Dit moet genieten worden met Natasha en bedankt hequote:Op maandag 16 juli 2012 22:44 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie 'Ik kom bij je eten' met Gijp heeft gemist, hierbij de uitzending (alleen de stukjes met Gijp)
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xs7bcj]afbeelding ]
Ik Kom Bij Je Eten - Rene van der Gijp[/url]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit moet genieten worden met Natasha en bedankt he
Gijp op 4:30 minuut alles weer recht leggend op het tafeltje
Met dank aan Jan Kooijemans nooit die geweldige speech gehoord.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pin me er niet op vast, maar het schijnt dat dit de gastenlijst is voor het nieuwe seizoen....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Op die flauwe grapjes van jou zit niemand thuis te wachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/224469/Johan-Derksen-neemt-afscheid-van-VI.htm
Wat?![]()
Daarom ben ik nooit geslaagd als cabaretier. Ik heb het woord afgang een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op die flauwe grapjes van jou zit niemand thuis te wachten.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede ouwe tijd, met Dick Nanninga in de bioscoop, en dan met de brommer richting Veendam.
http://www.nusport.nl/voe(...)d-in-ziekenhuis.htmlquote:Nanninga in kritieke toestand in ziekenhuis
Laatst gewijzigd: 17 juli 2012 15:54
HOOFDDORP - Voormalig Oranje-international Dick Nanninga ligt na een ingrijpende operatie in een kunstmatige coma in het ziekenhuis van Genk.
Dat meldt de Limburgse omroep L1 dinsdag op haar site na een verklaring van de familie van de 63-jarige oud-voetballer.
Bij een operatie is het linkeronderbeen van Nanninga geamputeerd. Na een kritieke fase is de Groninger gestabiliseerd. Een poging om hem weer bij bewustzijn te brengen is echter onsuccesvol geweest.
Nanninga speelde in Nederland bij BV Veendam, Roda JC en MVV. In Kerkrade is de kopsterke spits nog altijd topscorer aller tijden.
Tevens is hij naast Johan Neeskens één van de twee Nederlanders die ooit scoorde in een WK-finale.
Hij was gevallen en had meerdere breuken in zijn beenquote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 18-07-2012 om 20:12:01FC Eindhoven op 2-2, weer Koc. #PSV verdedigt matig. #Manolev wordt op tribune gewoon uitgelachen. reageer retweet
jaja hier ook vorig jaar ook al maar toen een dikke kras op de CD en als de CD het nu weer niet doet ga ik een klacht indienen dat kan natuurlijk niet maar ik ga uit van het beste nou grgr.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens even mijn gratis Seizoensoverzicht 2011/2012 VI (+VI-Oranje) DVD geclaimd hoor.
WK-Legende Dick Nanninga in coma.quote:Op woensdag 18 juli 2012 02:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goede ouwe tijd, met Dick Nanninga in de bioscoop, en dan met de brommer richting Veendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |