Mag weg maar ik kan me wel voorstellen dat er weinig clubs op zo'n speler met dat salaris zitten te wachten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Engelaar staat toch al heel lang in de etalage of wil Dick hem erbij houden?
we hebben ook nog zat goedkoop spul in de etalage staanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in Brands. Probeert het onderste uit de kan te halen zoals ze dat in Amsterdam ook doen. Waarom moeten de spelers van PSV altijd voor een appel en een ei weg.
tis toch nooit goed, houdt hij zijn poot stijf dan had hij meer moeten betalen. Betaalt hij meer dan heeft hij slecht onderhandeltquote:
Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Stukje falen van de scouting als dat het geval zou zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
En dan over een paar jaar weer financiële problemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook maar 6,5 miljoen voor betaald. Lekker in Jong PSV laten spelen.
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Blijft sowieso een soap, Ajax is er met hem uit maar met Heerenveen niet en PSV is nog met hem en Heerenveen in onderhandeling, tenminste dat is wat ik kan vissen uit die berichten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tsja, als Narsingh echt zo graag naar Ajax wil, dan heeft hij het er vast voor over om zijn contract nog een jaar uit te dienen en transfervrij de overstap te maken. Dan gaat hij niet maar naar PSV omdat ze hoger bieden.
Nou, dan komt hij niet verquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Was te verwachten. Bij Groningen liep hij in zijn begin periode ook de kantjes er van af. Matavz is een typische luie spits. Niet hard werken maar teren op zijn talent. Gelukkig gaat dat voor Advocaat niet op.
Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Het kan wel de Televaag zijn maar als je een Amsterdammer vraagt waar hij liever voetbalt bij AJAX of bij PSV zal 99,9% het antwoord AJAX zijn, dus dat liever bij PSV neem ik dan ook met een korrel zout, het gaat gewoon om de $$$$quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dacht juist dat Narsingh liever naar PSV ging, ik hecht niet zoveel waarde aan de televaag als ik heel eerlijk ben.
PSV schijnt 4 miljoen geboden te hebben, vind ik al aan de hoge kant. Als Heerenveen dat niet goed genoeg vindt, dan mogen ze hem houden, en loopt hij volgend jaar transfervrij de deur uit.
Bron: AD.nlquote:PSV heeft het helemaal gehad met Spaanse clubs. De Eindhovenaren hebben nog 2 miljoen te goed van Betis voor de transfer van de Braziliaan Robert en wacht ook nog op 2 miljoen euro van Sevilla FC, dat Arouna Koné overnam in 2007. Algemeen directeur Tiny Sanders van PSV heeft de wereldvoetbalbond FIFA, de Europese bond UEFA en de belangenorganisatie van clubs ECA ingeschakeld.
'Sommige Spaanse voetbalclubs, waaronder Sevilla FC, weigeren contractuele afspraken na te komen en negeren de internationale zakelijke omgangsregels', stelt Sanders op de website van PSV. 'Het is sowieso al hoogst opmerkelijk dat clubs die onder een Spaanse vorm van curatele staan, nog steeds spelers kunnen kopen en hen hoge salarissen bieden; terwijl zij niet verplicht worden om hun crediteurs te betalen.'
'Een procedure bij de FIFA is een uitermate lang proces. Het heeft er alle schijn van dat sommige Spaanse clubs, zoals Sevilla FC, misbruik maken van die extra gewonnen tijd om hun geld anders uit te geven, in de wetenschap dat een surseance onder Spaanse regels hen kan vrijwaren van betaling aan andere partijen.'
Het internationaal sporttribunaal CAS oordeelde in 2010 dat Betis een vergoeding verschuldigd is aan PSV in de zaak-Robert. Ondanks dat bindende vonnis wachten de Eindhovenaren nog steeds op hun geld.
PSV leeft momenteel ook in onmin met de Portugese club Sporting Portugal, die vorige week Zakaria Labyad als transfervrije aanwinst presenteerde. Volgens de Eindhovenaren heeft Labyad echter een doorlopend contract en moet Sporting Portugal dus een transfersom betalen.
Laten we hopen dat er iig van geleerd wordt. Boter bij de vis voortaan, geen rare clausules, verspreid betalen, voorwaarden aan betaling etc etc. Nee, gewoon gelijk aftikken, ook geen bankgaranties dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bron: AD.nl
Daar krijgen we dus ook nog 4 miljoen van. Lekker dan.
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal
Nee, vertel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Maar ondertussen verheerlijkt iedereen dat hele Spaanse voetbal
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van FIFA en UEFA, dat regeringen en lokale overheden wat buigzamer kunnen zijn voor de lokale FC weten jullie in Eindhoven ook alles van
Wat lul je nou? Lees je eerst even in voordat je komt bitchen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Hij roept tegen iedereen dat hij liever naar PSV wilt maar volgens Telegraaf (quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Wat hebben het niet betalen van transfertegoeden te maken met gemeentelijke of overheidssteun?quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, overheids -gemeentelijke steun is echt schandalig! Eigenlijk zouden clubs die dat nodig hebben en het vervolgens uitgeven aan transfers gewoon failliet moeten gaan.
Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:22 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:13:40Morgen #Narsingh en #Ajax en #PSV update in #Telegraaf. Speler wil naar Ajax maar gaat waarschijnlijk naar PSV dat bod verhoogde reageer retweet
Gelukkig hebben ze bij Ajax een visie als het om financieel beleid gaat. Dus gewoon een plafond vaststellen en niet toegeven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:42 schreef Doublepain het volgende:
Narsingh kan alleen maar naar PSV komen, die Riaola stelt zulke grote eisen dat Ajax er echt niet akkoord gaat
Moet zich in de kijker zien te spelen voor andere clubs... Goede zaak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Engelaar lijkt ook veel speeltijd te krijgen.
Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:36 schreef ZeeOtter het volgende:
En van Bommel, Strootman komen morgen pas terug
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die Mike Verweij is net zo Ajax gekleurd als dat Rik Elfrink PSV gekleurd is. Niet echt helemaal objectief dus.
Bron?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narshing heeft tegen Overmars gezegd liever naar Ajax te willen.
Willemsquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toivonen, Tyton, Bouma, Wijnaldum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |