Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.quote:
Geen bron dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.![]()
Maar heel gek is het niet he? Een Amsterdammer die liever naar Ajax gaat waar je CL speelt en het is de club die de laatste twee keer kampioen werd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen bron dus.
Als hij echt graag had gewild was hij in de winterstop wel al gekomen. Daarnaast heeft Ajax Sulejmani op die positie en wil hij zich ontwikkelen, is er geen garantie dat Ajax de komende jaren ook CL speelt en is het salaris naar wat ik heb begrepen minder. Genoeg redenen lijkt me.
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.quote:Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.
Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
Lees dat vetgedrukte tekst eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?
quote:
Dit? Waar dan?quote:„We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer.
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax. Anders was er een probleem en kan je moeilijk Narsingh aan je binden.quote:
Maar daar staat toch niet liever dan PSVquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar daar staat toch niet liever dan PSV
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij lult hier uit je nek en dat maakt ons dom?
Als iemand om een bron vraagt moet je tekst geven waar het ook staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een brond vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke klootquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke kloot..
Zeg Tyton, ga eens weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Wie is El Hamdoaui?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."quote:
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie is El Hamdoaui?Maar dat een speler akkoord is met een club wil nog niet zeggen dat zijn voorkeur daar naar uit gaat. Zoals ik al eerder zei had Narsingh in de winterstop ook naar Ajax kunnen vertrekken maar toen deed hij het ook niet, als een speler echt zo graag wil en bij die club zijn hart ligt gaat hij daar echt wel heen. Dat Ajax nu CL speelt is ook geen garantie voor de toekomst. Misschien speelt PSV hierna wel 3 jaar op een rij CL wie zal het zeggen.
Oh serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
Damn wat ben jij achterlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Damn wat ben jij achterlijk![]()
Hoe oud ben je?
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.
Haha, gedraag je dan ook zo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, gedraag je dan ook zo..![]()
Je hebt helemaal geen argumenten.. je komt met een stuk tekst en concludeert daaruit dat Narsingh het liefste naar Ajax gaat, omdat hij het blijkbaar al overeens was gekomen met Overmars.Oke jongennnn
Laatste keer tegen PSV is PSV zoek gespeeld met een B team. Dus wat lul je nou over onterecht kampioen worden? En de vorige keer won Ajax het tegen FC Twente in een kampioenswedstrijd. Ik dacht al dat jullie dom waren, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Narsingh topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit het PSV-topic of heb ik verkeerd geklikt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.
Dat is toch geen redenatie man..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is toch geen redenatie man..
PSV is sowieso pas later in de markt gekomen voor Narsingh, en vaak nemen voetballers het zekere voor het onzekere.
Als Ajax een betere aanbieding doet dan PSV zegt dit nog steeds niet wat zijn voorkeur is.
En wat dat wel is boeit me eerlijk gezegd ook geen fuck
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Kom dan zelf niet met een domme grap als tyton ga eens weg kneusjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
meen je nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Raiola is een opperkneus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Dit sowieso ja, het is echt een smerige bloedhondquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan zou je juist mee moetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dat dus. Gewoon 2 clubs tegen elkaar uitspelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde alleen dat Narsingh zivh niet can committeren voor het komende seizoen onder dat er sprake is van een concrete transfer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Off:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oke, maar ook dat zegt mij nog niet wat zijn voorkeur is. Als hij het echt zo graag zou willen, hadden we daar echt wel wat meer van gehoord.
Ajax was er eerder bij, en kan er nniet met Heerenveen uitkome, zoals zoveel onderhandelingen eindigen dus..
Maar ik heb ook vanuit de media gelezen dat PSV zijn voorkeur was.
Die Raiola vertrouw ik inderdaad ook niet echt, maar ik lees eigenlijk niks anders dan 'normale' onderhandelingen.
Off:In de winter was Ajax eruit met Heerenveen, alleen Narsinhg wilde zelf niet weg in de winterstopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jij ratquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
Het is dat ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Judasquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Rot jij even lekker op naar het Heerenveen topic ofzo, gek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ik vind matavz heel lelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu.
Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsof een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Matavz een rechtsbuiten vinden :'0quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat deze rechtsbuiten onderschat word.
zoals ik al zeiquote:
Enkel slappe dooddoeners.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zoals ik al zei
[..]
Enkel slappe dooddoeners.
Propsquote:
Matavz moet maar gaan werken/scoren voor z'n geld. Als Locadia meer speelt onder Dickie zal hij het wel verdieen he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsnog een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.
Ik hou het voorlopig op een 3e plek voor PSV dit seizoen.
Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nu hebben ze van Bommel hoor. Erg creatieve middenvelder, net wat ze nodig hebben.
Een speler maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Iedereen denkt hier trouwens wel dat alle problemen weer zijn opgelost met de komst van Narsingh of niet? Net zoals vorig jaar met Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz. Dat jaar ervoor ook al met Marcelo, Hutchinson, Bouma, Lens en Berg.
Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zie nog wel potentie in de knul.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal 't verschil niet meer maken. Die zal compleet overlopen worden en uit frustratie zo'n 3 rode kaarten pakken.
Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en enkel afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze man ziet het goed.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van vriend. Maar goed, dit jaar zijn er hele andere aankopen gedaan, en jeugd doorgestroomd, niet te vergelijken.
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel eindelijk een echte flankspeler ipv een Wijnaldum, Lens en Mertens die enkel naar binnen snijden en van afspelen/voorgeven als hun eigen kans al op 100% verkeken is. Dost stelde ook niet heel veel voor toen hij Assiadi enkel naast zich had naar binnen trekkend.
Hallo, krijg ik nog antwoord?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand gaf het in dit topic toch al aan dat het nooit wat zou worden met Matavz met aanvoer van Mertens en Wijnaldum
In de verdediging hebben ze gelukkig geen versterking nodig, staat als een muur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
PSV heeft met Narsigh sowieso al een veel beter elftal dan vorig jaar.
Tenzij je Lens in de spits zet trouwens.
En hij heeft gelijk gekregenquote:
Standaardquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV eindigt standaard 3e. dit jaaar ook
Dat zou in de Eredivisie evt. kunnen gaan werken met Van Bommel ervoor, dat is afwachten hoe 'op' hij is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Verdediging hebben ze gelukkig geen versterking voor nodig. Staat als een muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |