abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114075453
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bron?
Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven. :')

Maar heel gek is het niet he? Een Amsterdammer die liever naar Ajax gaat waar je CL speelt en het is de club die de laatste twee keer kampioen werd.
pi_114075571
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:17 schreef Tyron het volgende:

[..]

Geen zin om het op te zoeken. Maar stond ergens, je hoeft het natuurlijk niet te geloven. :')

Maar heel gek is het niet he? Een Amsterdammer die liever naar Ajax gaat waar je CL speelt en het is de club die de laatste twee keer kampioen werd.
Geen bron dus.

Als hij echt graag had gewild was hij in de winterstop wel al gekomen. Daarnaast heeft Ajax Sulejmani op die positie en wil hij zich ontwikkelen, is er geen garantie dat Ajax de komende jaren ook CL speelt en is het salaris naar wat ik heb begrepen minder. Genoeg redenen lijkt me.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114075603
Matig spel tot nu toe.
pi_114075646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:20 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Geen bron dus.

Als hij echt graag had gewild was hij in de winterstop wel al gekomen. Daarnaast heeft Ajax Sulejmani op die positie en wil hij zich ontwikkelen, is er geen garantie dat Ajax de komende jaren ook CL speelt en is het salaris naar wat ik heb begrepen minder. Genoeg redenen lijkt me.
quote:
Ajax rekent er niet meer op Luciano Narsingh (21) als aanwinst te kunnen presenteren. Directeur voetbalzaken Marc Overmars voerde gisteren naar eigen zeggen een ’uiterst positief’ gesprek met de zaakwaarnemer van de aanvaller, Mino Raiola. „We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer. We hebben SC Heerenveen vervolgens een verhoogde aanbieding gedaan, die niet is geaccepteerd. Dan houdt het op. We gaan over de grens kijken,” vertelt hij in De Telegraaf.
Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.

Nou hier een bron, nu blij? :')
pi_114075716
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

[..]

Je kan iemand moeilijk een vierjarig contract aanbieden, als hij zijn voorkeur niet heeft uitgesproken bij de zaakwaarnemer.

quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen. ;)
Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.
pi_114075736
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Tyron het volgende:

[..]

[..]

Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?
pi_114075740
Eerlijk gezegd zou ik ook voor Ajax kiezen als ik Narsingh was. Er vanuitgaande natuurlijk dat ik geen voorkeur had voor ons PSV.

Ajax speelt Champions League, staat stabieler op het moment en hij heeft Sulejmani als concurrent daar. Van hem wint hij het echt wel. Die jongen speelt niet geweldig en is linksbenig, wat toch een nadeel is denk ik aan de rechterkant.

Bij PSV is Lens zijn concurrent, die schat ik hoger in dan Sulejmani.

Maar hopen natuurlijk dat hij hierheen komt.
pi_114075755
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Knap dat jij deze citaat uit die bron kunt halen.
:')

Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.

Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
pi_114075774
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Tyron het volgende:

[..]

Hij heeft het dan tegen zijn zaakwaarnemer gezegd en die weer tegen Ajax.

Gossie, is het allemaal zo moeilijk te begrijpen? Indirect tegen Overmars dus.
Waar lees jij dat? _O-
pi_114075777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waar staat dat hij liever naar Ajax wilt dan?
Lees dat vetgedrukte tekst eens.
pi_114075785
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waar lees jij dat? _O-
Echt he :D
pi_114075793
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Lees dat vetgedrukte tekst eens.
quote:
„We wilden Luciano voor vier jaar aan ons binden. En daar lag het probleem ook niet meer.
Dit? Waar dan?
pi_114075806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waar lees jij dat? _O-
Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax. Anders was er een probleem en kan je moeilijk Narsingh aan je binden.
pi_114075819
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:25 schreef Tyron het volgende:

[..]

Overmars wou Narsingh voor vier jaar aan Ajax binden en daar laag het probleem ook niet meer. GEEN PROBLEEM. Oftewel, Narsingh wilt naar Ajax.
Maar daar staat toch niet liever dan PSV :|W
pi_114075831
Zijn alle boeren zo dom of hoe zit dat?
pi_114075855
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Maar daar staat toch niet liever dan PSV :|W

Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd, was hij naar Ajax gegaan. Contract was dus in orde (anders zegt Overmars niet dat hij hem aan de club wou binden).

Moeilijk he.
pi_114075858
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef Tyron het volgende:
Zijn alle boeren zo dom of hoe zit dat?
Jij lult hier uit je nek en dat maakt ons dom?
pi_114075871
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Jij lult hier uit je nek en dat maakt ons dom?
Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
pi_114075927
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb al een brond vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Als iemand om een bron vraagt moet je tekst geven waar het ook staat.

Anyway ik ben weg :W
pi_114075939
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Ik heb al een bron vermeld. Wat willen jullie nog meer? Moet ik Overmars bellen?
Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke kloot
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114076034
Gaat er hier nog iemand naar het Jan Louwers komende woensdag voor de lichtstad-derby?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114076046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Daar staat toch nergens dat hij liever naar Ajax wil achterlijke kloot..
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.

El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
pi_114076091
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.

El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Zeg Tyton, ga eens weg.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_114076102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Zeg Tyton, ga eens weg.
Welke keeper gaan jullie dan kopen?
pi_114076183
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

Wie is El Hamdoaui? ;)

Maar dat een speler akkoord is met een club wil nog niet zeggen dat zijn voorkeur daar naar uit gaat. Zoals ik al eerder zei had Narsingh in de winterstop ook naar Ajax kunnen vertrekken maar toen deed hij het ook niet, als een speler echt zo graag wil en bij die club zijn hart ligt gaat hij daar echt wel heen. Dat Ajax nu CL speelt is ook geen garantie voor de toekomst. Misschien speelt PSV hierna wel 3 jaar op een rij CL wie zal het zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')