abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:37:36 #76
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114061687
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Wat hebben het niet betalen van transfertegoeden te maken met gemeentelijke of overheidssteun?
Ga ergens anders trollen.
pi_114061932
Narsingh kan alleen maar naar PSV komen, die Riaola stelt zulke grote eisen dat Ajax er echt niet akkoord gaat
pi_114065597
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40 Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:02:23 #79
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114065968
Toch in en in triest dat de UEFA/FIFA niet optreden tegen dit soort malafide clubs. Schulden tot en met, spelers kopen en dan contractueel vastgelegde transfersommen niet betalen, ondanks bindend vonnis van het CAS. Bizar dat ze niet gewoon zeggen: Betis en Sevilla, jullie komen contracten niet na, wij staan voor een eerlijke voetbalwereld, adiós le pido, kom maar terug als je wel normaal mee wilt doen :W

Maargoed, UEFA/FIFA en eerlijke voetbalwereld in één post, dat slaat natuurlijk al nergens op :')
pi_114066041
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh kan alleen maar naar PSV komen, die Riaola stelt zulke grote eisen dat Ajax er echt niet akkoord gaat
Gelukkig hebben ze bij Ajax een visie als het om financieel beleid gaat. Dus gewoon een plafond vaststellen en niet toegeven.
pi_114071941
OPSTELLING PSV: Waterman, Marcelo, Zanka, Locadia, Engelaar, Wijnaldum, Lens, Hutchinson, Mertens, Van Ooijen en Ritzmaier.

Beginnen met Locadia ^O^
pi_114072045
WISSELSPELERS PSV: Swinkels, Manolev, Koch, Matavz, Horsten, Derijck en Depay. Aftrap in Stadion Niederrhein om 19.00 uur.
pi_114072691
Advocaat heeft volgens mij meer vertrouwen in Locadia dan in Matavz.
pi_114073484
Engelaar lijkt ook veel speeltijd te krijgen.
pi_114073506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Engelaar lijkt ook veel speeltijd te krijgen.
Moet zich in de kijker zien te spelen voor andere clubs... Goede zaak.
pi_114073625
En van Bommel, Strootman komen morgen pas terug
pi_114073718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef ZeeOtter het volgende:
En van Bommel, Strootman komen morgen pas terug
Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...
pi_114073745
Wijnaldum is al terug
pi_114073763
Toivonen komt zaterdag pas terug.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114073827
Owja, Wijnaldum staat zelfs in de basis :')
pi_114073919
Mischien herkende je hem niet zonder zijn vlechtjes :D
pi_114073930
Ik ben nu bij de wedstrijd.
pi_114073986
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben nu bij de wedstrijd.
vet!
pi_114074094
Zijn er veel fans?
pi_114074164
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef ZeeOtter het volgende:
Zijn er veel fans?
Vakken beginnen redelijk vol te lopen, alleen aantallen vind ik lastig in te schatten.
pi_114074839
Ritzmaier LB
pi_114074963
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen. ;)
pi_114075073
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:

[..]

Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen. ;)
Bron?
Land of the free. Home of the brave.
pi_114075077
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...
Willems ;)
pi_114075146
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')