--> stand op de ranglijst?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?
Mee eens. Ritz en Locadia hebben nog nop laten zien voor de echie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen noemenswaardig talent man.
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?
Als PSV supporter geef ik dat ruiterlijk toe. PSV is pas sinds enkele jaren druk bezig met de jeugdopleiding en het is logisch dat het wat jaren duurt voor daar echte talenten uit komen. Daarbij is het achterland van Ajax natuurlijk ook gewoon groter (lees: meer fans, meer mensen die in het actieve fangebied wonen en dergelijke).quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.
Dat dit geen garantie is voor de toekomst, en dat PSV nu ook 3 grote talenten zou kunnen hebben wordt daarmee niet uitgesloten natuurlijk, maar het is logisch dat er twijfel is.
Deze. Laat die persoonlijke sneren lekker achterwege.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, welke boeler mod haalt mijn reactie weg?
Haal je die dwangbuis reactie dan ook weg? Ik zie niet in wat het verschil is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze. Laat die persoonlijke sneren lekker achterwege.
Die is toch wegquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal je die dwangbuis reactie dan ook weg? Ik zie niet in wat het verschil is?
quote:Marc Overmars, de kersverse directeur voetbalzaken van Ajax, meldde dinsdagochtend dat hij naar andere opties gaat kijken op de rechtsbuitenpositie vanwege de hoge eisen van Heerenveen voor Narsingh. Hansma denkt echter dat er wel een oplossing is te vinden nu Narsingh zijn keuze tussen PSV en Ajax lijkt te hebben gemaakt. Hansma: 'PSV bood tot dusver meer dan Ajax en daar zullen we het over moeten hebben. Maar er zijn allerlei constructies denkbaar.'
Een Deen kopen, twee jaar in de jeugd laten spelen en dan doorschuiven naar het eerste zie ik niet echt als jeugd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua talent is Ajax de afgelopen jaren wel degelijk aantoonbaar beter, zie ons huidige elftal en hoeveel eigen jeugd er speelt.
Dat dit geen garantie is voor de toekomst, en dat PSV nu ook 3 grote talenten zou kunnen hebben wordt daarmee niet uitgesloten natuurlijk, maar het is logisch dat er twijfel is.
Slim scouten is ook deels je opleiding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, ik vind dat hele gezeur over jeugdopleiding toch altijd relatief. De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dat geldt voor PSV, maar net zo goed voor alle andere clubs. Het aantal topspelers dat doorbreekt bij de club waar hij in de F-jes begint, is op 1 hand te tellen in de top van de eredivisie.
Toch vinden de clubs dat wel en de Uefa etc.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Een Deen kopen, twee jaar in de jeugd laten spelen en dan doorschuiven naar het eerste zie ik niet echt als jeugd.
Nee hoor. Scouten is scouten. Dat heeft niets met opleiden te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Slim scouten is ook deels je opleiding.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Scouten is scouten. Dat heeft niets met opleiden te maken.
Je moet lezen.....Ik zeg dat juist PRECIES NIET.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle PSV'rs die nu dat armzalige jeugdopleiding volgen, geboren in Eindhoven zijn?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, ik vind dat hele gezeur over jeugdopleiding toch altijd relatief. De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dat geldt voor PSV, maar net zo goed voor alle andere clubs. Het aantal topspelers dat doorbreekt bij de club waar hij in de F-jes begint, is op 1 hand te tellen in de top van de eredivisie.
quote:
Natuurlijk niet! Anders kan Narsingh niet komenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat ik mij nog afvroeg trouwens, zet PSV de jaarcijfers altijd online of doen ze dat niet?
Ja, maar niet volledig opgeleid door die jeugdopleiding. Daarom vind ik het ook, zoals ik schreef, RELATIEF.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je 2 jaar opgeleid wordt door een betere club, heb je dus 2 jaar in de jeugd gezeten en ben je een jeugdspeler. Kan er niks anders van maken, je bent geen "net-niet-opgeleide-speler".
Nee natuurlijk zijn ze niet volledig opgeleid, dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maar niet volledig opgeleid door die jeugdopleiding. Daarom vind ik het ook, zoals ik schreef, RELATIEF.
Mijn god, heb je schurft in je ogen ofzo? Ik snap dat je hier komt om een beetje zielig te janken en te hakken op PSV-supporters, maar een beetje lezen kan geen kwaad.
Dat is natuurlijk onzin wat je hierin zegt, want de laatste jaren van de je opleiding zijn het belangrijkst.quote:De meeste 'jeugdtalenten' zijn pas na hun 14e/15e bij de club gekomen. Dat is gewoon vroege scouting, geen opleiden.
Dus Jetro Willems is ook PSV jeugd?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Tyron het volgende:
Dat is natuurlijk onzin wat je hierin zegt, want de laatste jaren van de je opleiding zijn het belangrijkst.
Nee, die heeft al zat wedstrijden in het eerste van Sparta gespeeld.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus Jetro Willems is ook PSV jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |