abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114077131
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114077137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_114077151
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Raiola is een opperkneus.

gr gr
pi_114077155
quote:

[..]

Dit sowieso ja, het is echt een smerige bloedhond
pi_114077172
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen? :')
pi_114077184
quote:

[..]

Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.
pi_114077208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.
Dan zou je juist mee moeten ;) Heerenveen moet er van af.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:59:52 #158
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114077216
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoor
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114077226
Oke, maar ook dat zegt mij nog niet wat zijn voorkeur is. Als hij het echt zo graag zou willen, hadden we daar echt wel wat meer van gehoord.
Ajax was er eerder bij, en kan er nniet met Heerenveen uitkome, zoals zoveel onderhandelingen eindigen dus..

Maar ik heb ook vanuit de media gelezen dat PSV zijn voorkeur was.

Die Raiola vertrouw ik inderdaad ook niet echt, maar ik lees eigenlijk niks anders dan 'normale' onderhandelingen.

Off:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin woensdag 11 juli 2012 @ 20:00:24 #160
35723 crew  GGMM
pi_114077242
quote:

[..]

Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien.
Dat dus. Gewoon 2 clubs tegen elkaar uitspelen.
Ik heb sowieso echt een pleurishekel aan die gast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_114077243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.
Klopt
Maar jij hebt het er nu over dat het helemaal niet mogelijk is dat een speler er al uit is met een club
Of ik lees het verkeerd, dat kan ook
pi_114077247
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.

Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:00:33 #163
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114077251
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:

[..]

Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen? :')
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde alleen dat Narsingh zivh niet can committeren voor het komende seizoen onder dat er sprake is van een concrete transfer.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_114077274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

Off:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.
pi_114077279
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oke, maar ook dat zegt mij nog niet wat zijn voorkeur is. Als hij het echt zo graag zou willen, hadden we daar echt wel wat meer van gehoord.
Ajax was er eerder bij, en kan er nniet met Heerenveen uitkome, zoals zoveel onderhandelingen eindigen dus..

Maar ik heb ook vanuit de media gelezen dat PSV zijn voorkeur was.

Die Raiola vertrouw ik inderdaad ook niet echt, maar ik lees eigenlijk niks anders dan 'normale' onderhandelingen.

Off:
SPOILER
In de winter was Ajax eruit met Heerenveen, alleen Narsinhg wilde zelf niet weg in de winterstop
pi_114077280
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.

Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
Jij rat :')
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 11 juli 2012 @ 20:01:31 #167
35723 crew  GGMM
pi_114077297
quote:

Het is dat ik weet wie het zegt :D
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_114077298
quote:

:')
pi_114077301
quote:

Judas
pi_114077348
quote:

:D
pi_114077355
quote:

Rot jij even lekker op naar het Heerenveen topic ofzo, gek.
pi_114077375
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu :).

Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsnog een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
pi_114077395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu :).

Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsof een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
ik vind matavz heel lelijk.
pi_114077415
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind dat deze rechtsbuiten onderschat word.
pi_114077425
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik vind dat deze rechtsbuiten onderschat word.
Matavz een rechtsbuiten vinden :'0
pi_114077428
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

zoals ik al zei
quote:

Enkel slappe dooddoeners.
pi_114077466
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

zoals ik al zei

[..]

Enkel slappe dooddoeners.

is deze geen optie?
pi_114077468
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum :')
pi_114077470
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.

Ik hou het voorlopig op een 3e plek voor PSV dit seizoen. ^O^
pi_114077485
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:01 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ja.
Props

quote:

Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsnog een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Matavz moet maar gaan werken/scoren voor z'n geld. Als Locadia meer speelt onder Dickie zal hij het wel verdieen he..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114077496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.

Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.
pi_114077526
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Props

[..]

Thanks, maar na 3/4 mixjes had ik er geen zin meer in. :P Misschien over een maandje weer ofzo.
pi_114077528
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.
Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:07:15 #184
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_114077554
quote:

Een speler maakt nog geen zomer :) Het elftal zal in het nieuwe seizoen gewoon beter moeten spelen dan in de tweede helft van het afgelopen seizoen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_114077557
quote:

Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.
pi_114077560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.
Ik zie nog wel potentie in de knul.
pi_114077561
quote:

Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en enkel afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.
pi_114077567
quote:

Deze man ziet het goed.
pi_114077598
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.
_O-

Dit is een beetje als met Ajacied422 op het terras zitten. Alle grote jongens krijgen een halve liter (veel jeugd stroomt door) en Ajacied krijgt een Shandy, omdat hij toch nog wel een beetje wil meetellen met de rest. En dan thuis vertellen dat hij bier heeft gedronken met z'n maten op t terras. _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 20:09:33 ]
pi_114077620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-
Hij heeft wel een punt. Ze hebben Labyad.
  Forum Admin woensdag 11 juli 2012 @ 20:08:38 #191
35723 crew  GGMM
pi_114077623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en van afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.
Dat dus.
PSV heeft met Narsigh sowieso al een veel beter elftal dan vorig jaar.

Tenzij je Lens in de spits zet trouwens.
pi_114077638
PSV eindigt standaard 3e. dit jaaar ook
pi_114077645
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum :')
Hallo, krijg ik nog antwoord?
pi_114077652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat dus.
PSV heeft met Narsigh sowieso al een veel beter elftal dan vorig jaar.

Tenzij je Lens in de spits zet trouwens.
In de verdediging hebben ze gelukkig geen versterking nodig, staat als een muur.
pi_114077664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

En hij heeft gelijk gekregen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_114077668
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV eindigt standaard 3e. dit jaaar ook
Standaard :') Zegt de supporter van een club die 7 jaar op een kampioenschap moest wachten. Al verval ik nu wel in jouw niveau.
pi_114077677
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Je stelt geen vraag toch?
pi_114077679
Wie speelt er nu spits trouwens?
pi_114077684
Is mijn poll weg? ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin woensdag 11 juli 2012 @ 20:10:01 #200
35723 crew  GGMM
pi_114077689
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:

[..]

Verdediging hebben ze gelukkig geen versterking voor nodig. Staat als een muur.
Dat zou in de Eredivisie evt. kunnen gaan werken met Van Bommel ervoor, dat is afwachten hoe 'op' hij is.
Is hij zo slecht als menig niet-PSV'ers zegt dan wordt het uiteraard niks nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')