Jawelquote:
Ben jij voor PSV?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
StandaardZegt de supporter van een club die 7 jaar op een kampioenschap moest wachten. Al verval ik nu wel in jouw niveau.
Staat in het ajax topic tochquote:
Vorig seizoen ja, ene DeNummer10 ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum
Van Bommel en Strootman = geen snelheid + creativiteit & wendbaarheidquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou in de Eredivisie evt. kunnen gaan werken met Van Bommel ervoor, dat is afwachten hoe 'op' hij is.
Is hij zo slecht als menig niet-PSV'ers zegt dan wordt het uiteraard niks nee.
Oke, Depay,Ritzmaier en Locadio blijven bij Jong PSV spelen. 'T is goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is een beetje als met Ajacied422 op het terras zitten. Alle grote jongens krijgen een halve liter (veel jeugd stroomt door) en Ajacied krijgt een Shandy, omdat hij toch nog wel een beetje wil meetellen met de rest. En dan thuis vertellen dat hij bier heeft gedronken met z'n maten op t terras.
Ja, ik had het over verdedigend opzicht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman = geen snelheid + creativiteit & wendbaarheid
Zeg ik hier ook al telkens, maar dan vragen ze opeens naar je leeftijd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van 2 v/d 3 nog nooit gehoord, is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke, Depay,Ritzmaier en Locadio blijven bij Jong PSV spelen. 'T is goed.
Locadia heet ie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sowieso PSV dat met een blok van 2 CVM's wil gaan spelen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snelheid hebben die gozers ook nodig in verdedigend opzichtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had het over verdedigend opzicht.
Dat is geen noemenswaardig talent man.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Depay opzich welquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is geen noemenswaardig talent man.
4-3-3 met de punt naar voren toch? Mits Toivonen niet vertrekt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sowieso PSV dat met een blok van 2 CVM's wil gaan spelen?![]()
Noem eens 3 Ajax talenten die ze buiten het Ajax topic kennen. Fisher en?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van 2 v/d 3 nog nooit gehoord, is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.
Mwa, met doordekken niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
snelheid hebben die gozers ook nodig in verdedigend opzicht
Depay op zich wel alleen die speelt toch niet omdat vorig seizoen Mertens zo nodig moest komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hiermee te maken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem eens 3 Ajax talenten die ze buiten het Ajax topic kennen. Fisher en?
Dat is waar, het zijn talenten, maar daar ging het ook niet om. Het ging erom dat er op een andere manier spelers (door) zijn gekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
is maar afwachten hoe goed ze zijn dus.
okeeequote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heel sterk is het inderdaad niet maar ik heb alle mensen die hier op PSV talenten afgeven wel horen stellen dat het bij hun wel goed is. En wat geeft je het recht denigrerend over PSV te doen als het bij je eigen ploeg niet aantoonbaar beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hiermee te maken?
Je stelt me teleur LR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |