier naar VI (nouja, afgelopen EK wat minder met die kutgasten) en ga dat komend seizoen ook weer doen, maar heb toch ook behoefte aan een programma waar het wat meer over voetbal gaat. Schelvis vind ik daar echt perfect in, hij is gewoon op de hoogte, heeft inhoud, nuttige informatie en is totaal niet irritant. Ik vind hem wat SV zou moeten zijn, ipv die ivoren toren dikzakken die daar zitten. En Ronald Waterreusquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk meer Schelveccio in het komende seizoen
Tja... dat helpt niet mee maar ze hadden de pretentie om een soort P&W light te maken met 50% voetbal en 50% dingen-van-de-dag maar als dat zelfs met een Emiel Roemer aan tafel niet lukt dan worden het lange weken. Op een gegeven moment waren alle Ballotelli-grappen ook wel verteld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
VI Oranje viel inderdaad tegen, mede mogelijk gemaakt door Oranje.
Genee had ik niet beter kunnen typeren. (dat laatste zinnetje dan)quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Morgen ligt ie in de winkels. Abonnees krijgen 'm een dag later in de bus.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand wanneer de Seizoengids van VI uitkomt?
is dat niet die gids die na 3 speelrondes niet meer actueel is dankzij de late transfer deadline?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen ligt ie in de winkels. Abonnees krijgen 'm een dag later in de bus.
Iwan heeft er ook een Tweet overgemaakt.
http://twitter.com/TomUit/status/232436151850528768/photo/1
Nou en man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat niet die gids die na 3 speelrondes niet meer actueel is dankzij de late transfer deadline?
Ik heb hem al sinds 1996 manquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat niet die gids die na 3 speelrondes niet meer actueel is dankzij de late transfer deadline?
Om in de woorden van gijppie te blijven: Zou die nou echt denken dat ze denkt god wat is die lekker die gijp.quote:
Gijp lekker? Ach..alsof Flavio Briatore zo lekker is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Om in de woorden van gijppie te blijven: Zou die nou echt denken dat ze denkt god wat is die lekker die gijp.
Maar lekker man niks mis mee. Kan hem het schelen, hele dag uit elkaar trekken
Edit: maar moet nog zien dat het allemaal klopt. Danielle heeft ie wel hoog zitten dacht ik. Wel gek dat er niet een foto van hun samen dan ergens in terwijl die dr iedere dag dan in een drukke crazy piano's zou zien.
Wat een lekker wijf zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gijp lekker? Ach..alsof Flavio Briatore zo lekker is!
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gijp lekker? Ach..alsof Flavio Briatore zo lekker is!
[ afbeelding ]
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 17:53:42Ik heb n nieuwe Appke! Nu heb ik geen last meer van nahupjes! #Epke reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 17:53:42Ik heb n nieuwe Appke! Nu heb ik geen last meer van nahupjes! #Epke reageer retweet
Godverdomme.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:00 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Veerboot het volgende:
Boskamp de eerste gast van het nieuwe seizoen (maandag a.s. dus)
Heerlijk man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Veerboot het volgende:
Dat zuigt ballen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Genee meer bij de samenvatting van de Juup.
En de Juup verschuift naar zaterdag 18:00
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef Veerboot het volgende:
komt door de nieuwe sponsor Heineken die willen geen merken van andere bierbrouwers tijdens de uitzendingquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:50 schreef Oliver23 het volgende:
Jaja, maandag gaan we weer helemaal los
Lekker iedere maandag en vrijdag weer VI kijken, daarna filmpjes op mijn DailyMotion kanaal uploaden, niks mis mee
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend jaar achter de decoder nu FOX zich gaat begeven in nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |