Op een gegeven moment gebruikten anderen mensen ook die naamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begin hierbij een anti- Demen Bulbul lobby. Hij moet geroyeerd worden want hij heeft al te lang geen vraag meer ingestuurd.
Vergeet het Spel zonder Grenzen niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wel schrijnond om te zien hoever Jack is afgegleden. Er staat me nog helder voor de geest hoe hij met een fiets van een zeephelling afstorten van virtuoos commentaar wist te voorzien.
Ik kijk dat ook altijd leuke gasten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:15 schreef Perico het volgende:
Ik moet altijd lachen als ik VI Oranje Backstage 8 terugkijk van Danny Vera and the Ordinary Men.
En dat hij dan zegt: "Ordinary Poten".
Ik ben ver heen, kijk ook geen Tour du Jour. Alleen de backstage met Escha en co.
Jack werd 20 jaar bij Studio Sport buiten de deur gehouden. Nu doettie alsof ie Mister NOS is.. nog in de jaren 90 was hij zo blij als een hond met zeven lullen dat hij zondag van 12 tot 2 bij de TROS een suf voetbal programmaatje met Elsemiek Havenga mocht presenteren vanuit een stadion.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vergeet het Spel zonder Grenzen niet.
Gerard Lohuis is de nieuwe Demen Bülbül.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik begin hierbij een anti- Demen Bulbul lobby. Hij moet geroyeerd worden want hij heeft al te lang geen vraag meer ingestuurd.
Waar???quote:Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje VI belachelijk proberen te maken
Is die jood nou echt zo blind?quote:'Wij hadden de pech dat toen Oranje er uit lag, de kijker heeft gekozen voor het amusement. Wij blijven in eerste instantie de sportafdeling van het Journaal. Op wedstrijddagen wonnen we wel. Dat geeft aan dat als er echt iets te melden valt, Nederland toch voor ons kiest.'
Van Gelder weet waar het aan schortte. 'Wij hadden een betere binnenlocatie moeten hebben. Als het regende, zaten we in een piepklein hokje. Dat was een foutje. Ook hadden we in het begin een publiek moeten hebben, dan is de sfeer direct losser. De kritiek heeft me in dat opzicht niet verbaasd.'
quote:Op maandag 16 juli 2012 12:56 schreef gijpie het volgende:
Jack is gewoon een goede comentator voor bij langs de lijn , daar moet ie het maar bij laten.
Wat was er nou echt nieuw aan het Gijp-boek vergeleken met alles wat we al horen in VI?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
Het boek van Hansie heb ik nu uit, het was echt prima boekje. Ook bij dit boek wist ik het meeste eigenlijk al wel, maar toch wat minder dan bij het Gijp boek. Het Genee boek sla ik over, dat is geloof ik een verzameling columns, de AD colums heb ik al gelezen en de Margriet colums (als die erin staan) trekken me ook niet erg aan. Er is ook nog een boek over Bossie, misschien dat ik dat binnenkort maar eens ga lezen.
Hij is gewoon heel mollig met een slechte persoonlijke hygiëne.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Och, Derksen en co zitten ook continu v. Gelder af te zeiken dus waarom zou dat andersom niet mogen ? Overigens vind ik het geen afzeiken maar meer een constatering.
De anekdotes kende ik al wel en die zijn in het boek ook wel goed opgeschreven, weinig nieuws op dat gebied dus. Alleen had ik na het lezen van het boek nog meer het idee dat zijn psychische gesteldheid aanzienlijk slechter is dan hij doet voorkomen.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat was er nou echt nieuw aan het Gijp-boek vergeleken met alles wat we al horen in VI?
Lekker hoor paar garnalen.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:46 schreef Veerboot het volgende:
Vrinden, een geheel vrijblijvende tip: René van der Gijp is straks vanaf 20.00 uur te zien in Ik Kom Bij Je Eten op RTL4.
Nou nou, rustig aan.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
We missen godverdomme leuke fragmentjes die Michel afkapt?
Hoe heeft ze het gesprek zo weten te manipuleren dat ze dit eruit heeft gekregen?quote:Op maandag 16 juli 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING NEWS: Wilfred Genee blijkt Hans Kraaij jr graag op te stoken!
Onthulling door Natasje Froger.
bron?quote:Op maandag 16 juli 2012 21:13 schreef TheRulingEagle het volgende:
Hansie Hansie vanavond met Johan in TDJ
Ik zag 'm net zelf ook voorbijkomen inderdaad. Een Jack Spijkermannetje van Leo van Vliet dus.quote:
Gegarandeerd een TOPSHOWquote:Op maandag 16 juli 2012 21:51 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik zag 'm net zelf ook voorbijkomen inderdaad. Een Jack Spijkermannetje van Leo van Vliet dus.
Hoe dan ook: VI-reünie zonder Gijp dus. Altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |