quote:Wanneer moesten vBommel en de andere EK-gangers zich ook alweer melden? Deze week toch ergens?
Gewoon weer trollen zoals altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon wéér kampioen worden idd, net als de afgelopen 2 jaar!
ik vind boven de 11 miljoen verkopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
Valencia heeft intresse in strootman?
wat vinden jullie ervan?
.... En dan volgend jaar weer gaan blèren als we weer niks behaald hebben..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik vind boven de 11 miljoen verkopen
Miljoen of 15 moet er toch wel uit te persen zijn voor PSV. 22 en international. Als ik die Strootman was zou ik het doen, naar Valencia gaan. Hoger dan dat gaat hij toch niet komen en Valencia is een mooie stad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Leuk nog extra % naar Utrechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Lichtelijk beschamend wel...twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 17:58:49Jong #PSV wint met 1-0 van Jong Willem II. #Matavz scoort in 90 minuten weer niet, hij gaat morgen weer meespelen met PSV-1. reageer retweet
Uit de tweet van Elfrink kan ik niet opmaken of Matavz al dan niet inzet getoond heeft. Je hebt de wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Van Matavz verwachte ik op zijn minst inzet, erg teleurstellend
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Van Matavz verwachte ik op zijn minst inzet, erg teleurstellend
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef ZeeOtter het volgende:
Met inzet bedoel ik dat je als professionele sporter je conditie probeert te behouden tijdens de vakantie.
Dat is inderdaad teleurstellend voor een topsporter die bakken en bakken met geld verdient voor het uitoefenen van zijn hobby.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef ZeeOtter het volgende:
Met inzet bedoel ik dat je als professionele sporter je conditie probeert te behouden tijdens de vakantie.
is ook teleurstellend voor een sporter die weinig verdient. Dat heeft er weinig mee te maken. Of ben jij harder gaan werken nadat je er 2% bij kreeg?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad teleurstellend voor een topsporter die bakken en bakken met geld verdient voor het uitoefenen van zijn hobby.
Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van Matavzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ook teleurstellend voor een sporter die weinig verdient. Dat heeft er weinig mee te maken. Of ben jij harder gaan werken nadat je er 2% bij kreeg?
ja dat laatste dus. Ik snap het ook niet. Zo druk zal dat trainingsschema niet geweest zijn. Gewoon beetje conditie op pijl houden. Dit is gewoon dom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van MatavzMocht ik dat alsnog krijgen, wil ik wel een stapje extra zetten.
Maar het is inderdaad altijd teleurstellend als iemand er de kantjes vanaf loopt, hoog of laag salaris.
blufpoker van Raiolaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"PSV schroeft bod op Narsingh toch op"
http://www.voetbalprimeur(...)-op-narsingh-toch-op
Raiola's blufpoker heeft gewerkt; alvast gefeliciteerd met Narsingh!
Narsingh is wel een verantwoorde investering lijkt me. Jonge international met veel potentie die Bas Dost topscorer van de eredivisie heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Brands is niet te beroerd om gewoon de vraagprijs te betalen.
Raiola heeft het stevig gespeeld en die mensen trekken, vooral in de voetbalwereld, vaak aan het langste eind.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blufpoker van Raiola, Heerenveen neemt gewoon met wat PSV biedt geen genoegen. Dan moet je je bod aanpassen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Luciano Narsingh @LucianoNarsingh
Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax
goeie troll
zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
Zal wel een stukje meer zijn. Oerstom van Brands dit, hij maakt zo de hele binnenlandse markt kapot. Had gewoon lekker gewacht samen met Ajax totdat Heerenveen in zou binden denk ik dan.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
Wel goed dat hij Holleeder volgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageertquote:
Lol moest het meerdere keren lezen om het te begrijpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert
da's misschien beetje onhandig uitgelegd
Rechtsboven in de tweet zie je de tijd wanneer geplaatst, daar klik je met je rechtermuis op dan linkadres kopieren en dan hier het twitter icoontje aanklikken en de url plaatsenquote:
Ik heb het al gevonden:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert
da's misschien beetje onhandig uitgelegd
twitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden:twitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Heel leuk zo'n potentiele aankoop, maar wanneer vertrekken er eens spelers?!?
ja dat belangstelling ken ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.quote:
Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
Mag weg maar ik kan me wel voorstellen dat er weinig clubs op zo'n speler met dat salaris zitten te wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?
we hebben ook nog zat goedkoop spul in de etalage staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
tis toch nooit goed, houdt hij zijn poot stijf dan had hij meer moeten betalen. Betaalt hij meer dan heeft hij slecht onderhandeltquote:
Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Stukje falen van de scouting als dat het geval zou zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
En dan over een paar jaar weer financiële problemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Blijft sowieso een soap, Ajax is er met hem uit maar met Heerenveen niet en PSV is nog met hem en Heerenveen in onderhandeling, tenminste dat is wat ik kan vissen uit die berichten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.
Nou, dan komt hij niet verquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
Het kan wel de Televaag zijn maar als je een Amsterdammer vraagt waar hij liever voetbalt bij AJAX of bij PSV zal 99,9% het antwoord AJAX zijn, dus dat liever bij PSV neem ik dan ook met een korrel zout, het gaat gewoon om de $$$$quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.
PSV schijnt 4 miljoen geboden te hebben, vind ik al aan de hoge kant. Als Heerenveen dat niet goed genoeg vindt, dan mogen ze hem houden, en loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit.
Bron: AD.nlquote:PSV heeft het helemaal gehad met Spaanse clubs. De Eindhovenaren hebben nog 2 miljoen te goed van Betis voor de transfer van de Braziliaan Robert en wacht ook nog op 2 miljoen euro van Sevilla FC, dat Arouna Koné overnam in 2007. Algemeen directeur Tiny Sanders van PSV heeft de wereldvoetbalbond FIFA, de Europese bond UEFA en de belangenorganisatie van clubs ECA ingeschakeld.
'Sommige Spaanse voetbalclubs, waaronder Sevilla FC, weigeren contractuele afspraken na te komen en negeren de internationale zakelijke omgangsregels', stelt Sanders op de website van PSV. 'Het is sowieso al hoogst opmerkelijk dat clubs die onder een Spaanse vorm van curatele staan, nog steeds spelers kunnen kopen en hen hoge salarissen bieden; terwijl zij niet verplicht worden om hun crediteurs te betalen.'
'Een procedure bij de FIFA is een uitermate lang proces. Het heeft er alle schijn van dat sommige Spaanse clubs, zoals Sevilla FC, misbruik maken van die extra gewonnen tijd om hun geld anders uit te geven, in de wetenschap dat een surseance onder Spaanse regels hen kan vrijwaren van betaling aan andere partijen.'
Het internationaal sporttribunaal CAS oordeelde in 2010 dat Betis een vergoeding verschuldigd is aan PSV in de zaak-Robert. Ondanks dat bindende vonnis wachten de Eindhovenaren nog steeds op hun geld.
PSV leeft momenteel ook in onmin met de Portugese club Sporting Portugal, die vorige week Zakaria Labyad als transfervrije aanwinst presenteerde. Volgens de Eindhovenaren heeft Labyad echter een doorlopend contract en moet Sporting Portugal dus een transfersom betalen.
Laten we hopen dat er iig van geleerd wordt. Boter bij de vis voortaan, geen rare clausules, verspreid betalen, voorwaarden aan betaling etc etc. Nee, gewoon gelijk aftikken, ook geen bankgaranties dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bron: AD.nl
Daar krijgen we dus ook nog 4 miljoen van. Lekker dan.
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal
Nee, vertel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
Wat lul je nou? Lees je eerst even in voordat je komt bitchen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Hij roept tegen iedereen dat hij liever naar PSV wilt maar volgens Telegraaf (quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
Wat hebben het niet betalen van transfertegoeden te maken met gemeentelijke of overheidssteun?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
Gelukkig hebben ze bij Ajax een visie als het om financieel beleid gaat. Dus gewoon een plafond vaststellen en niet toegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh kan alleen maar naar PSV komen, die Riaola stelt zulke grote eisen dat Ajax er echt niet akkoord gaat
Moet zich in de kijker zien te spelen voor andere clubs... Goede zaak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Engelaar lijkt ook veel speeltijd te krijgen.
Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef ZeeOtter het volgende:
En van Bommel, Strootman komen morgen pas terug
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.
Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
Willemsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...
Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.quote:
Geen bron dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.![]()
Maar heel gek is het niet he? Een Amsterdammer die liever naar Ajax gaat waar je CL speelt en het is de club die de laatste twee keer kampioen werd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen bron dus.
Als hij echt graag had gewild was hij in de winterstop wel al gekomen. Daarnaast heeft Ajax Sulejmani op die positie en wil hij zich ontwikkelen, is er geen garantie dat Ajax de komende jaren ook CL speelt en is het salaris naar wat ik heb begrepen minder. Genoeg redenen lijkt me.
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.quote:Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.
Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
Lees dat vetgedrukte tekst eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?
quote:
Dit? Waar dan?quote:„We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer.
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax. Anders was er een probleem en kan je moeilijk Narsingh aan je binden.quote:
Maar daar staat toch niet liever dan PSVquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar daar staat toch niet liever dan PSV
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij lult hier uit je nek en dat maakt ons dom?
Als iemand om een bron vraagt moet je tekst geven waar het ook staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een brond vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke klootquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke kloot..
Zeg Tyton, ga eens weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Wie is El Hamdoaui?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."quote:
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie is El Hamdoaui?Maar dat een speler akkoord is met een club wil nog niet zeggen dat zijn voorkeur daar naar uit gaat. Zoals ik al eerder zei had Narsingh in de winterstop ook naar Ajax kunnen vertrekken maar toen deed hij het ook niet, als een speler echt zo graag wil en bij die club zijn hart ligt gaat hij daar echt wel heen. Dat Ajax nu CL speelt is ook geen garantie voor de toekomst. Misschien speelt PSV hierna wel 3 jaar op een rij CL wie zal het zeggen.
Oh serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
Damn wat ben jij achterlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Damn wat ben jij achterlijk![]()
Hoe oud ben je?
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.
Haha, gedraag je dan ook zo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, gedraag je dan ook zo..![]()
Je hebt helemaal geen argumenten.. je komt met een stuk tekst en concludeert daaruit dat Narsingh het liefste naar Ajax gaat, omdat hij het blijkbaar al overeens was gekomen met Overmars.Oke jongennnn
Laatste keer tegen PSV is PSV zoek gespeeld met een B team. Dus wat lul je nou over onterecht kampioen worden? En de vorige keer won Ajax het tegen FC Twente in een kampioenswedstrijd. Ik dacht al dat jullie dom waren, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Narsingh topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit het PSV-topic of heb ik verkeerd geklikt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.
Dat is toch geen redenatie man..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is toch geen redenatie man..
PSV is sowieso pas later in de markt gekomen voor Narsingh, en vaak nemen voetballers het zekere voor het onzekere.
Als Ajax een betere aanbieding doet dan PSV zegt dit nog steeds niet wat zijn voorkeur is.
En wat dat wel is boeit me eerlijk gezegd ook geen fuck
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Kom dan zelf niet met een domme grap als tyton ga eens weg kneusjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
meen je nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Raiola is een opperkneus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Dit sowieso ja, het is echt een smerige bloedhondquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan zou je juist mee moetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dat dus. Gewoon 2 clubs tegen elkaar uitspelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde alleen dat Narsingh zivh niet can committeren voor het komende seizoen onder dat er sprake is van een concrete transfer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Off:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oke, maar ook dat zegt mij nog niet wat zijn voorkeur is. Als hij het echt zo graag zou willen, hadden we daar echt wel wat meer van gehoord.
Ajax was er eerder bij, en kan er nniet met Heerenveen uitkome, zoals zoveel onderhandelingen eindigen dus..
Maar ik heb ook vanuit de media gelezen dat PSV zijn voorkeur was.
Die Raiola vertrouw ik inderdaad ook niet echt, maar ik lees eigenlijk niks anders dan 'normale' onderhandelingen.
Off:In de winter was Ajax eruit met Heerenveen, alleen Narsinhg wilde zelf niet weg in de winterstopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jij ratquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
Het is dat ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Judasquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Rot jij even lekker op naar het Heerenveen topic ofzo, gek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ik vind matavz heel lelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu.
Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsof een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Matavz een rechtsbuiten vinden :'0quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat deze rechtsbuiten onderschat word.
zoals ik al zeiquote:
Enkel slappe dooddoeners.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zoals ik al zei
[..]
Enkel slappe dooddoeners.
Propsquote:
Matavz moet maar gaan werken/scoren voor z'n geld. Als Locadia meer speelt onder Dickie zal hij het wel verdieen he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsnog een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.
Ik hou het voorlopig op een 3e plek voor PSV dit seizoen.
Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.
Een speler maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.
Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie nog wel potentie in de knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.
Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en enkel afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze man ziet het goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en van afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.
Hallo, krijg ik nog antwoord?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum
In de verdediging hebben ze gelukkig geen versterking nodig, staat als een muur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
PSV heeft met Narsigh sowieso al een veel beter elftal dan vorig jaar.
Tenzij je Lens in de spits zet trouwens.
En hij heeft gelijk gekregenquote:
Standaardquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV eindigt standaard 3e. dit jaaar ook
Dat zou in de Eredivisie evt. kunnen gaan werken met Van Bommel ervoor, dat is afwachten hoe 'op' hij is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verdediging hebben ze gelukkig geen versterking voor nodig. Staat als een muur.
Jawelquote:
Ben jij voor PSV?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
StandaardZegt de supporter van een club die 7 jaar op een kampioenschap moest wachten. Al verval ik nu wel in jouw niveau.
Staat in het ajax topic tochquote:
Vorig seizoen ja, ene DeNummer10 ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum
Van Bommel en Strootman = geen snelheid + creativiteit & wendbaarheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou in de Eredivisie evt. kunnen gaan werken met Van Bommel ervoor, dat is afwachten hoe 'op' hij is.
Is hij zo slecht als menig niet-PSV'ers zegt dan wordt het uiteraard niks nee.
Oke, Depay,Ritzmaier en Locadio blijven bij Jong PSV spelen. 'T is goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een beetje als met Ajacied422 op het terras zitten. Alle grote jongens krijgen een halve liter (veel jeugd stroomt door) en Ajacied krijgt een Shandy, omdat hij toch nog wel een beetje wil meetellen met de rest. En dan thuis vertellen dat hij bier heeft gedronken met z'n maten op t terras.
Ja, ik had het over verdedigend opzicht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman = geen snelheid + creativiteit & wendbaarheid
Zeg ik hier ook al telkens, maar dan vragen ze opeens naar je leeftijd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van 2 v/d 3 nog nooit gehoord, is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke, Depay,Ritzmaier en Locadio blijven bij Jong PSV spelen. 'T is goed.
Locadia heet ie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso PSV dat met een blok van 2 CVM's wil gaan spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snelheid hebben die gozers ook nodig in verdedigend opzichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had het over verdedigend opzicht.
Dat is geen noemenswaardig talent man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Depay opzich welquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen noemenswaardig talent man.
4-3-3 met de punt naar voren toch? Mits Toivonen niet vertrekt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso PSV dat met een blok van 2 CVM's wil gaan spelen?![]()
Noem eens 3 Ajax talenten die ze buiten het Ajax topic kennen. Fisher en?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van 2 v/d 3 nog nooit gehoord, is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.
Mwa, met doordekken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snelheid hebben die gozers ook nodig in verdedigend opzicht
Depay op zich wel alleen die speelt toch niet omdat vorig seizoen Mertens zo nodig moest komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hiermee te maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem eens 3 Ajax talenten die ze buiten het Ajax topic kennen. Fisher en?
Dat is waar, het zijn talenten, maar daar ging het ook niet om. Het ging erom dat er op een andere manier spelers (door) zijn gekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.
okeeequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hiermee te maken?
Je stelt me teleur LR.
--> stand op de ranglijst?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?
Mee eens. Ritz en Locadia hebben nog nop laten zien voor de echie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?
Als PSV supporter geef ik dat ruiterlijk toe. PSV is pas sinds enkele jaren druk bezig met de jeugdopleiding en het is logisch dat het wat jaren duurt voor daar echte talenten uit komen. Daarbij is het achterland van Ajax natuurlijk ook gewoon groter (lees: meer fans, meer mensen die in het actieve fangebied wonen en dergelijke).quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.
Dat dit geen garantie is voor de toekomst, en dat PSV nu ook 3 grote talenten zou kunnen hebben wordt daarmee niet uitgesloten natuurlijk, maar het is logisch dat er twijfel is.
Deze. Laat die persoonlijke sneren lekker achterwege.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, welke boeler mod haalt mijn reactie weg?
Haal je die dwangbuis reactie dan ook weg? Ik zie niet in wat het verschil is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze. Laat die persoonlijke sneren lekker achterwege.
Die is toch wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal je die dwangbuis reactie dan ook weg? Ik zie niet in wat het verschil is?
quote:Marc Overmars, de kersverse directeur voetbalzaken van Ajax, meldde dinsdagochtend dat hij naar andere opties gaat kijken op de rechtsbuitenpositie vanwege de hoge eisen van Heerenveen voor Narsingh. Hansma denkt echter dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. Hansma: 'PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.'
Een Deen kopen, twee jaar in de jeugd laten spelen en dan doorschuiven naar het eerste zie ik niet echt als jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.
Dat dit geen garantie is voor de toekomst, en dat PSV nu ook 3 grote talenten zou kunnen hebben wordt daarmee niet uitgesloten natuurlijk, maar het is logisch dat er twijfel is.
Slim scouten is ook deels je opleiding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, ik vind dat hele gezeur over jeugdopleiding toch altijd relatief. De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dat geldt voor PSV, maar net zo goed voor alle andere clubs. Het aantal topspelers dat doorbreekt bij de club waar hij in de F-jes begint, is op 1 hand te tellen in de top van de eredivisie.
Toch vinden de clubs dat wel en de Uefa etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een Deen kopen, twee jaar in de jeugd laten spelen en dan doorschuiven naar het eerste zie ik niet echt als jeugd.
Nee hoor. Scouten is scouten. Dat heeft niets met opleiden te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slim scouten is ook deels je opleiding.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Scouten is scouten. Dat heeft niets met opleiden te maken.
Je moet lezen.....Ik zeg dat juist PRECIES NIET.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle PSV'rs die nu dat armzalige jeugdopleiding volgen, geboren in Eindhoven zijn?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, ik vind dat hele gezeur over jeugdopleiding toch altijd relatief. De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dat geldt voor PSV, maar net zo goed voor alle andere clubs. Het aantal topspelers dat doorbreekt bij de club waar hij in de F-jes begint, is op 1 hand te tellen in de top van de eredivisie.
quote:
Natuurlijk niet! Anders kan Narsingh niet komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik mij nog afvroeg trouwens, zet PSV de jaarcijfers altijd online of doen ze dat niet?
Ja, maar niet volledig opgeleid door die jeugdopleiding. Daarom vind ik het ook, zoals ik schreef, RELATIEF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je 2 jaar opgeleid wordt door een betere club, heb je dus 2 jaar in de jeugd gezeten en ben je een jeugdspeler. Kan er niks anders van maken, je bent geen "net-niet-opgeleide-speler".
Nee natuurlijk zijn ze niet volledig opgeleid, dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maar niet volledig opgeleid door die jeugdopleiding. Daarom vind ik het ook, zoals ik schreef, RELATIEF.
Mijn god, heb je schurft in je ogen ofzo? Ik snap dat je hier komt om een beetje zielig te janken en te hakken op PSV-supporters, maar een beetje lezen kan geen kwaad.
Dat is natuurlijk onzin wat je hierin zegt, want de laatste jaren van de je opleiding zijn het belangrijkst.quote:De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dus Jetro Willems is ook PSV jeugd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Tyron het volgende:
Dat is natuurlijk onzin wat je hierin zegt, want de laatste jaren van de je opleiding zijn het belangrijkst.
Nee, die heeft al zat wedstrijden in het eerste van Sparta gespeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus Jetro Willems is ook PSV jeugd?
Die is gekocht van Sparta en toen gelijk op de bank belandt? Of heeft hij een half jaartje met Jong PSV mee gedaan? Nee dat zie ik niet echt als jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus Jetro Willems is ook PSV jeugd?
Ik ben dat met je eens. Absoluut geen PSV-jeugd. Maar dat vind ik van Eriksson ook, ook echt geen Ajax-jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is gekocht van Sparta en toen gelijk op de bank belandt? Of heeft hij een half jaartje met Jong PSV mee gedaan? Nee dat zie ik niet echt als jeugd.
Toch 2 jaar nog opgeleid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben dat met je eens. Absoluut geen PSV-jeugd. Maar dat vind ik van Eriksson ook, ook echt geen Ajax-jeugd.
Maar wat is de grens dan? Wanneer is iemand wel eigen jeugd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben dat met je eens. Absoluut geen PSV-jeugd. Maar dat vind ik van Eriksson ook, ook echt geen Ajax-jeugd.
Eigen jeugd/ Opgeleid van begin tot eind, dat noem ik eigen jeugd. Laten we dan een lijn zetten vanaf D of C, de vroege jaren waarin je het goed moet kunnen zien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wat is de grens dan? Wanneer is iemand wel eigen jeugd?
Het is niet de definitie van de FIFA, maar ik ben het met je eens. Minimaal vanaf een jaar of 12 bij de club.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eigen jeugd/ Opgeleid van begin tot eind, dat noem ik eigen jeugd. Laten we dan een lijn zetten vanaf D of C, de vroege jaren waarin je het goed moet kunnen zien.
Als je op je 15e aangekocht wordt is het toch al moeilijk eigen jeugd te noemen.
Jeugd ja, eigen jeugd... nee.
Slaat eigenlijk nergens op, want in de B1 en de A1 leer je het meest. Vooral bij Ajax door de Next Gen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Eigen jeugd/ Opgeleid van begin tot eind, dat noem ik eigen jeugd. Laten we dan een lijn zetten vanaf D of C, de vroege jaren waarin je het goed moet kunnen zien.
Als je op je 15e aangekocht wordt is het toch al moeilijk eigen jeugd te noemen.
Jeugd ja, eigen jeugd... nee.
Ja, want alleen Ajax speelt Next Gen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slaat eigenlijk nergens op, want in de B1 en de A1 leer je het meest. Vooral bij Ajax door de Next Gen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want alleen Ajax speelt Next Gen.
Kennelijk leer je niet het meest in de B en A, anders zou er niet gescout worden op jongere leeftijd.
Misschien dan niet nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan is Jeroen Zoet bijvoorbeeld ook geen eigen jeugd van PSV. die kwam pas in de B junioren over van Veendam.
Locadia is ook geen PSV jeugd.
Maakt je nog geen eigen jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]Tuurlijk leer je lager ook wel, maar in de B en de A komt het ware talent naarboven en dat heeft goede ondersteuning nodig.
Nee. Het ware talent komt al veel eerder boven. Het wordt gefinetuned in de A en B, en voor die finetuning heb je goede ondersteuning nodig. Dat lijkt een nuanceverschil, maar is het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]Tuurlijk leer je lager ook wel, maar in de B en de A komt het ware talent naarboven en dat heeft goede ondersteuning nodig.
Alderweireld en Vertonghen vind ik juist wel eigen jeugd. bij GBA werkte trainers van Ajax via de Ajax methode. Die zijn dus gewoon door Ajax gevormd bij GBA en later bij Ajax zelf. Eriksen en Fischer vind ik ook geen eigen jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien dan niet nee.
Maar Alderweireld, Vertonghen, Eriksen, Fischer ook niet. En daar zul je er vast ook nog wel meer bij kunnen plakken dan.
Oftewel alle jeugd die bij GBA doorbreekt is dan ook Ajax jeugd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen vind ik juist wel eigen jeugd. bij GBA werkte trainers van Ajax via de Ajax methode. Die zijn dus gewoon door Ajax gevormd bij GBA en later bij Ajax zelf. Eriksen en Fischer vind ik ook geen eigen jeugd.
Opgeleid door Ajax trainers.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oftewel alle jeugd die bij GBA doorbreekt is dan ook Ajax jeugd?
Ze hebben inderdaad een samenwerking, maar het zijn toch echt belgen vanuit GBA.
Bij Utrecht hebben ze Philips TL-balken in de kleedkamers. Pieters is dus ook eigen jeugd....quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alderweireld en Vertonghen vind ik juist wel eigen jeugd. bij GBA werkte trainers van Ajax via de Ajax methode. Die zijn dus gewoon door Ajax gevormd bij GBA en later bij Ajax zelf. Eriksen en Fischer vind ik ook geen eigen jeugd.
Ben benieuwd woensdag. Lichtstad derby.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pff, lekker belangrijk dit allemaal
Morgen selectie compleet op Toivonen na
Nee, aangezien dat samenwerkingsverband er niet meer is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oftewel alle jeugd die bij GBA doorbreekt is dan ook Ajax jeugd?
Ze hebben inderdaad een samenwerking, maar het zijn toch echt belgen vanuit GBA.
Jammer dat je niet serieus in de discussie mee doet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij Utrecht hebben ze Philips TL-balken in de kleedkamers. Pieters is dus ook eigen jeugd....
Mooi, hoef ik jou niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Bij Utrecht hebben ze Philips TL-balken in de kleedkamers. Pieters is dus ook eigen jeugd....
Dat deed ik wel, maar het is gewoon geen boeiende discussie meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dat je niet serieus in de discussie mee doet.
Ik snap wat je bedoelt, en er zit ergens wel een punt, maar dat maakt dus elke (toenmalige)jeugdspeler, of die nou bij GBA of bij Ajax speelt een (eigen)jeugdspeler van Ajax. Klopt imo niet helemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, aangezien dat samenwerkingsverband er niet meer is.
Maar alle goede spelers die meekonden in de Ajaxfilosofie zijn niet voor niets allemaal met promotie van GBA naar Ajax overgeheveld. Dus GBA was gewoon een opleidingscentrum voor Ajax
Dat mag je voor jezelf bepalen. Dan kan je ook gewoon er niet op reageren ipv met deze onzin aan te komen want dat maakt de discussie zeker niet boeiender.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat deed ik wel, maar het is gewoon geen boeiende discussie meer.
Vertonghen kwam bijvoorbeeld op zijn 14equote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, en er zit ergens wel een punt, maar dat maakt dus elke (toenmalige)jeugdspeler, of die nou bij GBA of bij Ajax speelt een (eigen)jeugdspeler van Ajax. Klopt imo niet helemaal.
Als ze nou al op hun 10e oid naar Ajax waren overgestapt had ik je gelijk gegeven, maar het is toch pas op hun 16e gebeurd. Getraind door Ajaxtrainers of niet doet er imo niet toe.
Je moet eens proberen om jezelf wat minder serieus te nemen. Het is een internetforum over voetbal, get over it.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat mag je voor jezelf bepalen. Dan kan je ook gewoon er niet op reageren ipv met deze onzin aan te komen want dat maakt de discussie zeker niet boeiender.
Maar wel gaan janken als er hier "trolls" komen. Wie moet het dan niet zo serieus nemen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je moet eens proberen om jezelf wat minder serieus te nemen. Het is een internetforum over voetbal, get over it.
Hij is in 2003 overgekomen, dat maakt hem dus 16 jaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vertonghen kwam bijvoorbeeld op zijn 14e
RW Oberhausen uit, altijd lastigquote:
Vertonghen is 3/4 jaar lang opgeleid door Ajax zelf, dat vind ik wel eigen jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je moet eens proberen om jezelf wat minder serieus te nemen. Het is een internetforum over voetbal, get over it.
Hoe dan ook: opgeleid bij GBA is jeugd van GBA. Lijkt me geen hogere wiskunde.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is in 2003 overgekomen, dat maakt hem dus 16 jaar.
[..]
RW Oberhausen uit, altijd lastig
Hij is in 2003 overgestapt. Toen was hij 16.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vertonghen is 3/4 jaar lang opgeleid door Ajax zelf, dat vind ik wel eigen jeugd.
Weet ik?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is in 2003 overgestapt. Toen was hij 16.
Dan heeft hij dus geen 3/4 jaar jeugdopleiding gehad.quote:
Hij ging naar het eerste in het seizoen 2006/2007, dus jawel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus geen 3/4 jaar jeugdopleiding gehad.
Dus tussen zijn 18e en 20e deed hij de jeugdopleiding?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij debuteerde in het seizoen 2006/2007, dus jawel.
Nee tussen zijn 16de en 19de.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus tussen zijn 18e en 20e deed hij de jeugdopleiding?
Zodra je in het tweede speelt, ben je geen jeugd meer. Jeugd is tot en met de A. Althans, zo zie ik dat.quote:
Is het ook. Tenzij je als A junior in Jong PSV/Ajax/andere club speelt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zodra je in het tweede speelt, ben je geen jeugd meer. Jeugd is tot en met de A. Althans, zo zie ik dat.
Ligt eraan hoe oud je bent, naar mijn mening. Het is JONG Ajax he. Ik vind dat daar de jonkies horen te spelen, al gebeurt dat overal anders.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zodra je in het tweede speelt, ben je geen jeugd meer. Jeugd is tot en met de A. Althans, zo zie ik dat.
Zoals ik de discussie inderdaad al begon. Het aantal spelers dat echt de hele jeugdopleiding (of in ieder geval vanaf de C/D-jeugd) doorloopt bij de club waar ze debuteren in de eredivisie is op één hand te tellen in het linkerrijtje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, dan moeten we dus concluderen dat er nog steeds weinig jeugdproducten van PSV doorbreken. Tamata is geen jeugdproduct, Locadia niet, Zoet niet.
Depay wel, maar die heeft ook een Sparta verleden.
Al is PSV samen met Ajax wel goed bezig de jeugdopleidingen van andere BVO's te plunderen.
Dat is overal zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zoals ik de discussie inderdaad al begon. Het aantal spelers dat echt de hele jeugdopleiding (of in ieder geval vanaf de C/D-jeugd) doorloopt bij de club waar ze debuteren in de eredivisie is op één hand te tellen in het linkerrijtje.
Precies. Dat zeg ik dus. In het rechterrijtje gebeurt het alleen vaker, omdat het gat tussen de jeugd en het eerste soms kleiner is.quote:
Klopt, zo heeft bijna geen een club die.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, dan moeten we dus concluderen dat er nog steeds weinig jeugdproducten van PSV doorbreken. Tamata is geen jeugdproduct, Locadia niet, Zoet niet.
Depay wel, maar die heeft ook een Sparta verleden.
Al is PSV samen met Ajax wel goed bezig de jeugdopleidingen van andere BVO's te plunderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |