Precies. En in Nederland zijn er mensen die Ramadan vieren. Of jij dat nu leuk vindt of niet. Lekker leven en laten leven.quote:
Je draait de functie van een publieke omroep nu precies om. Het is juist hun taak om programma's te maken voor groepen die op een commerciële zender niet aan bod zouden komen.quote:Dat ze dat maar op de commerciele zender doen, maar niet van onze belastingcenten!
Als jij een of andere kutjournaaltje om vier uur 's middags beschouwt als "islamisering van Nederland", prima. Ik gun de Ramadan-vierders hun programma'tje, jij niet. Het is veel te lekker weer om me daar verder druk over te maken. Doe de groeten aan Geert trouwens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Anno2012 het volgende:
Achja, zo staat de een achter de moslim/islamisering van, zo is de ander tegen.
Ik stem SPquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als jij een of andere kutjournaaltje om vier uur 's middags beschouwt als "islamisering van Nederland", prima. Ik gun de Ramadan-vierders hun programma'tje, jij niet. Het is veel te lekker weer om me daar verder druk over te maken. Doe de groeten aan Geert trouwens.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dacquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:35 schreef Oidipous het volgende:
Staat het licht-uit, spot-aan moment nog ergens op Youtube? Dat was de parodie op de 250e aflevering van Studio Voetbal dacht ik... Ik vond het geniaal maar kan het zo niet teruggevonden krijgen.
Haha geweldig, dankjewel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dac
En dan vanaf 32.30.
Wat is hier jullie mening over mede Hooligans?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:56 schreef Veerboot het volgende:
RTL7 komt vanaf september met RTL Sport Daily
Heb jij alles gedocumenteerd ofzo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2d9a4167-760c-34ba-b038-fd493ac49dac
En dan vanaf 32.30.
Ik heb mijn mening al geventileerd op die site en ik houd er niet van om in herhaling te vallen dus ik ga dat niet nog een keer zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is hier jullie mening over mede Hooligans?
Nou, je bent hier ingehuurd om jouw mening te vertellen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening al geventileerd op die site en ik houd er niet van om in herhaling te vallen dus ik ga dat niet nog een keer zeggen.
Inderdaad, ik heb Schelveccio gemist.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk meer Schelveccio in het komende seizoen
Lijkt me ook een geweldig programma. Johan die komt vertellen of we de Grieken wel of niet uit de Euro moet flikkeren. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Heufd het volgende:
RTL Sport Daily. Mooi man. Hoop dat Johan daar regelmatig aanschuift. Die weet alles en heeft overal een mening over. Kan daar weer de keuzes van de hockeybondscoach bespreken. Heerlijk toch.
Iedere dag een lekkere politicus bash, ook altijd leuk om te zien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me ook een geweldig programma. Johan die komt vertellen of we de Grieken wel of niet uit de Euro moet flikkeren. Niks mis mee.
Was dat niet alleen op vrijdag? En Johan in zijn Hawaii uitrusting?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Was al eens zo'n programmaatje op de buis dagelijks een half uurtje Johan en Babs mooie tijden
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:24 schreef Anno2012 het volgende:
Achja, zo staat de een achter de moslim/islamisering van, zo is de ander tegen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:23 schreef Heufd het volgende:
RTL Sport Daily. Mooi man. Hoop dat Johan daar regelmatig aanschuift. Die weet alles en heeft overal een mening over. Kan daar weer de keuzes van de hockeybondscoach bespreken. Heerlijk toch.
Nou, ik ben hier om mijn mening te geven, en mensen met een mening zijn er niet zoveel in dit land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |