Dat zijn teksten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:10 schreef heiden6 het volgende:
Ik koop dat ding niet meer omdat ik me helemaal scheel erger aan wat er allemaal niet klopt omdat dat ding al uitkomt voor het einde van de transferperiode. Dan zullen ze er wel meer verkopen, maar voor mij hoeft het dan niet meer.
Wat een prachtvent is die uploaderquote:
Die weet inderdaad of er lucht of zand in de bal zitquote:Op donderdag 19 juli 2012 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die jongen van die Sierd de Vos filmpjes, dat lijkt me ook een sympathieke vent.
Dat filmpje was nogal ordinairquote:Op donderdag 19 juli 2012 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeet ook zijn instant hit op youtube niet: Jack v Gelder is vies dik.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees nou een voorbeeld voor je subs!
Godverdomme heb ik Boskamp gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:54 schreef Oliver23 het volgende:
Boskamp leek gisteren wel een pepernoot bij Tour du Jour
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xs9ro3]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) - Is het nu een Plaspil of een Pispil?[/url]
http://sigaarsnor.blogspo(...)nn-over-youtube.htmlquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:06 schreef Specularium het volgende:
Namen?
Waar staat het achtergrondverhaal?
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, hij doet het.
Heeft Veerboot waarschijnlijk uren in de file gestaan voor dat interview, waarschijnlijk geïnterviewd door een juffrouw die nog acteert als ze thee drinkt, en dan laten ze hem maar 15 seconden aan het woord ofzo.
En dat hier niet genoeg tijd voor was...
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Dat viel gelukkig mee, had in een plaatselijk café'tje afgesproken. 10 minuutjes fietsen, welliswaar door kou en sneeuw.
Vind het sneuer voor de kerel die me kwam interviewen (hele aardige gozer verder trouwens, niets mis mee): die moest vanuit Hilversum komen en had daar op de heenweg alleen al bijna 1,5 uur over gedaan.
Maar zoals ik eerder al zei: "laat gaan joh!".
Door de vervorming van de cover lijkt Gijp op een huilende Mart Smeets.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-van-der-Gijp.dhtml
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben ook ff Gijp aan het lezen. Lekker torrent downloadje Michel heeft toch al centen genoeg ja toch? Micheltje lekker man boekie als een trein lekker in het tuintje laptoppie erbij mooi man lekker boekie niks mis mee.
Bron: Evert Santegoeds. Dus wat denk je zelf?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Bron: Evert Santegoeds. Dus wat denk je zelf?
Hij zei zelf een keer dat ie 2,5 per boekie kreeg, dus reken maar uitquote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gijpie heeft een miljoen verdiend met het boek en VI, als de berichtgeving klopt, dan is er toch niks mis met een torrentje. Die van Hansie staat ook wel ergens.
Joh, vragen ze normaal geld voor dat boekie van Hansie!? Echt waar joh!?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar heb ik gerekend dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:15 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Rekenen is niet je sterkste kant.
Zeg 150.000 boekjes x 2,50 voor gijpie= 375.000 euro.
Lekker man, kan ie weer een nieuwe jacuzzi of 60 kopen
Dat zei Derksenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij zegt dat gijpie 1 miljoen heeft verdiend
Dat stond in een krantenartikel, dat heb ik niet berekend. Hierna gaf veerboot al aan dat de bron van dat miljoen Evert Santegoed is, dus dat het klopt is niet waarschijnlijk. Hoeveel hij nu precies wel heeft verdiend maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:24 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Jij zegt dat gijpie 1 miljoen heeft verdiend
haha nice, die doping excuses heb ik gemist zie ikquote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Oliver23 het volgende:
Mensen, niet zo lang en uitgebreid als de VI en de VI Oranje compilatie, maar .... ... ....
Hier is de Tour du Jour 2012 compilatie
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xscd4c]afbeelding ]
Tour du Jour (2012) Compilatie[/url]
twitter:VanEgmond1968 twitterde op maandag 23-07-2012 om 14:14:33Ja lieve volgertjes, de oneindig grote digitale zelfbevlekking is begonnen hoor. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |