abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114041410
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?
Mag weg maar ik kan me wel voorstellen dat er weinig clubs op zo'n speler met dat salaris zitten te wachten.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:48:03 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114041961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
we hebben ook nog zat goedkoop spul in de etalage staan :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114042717
Ik hoop echt dat Narsingh komt
pi_114043489
Brands zal wel weer teveel betalen :'(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2012 @ 00:23:53 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114043596
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 00:21 schreef ZeeOtter het volgende:
Brands zal wel weer teveel betalen :'(
tis toch nooit goed, houdt hij zijn poot stijf dan had hij meer moeten betalen. Betaalt hij meer dan heeft hij slecht onderhandelt :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114045569
Moet deze niet in de OP? :?
pi_114047722
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]


[..]

Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen. ^O^
  woensdag 11 juli 2012 @ 05:05:27 #58
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114047748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Stukje falen van de scouting als dat het geval zou zijn
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 11 juli 2012 @ 05:12:34 #59
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114047755
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 04:32 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen. ^O^
En dan over een paar jaar weer financiële problemen. _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:22:48 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114048556
MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40 Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:14:24 #61
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114049428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40 Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:34:41 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114049913
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.
Blijft sowieso een soap, Ajax is er met hem uit maar met Heerenveen niet en PSV is nog met hem en Heerenveen in onderhandeling, tenminste dat is wat ik kan vissen uit die berichten.
pi_114050133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Nou, dan komt hij niet ver :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:08:17 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114050739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40 Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.
PSV schijnt 4 miljoen geboden te hebben, vind ik al aan de hoge kant. Als Heerenveen dat niet goed genoeg vindt, dan mogen ze hem houden, en loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit.
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:20:41 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114051200
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.
PSV schijnt 4 miljoen geboden te hebben, vind ik al aan de hoge kant. Als Heerenveen dat niet goed genoeg vindt, dan mogen ze hem houden, en loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit.
Het kan wel de Televaag zijn maar als je een Amsterdammer vraagt waar hij liever voetbalt bij AJAX of bij PSV zal 99,9% het antwoord AJAX zijn, dus dat liever bij PSV neem ik dan ook met een korrel zout, het gaat gewoon om de $$$$
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:07:48 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114054768
quote:
PSV heeft het helemaal gehad met Spaanse clubs. De Eindhovenaren hebben nog 2 miljoen te goed van Betis voor de transfer van de Braziliaan Robert en wacht ook nog op 2 miljoen euro van Sevilla FC, dat Arouna Koné overnam in 2007. Algemeen directeur Tiny Sanders van PSV heeft de wereldvoetbalbond FIFA, de Europese bond UEFA en de belangenorganisatie van clubs ECA ingeschakeld.

'Sommige Spaanse voetbalclubs, waaronder Sevilla FC, weigeren contractuele afspraken na te komen en negeren de internationale zakelijke omgangsregels', stelt Sanders op de website van PSV. 'Het is sowieso al hoogst opmerkelijk dat clubs die onder een Spaanse vorm van curatele staan, nog steeds spelers kunnen kopen en hen hoge salarissen bieden; terwijl zij niet verplicht worden om hun crediteurs te betalen.'

'Een procedure bij de FIFA is een uitermate lang proces. Het heeft er alle schijn van dat sommige Spaanse clubs, zoals Sevilla FC, misbruik maken van die extra gewonnen tijd om hun geld anders uit te geven, in de wetenschap dat een surseance onder Spaanse regels hen kan vrijwaren van betaling aan andere partijen.'

Het internationaal sporttribunaal CAS oordeelde in 2010 dat Betis een vergoeding verschuldigd is aan PSV in de zaak-Robert. Ondanks dat bindende vonnis wachten de Eindhovenaren nog steeds op hun geld.
PSV leeft momenteel ook in onmin met de Portugese club Sporting Portugal, die vorige week Zakaria Labyad als transfervrije aanwinst presenteerde. Volgens de Eindhovenaren heeft Labyad echter een doorlopend contract en moet Sporting Portugal dus een transfersom betalen.
Bron: AD.nl

Daar krijgen we dus ook nog 4 miljoen van. Lekker dan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114055310
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal :N
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114056424
Valencia mag nu lekker dromen :)
pi_114056611
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Bron: AD.nl

Daar krijgen we dus ook nog 4 miljoen van. Lekker dan.
Laten we hopen dat er iig van geleerd wordt. Boter bij de vis voortaan, geen rare clausules, verspreid betalen, voorwaarden aan betaling etc etc. Nee, gewoon gelijk aftikken, ook geen bankgaranties dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:55:15 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114059670
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal :N
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
pi_114060243
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
Nee, vertel?
pi_114060610
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal :N
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
pi_114061266
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Wat lul je nou? Lees je eerst even in voordat je komt bitchen..
Maar je hebt helemaal gelijk, je begrijpt dan wel dat de hele ere- en eerste divisie wegvalt he? Dat snap je?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_114061575
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40 Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Hij roept tegen iedereen dat hij liever naar PSV wilt maar volgens Telegraaf ( :') ) wilt hij in een keer naar Ajax?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')