abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:14:29 #26
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_114036111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is ook teleurstellend voor een sporter die weinig verdient. Dat heeft er weinig mee te maken. Of ben jij harder gaan werken nadat je er 2% bij kreeg?
Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van Matavz :'( Mocht ik dat alsnog krijgen, wil ik wel een stapje extra zetten.

Maar het is inderdaad altijd teleurstellend als iemand er de kantjes vanaf loopt, hoog of laag salaris.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 22:19:44 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114036399
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van Matavz :'( Mocht ik dat alsnog krijgen, wil ik wel een stapje extra zetten.

Maar het is inderdaad altijd teleurstellend als iemand er de kantjes vanaf loopt, hoog of laag salaris.
ja dat laatste dus. Ik snap het ook niet. Zo druk zal dat trainingsschema niet geweest zijn. Gewoon beetje conditie op pijl houden. Dit is gewoon dom.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:58:38 #28
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114038656
"PSV schroeft bod op Narsingh toch op"

http://www.voetbalprimeur(...)-op-narsingh-toch-op

Raiola's blufpoker heeft gewerkt; alvast gefeliciteerd met Narsingh!
Look behind you! It's your ass!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:03:39 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114039024
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"PSV schroeft bod op Narsingh toch op"

http://www.voetbalprimeur(...)-op-narsingh-toch-op

Raiola's blufpoker heeft gewerkt; alvast gefeliciteerd met Narsingh!
blufpoker van Raiola :D, Heerenveen neemt gewoon met wat PSV biedt geen genoegen. Dan moet je je bod aanpassen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114039793
Brands is niet te beroerd om gewoon de vraagprijs te betalen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_114039877
Luciano Narsingh ‏@LucianoNarsingh
Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom ‪#akkoordmetajax‬

goeie troll
pi_114039885
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Brands is niet te beroerd om gewoon de vraagprijs te betalen.
Narsingh is wel een verantwoorde investering lijkt me. Jonge international met veel potentie die Bas Dost topscorer van de eredivisie heeft gemaakt.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:14:58 #33
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114039912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

blufpoker van Raiola :D, Heerenveen neemt gewoon met wat PSV biedt geen genoegen. Dan moet je je bod aanpassen.
Raiola heeft het stevig gespeeld en die mensen trekken, vooral in de voetbalwereld, vaak aan het langste eind.
Look behind you! It's your ass!
pi_114039959
4 miljoen en geen cent meer :{w
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:16:40 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114040006
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Luciano Narsingh ‏@LucianoNarsingh
Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom ‪#akkoordmetajax‬

goeie troll
LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15 Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
zo ziet het er mooier uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114040071
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:15 schreef Doublepain het volgende:
4 miljoen en geen cent meer :{w
Zal wel een stukje meer zijn. Oerstom van Brands dit, hij maakt zo de hele binnenlandse markt kapot. Had gewoon lekker gewacht samen met Ajax totdat Heerenveen in zou binden denk ik dan.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_114040081
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15 Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
zo ziet het er mooier uit
Hoe doe je dat?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:18:04 #38
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114040095
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15 Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
zo ziet het er mooier uit
Wel goed dat hij Holleeder volgt.
Look behind you! It's your ass!
pi_114040111
Heel leuk zo'n potentiele aankoop, maar wanneer vertrekken er eens spelers?!?

Nog meer mensen mee naar RW Oberhausen?
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:21:38 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114040310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert

da's misschien beetje onhandig uitgelegd :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:24:01 #41
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_114040442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert

da's misschien beetje onhandig uitgelegd :')
Lol moest het meerdere keren lezen om het te begrijpen ;)
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:24:02 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114040443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Rechtsboven in de tweet zie je de tijd wanneer geplaatst, daar klik je met je rechtermuis op dan linkadres kopieren en dan hier het twitter icoontje aanklikken en de url plaatsen
pi_114040534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert

da's misschien beetje onhandig uitgelegd :')
Ik heb het al gevonden:

LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51 Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:27:01 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114040609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb het al gevonden:

LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51 Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
*O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114040626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Heel leuk zo'n potentiele aankoop, maar wanneer vertrekken er eens spelers?!?
Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.
Land of the free. Home of the brave.
pi_114040695
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

*O*
Alleen jammer dat er niet zo´n optie is voor de Iphone ipv de hele code intikken
pi_114040753
Zwetende dromen allemaal!
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2012 @ 23:29:22 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_114040776
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.
ja dat belangstelling ken ik :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_114040861
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja dat belangstelling ken ik :')
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:36:50 #50
131800 Tarado
capô de fusca
pi_114041196
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')