Haha, kwam hem straks al tegen (en meteen gekeken uiteraard). Goed bezig jongen!quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, niet zo lang en uitgebreid als de VI en de VI Oranje compilatie, maar .... ... ....
Hier is de Tour du Jour 2012 compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xscd4c]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) Compilatie[/url]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
René van der Gijp gaat vasten voor Ramadan Journaal
Geplaatst op Tue 24 Jul 2012 om 11:01
René van der Gijp gaat een dag lang vasten voor het Ramadan Journaal op Nederland 2. In de eerste aflevering, aankomende zaterdag, is te zien hoe het de oud-voetbalproef vergaat als hij een dag lang niet eet en drinkt. Dat heeft omroep NTR dinsdag gemeld. Elke week is in het Ramadan Journaal een andere vastende bekende Nederlander te zien. De gasten in de overige drie afleveringen zijn Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys en Maurice de Hond.
Naast het item met de bekende Nederlanders, is er uiteraard meer te zien in het Ramadan Journaal. Zo maakte Jörgen Raymann voor de eerste aflevering een reportage over de vastende Javaanse gemeenschap in Suriname.
Het Ramadan Journaal zal elke zaterdag om 16.05 uur te zien zijn op Nederland 2.
quote:
Serieus, waar maken jullie je druk om?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:50 schreef bascross het volgende:
Tiefusbende, jammer dat René zich leent voor zulke bagger.![]()
Gijp moet dit gewoon niet doen.quote:De gasten in de overige drie afleveringen zijn Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys en Maurice de Hond.
Naast het item met de bekende Nederlanders, is er uiteraard meer te zien in het Ramadan Journaal. Zo maakte Jörgen Raymann voor de eerste aflevering een reportage over de vastende Javaanse gemeenschap in Suriname
Snap je dat echt niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[..]
Serieus, waar maken jullie je druk om?
OK. In één rijtje genoemd worden met Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys, Maurice de Hond en Jörgen Raymann is toch inderdaad wel een dingetje. Point taken.quote:
Ik vind het niet leuk dat jij dit zegt Veerboot want jij weet precies hoe het zit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
OK. In één rijtje genoemd worden met Sipke Jan Bousema, Cisca Dresselhuys, Maurice de Hond en Jörgen Raymann is toch inderdaad wel een dingetje. Point taken.
Gelovigen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
[..]
Serieus, waar maken jullie je druk om?
KUST DAN MAAN KLOWETE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Tja, ik heb er zelf ook weinig mee. Maar dat heb ik met wel meer dingen niet. Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden en laat René er lekker aan mee doen als hij dat leuk vindt. Ik snap gewoon echt niet dat je je daar druk om kan maken. Laat gaan joh!quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:54 schreef bascross het volgende:
[..]
Gelovigen.![]()
![]()
![]()
René die zich laat lenen voor gelovigen.![]()
![]()
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tja, ik heb er zelf ook weinig mee. Maar dat heb ik met wel meer dingen niet. Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden en laat René er lekker aan mee doen als hij dat leuk vindt. Ik snap gewoon echt niet dat je je daar druk om kan maken. Laat gaan joh!
Lekker man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef Veerboot het volgende:
RTL7 komt vanaf september met RTL Sport Daily
Nee, we leven in nederland! Dat ze dat maar op de commerciele zender doen, maar niet van onze belastingcenten!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Laat ze lekker dat Ramadan Journaal uitzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |