quote:Wanneer moesten vBommel en de andere EK-gangers zich ook alweer melden? Deze week toch ergens?
Gewoon weer trollen zoals altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gewoon wéér kampioen worden idd, net als de afgelopen 2 jaar!
ik vind boven de 11 miljoen verkopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:56 schreef Anonymousz het volgende:
Valencia heeft intresse in strootman?
wat vinden jullie ervan?
.... En dan volgend jaar weer gaan blèren als we weer niks behaald hebben..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ik vind boven de 11 miljoen verkopen
Miljoen of 15 moet er toch wel uit te persen zijn voor PSV. 22 en international. Als ik die Strootman was zou ik het doen, naar Valencia gaan. Hoger dan dat gaat hij toch niet komen en Valencia is een mooie stad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Leuk nog extra % naar Utrechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Lichtelijk beschamend wel...twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 17:58:49Jong #PSV wint met 1-0 van Jong Willem II. #Matavz scoort in 90 minuten weer niet, hij gaat morgen weer meespelen met PSV-1. reageer retweet
Uit de tweet van Elfrink kan ik niet opmaken of Matavz al dan niet inzet getoond heeft. Je hebt de wedstrijd gezien?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Van Matavz verwachte ik op zijn minst inzet, erg teleurstellend
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef ZeeOtter het volgende:
Van Matavz verwachte ik op zijn minst inzet, erg teleurstellend
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef ZeeOtter het volgende:
Met inzet bedoel ik dat je als professionele sporter je conditie probeert te behouden tijdens de vakantie.
Dat is inderdaad teleurstellend voor een topsporter die bakken en bakken met geld verdient voor het uitoefenen van zijn hobby.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:59 schreef ZeeOtter het volgende:
Met inzet bedoel ik dat je als professionele sporter je conditie probeert te behouden tijdens de vakantie.
is ook teleurstellend voor een sporter die weinig verdient. Dat heeft er weinig mee te maken. Of ben jij harder gaan werken nadat je er 2% bij kreeg?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:29 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad teleurstellend voor een topsporter die bakken en bakken met geld verdient voor het uitoefenen van zijn hobby.
Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van Matavzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ook teleurstellend voor een sporter die weinig verdient. Dat heeft er weinig mee te maken. Of ben jij harder gaan werken nadat je er 2% bij kreeg?
ja dat laatste dus. Ik snap het ook niet. Zo druk zal dat trainingsschema niet geweest zijn. Gewoon beetje conditie op pijl houden. Dit is gewoon dom.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Met 2% op mijn salaris kom ik helaas niet in de buurt van het salaris van MatavzMocht ik dat alsnog krijgen, wil ik wel een stapje extra zetten.
Maar het is inderdaad altijd teleurstellend als iemand er de kantjes vanaf loopt, hoog of laag salaris.
blufpoker van Raiolaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"PSV schroeft bod op Narsingh toch op"
http://www.voetbalprimeur(...)-op-narsingh-toch-op
Raiola's blufpoker heeft gewerkt; alvast gefeliciteerd met Narsingh!
Narsingh is wel een verantwoorde investering lijkt me. Jonge international met veel potentie die Bas Dost topscorer van de eredivisie heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Brands is niet te beroerd om gewoon de vraagprijs te betalen.
Raiola heeft het stevig gespeeld en die mensen trekken, vooral in de voetbalwereld, vaak aan het langste eind.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blufpoker van Raiola, Heerenveen neemt gewoon met wat PSV biedt geen genoegen. Dan moet je je bod aanpassen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Luciano Narsingh @LucianoNarsingh
Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax
goeie troll
zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
Zal wel een stukje meer zijn. Oerstom van Brands dit, hij maakt zo de hele binnenlandse markt kapot. Had gewoon lekker gewacht samen met Ajax totdat Heerenveen in zou binden denk ik dan.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
Wel goed dat hij Holleeder volgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo ziet het er mooier uittwitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 20:58:15Ik ben personelijk akkoord met Ajax over een 4-jarig contract. Nu moeten de clubs een akkoord bereiken over de transfersom #akkoordmetajax reageer retweet
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageertquote:
Lol moest het meerdere keren lezen om het te begrijpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert
da's misschien beetje onhandig uitgelegd
Rechtsboven in de tweet zie je de tijd wanneer geplaatst, daar klik je met je rechtermuis op dan linkadres kopieren en dan hier het twitter icoontje aanklikken en de url plaatsenquote:
Ik heb het al gevonden:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de url van de tweet invullen in dat schermpje wat opent als je op het twitter icoontje klikt in het schermpje waarin je reageert
da's misschien beetje onhandig uitgelegd
twitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het al gevonden:twitter:LucianoNarsingh twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 23:13:51Sweat Dreams Everybody!! reageer retweet
Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Heel leuk zo'n potentiele aankoop, maar wanneer vertrekken er eens spelers?!?
ja dat belangstelling ken ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Komt wel goed. Transferperiode duurt nog lang en de markt zit een beetje op slot. Ik verwacht veel in de laatste weken. Onder andere Toivonen en Lens zullen wel vertrekken. Voor beide is belangstelling.
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.quote:
Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |