Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.quote:
Geen bron dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven.![]()
Maar heel gek is het niet he? Een Amsterdammer die liever naar Ajax gaat waar je CL speelt en het is de club die de laatste twee keer kampioen werd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen bron dus.
Als hij echt graag had gewild was hij in de winterstop wel al gekomen. Daarnaast heeft Ajax Sulejmani op die positie en wil hij zich ontwikkelen, is er geen garantie dat Ajax de komende jaren ook CL speelt en is het salaris naar wat ik heb begrepen minder. Genoeg redenen lijkt me.
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.quote:Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.
Nou hier een bron, nu blij?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.
Waar lees jij dat?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.
Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
Lees dat vetgedrukte tekst eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?
quote:
Dit? Waar dan?quote:„We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer.
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax. Anders was er een probleem en kan je moeilijk Narsingh aan je binden.quote:
Maar daar staat toch niet liever dan PSVquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar daar staat toch niet liever dan PSV
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij lult hier uit je nek en dat maakt ons dom?
Als iemand om een bron vraagt moet je tekst geven waar het ook staat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een brond vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke klootquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke kloot..
Zeg Tyton, ga eens weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Wie is El Hamdoaui?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |