Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Raiola is een opperkneus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Dit sowieso ja, het is echt een smerige bloedhondquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien. Assaidi en Narsingh gaan niet voor niks niet mee met het trainingskamp. Die moeten weg anders is het pure kapitaalvernietiging.
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan zou je juist mee moetenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die werken een ander programma af omdat de rest al weken in training is.
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat een speler er al uit is met een club hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dat dus. Gewoon 2 clubs tegen elkaar uitspelen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee joh. Raiola loopt de zaak op te naaien.
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mits het niet over volgend jaar gaat, is Narsingh niet gebonden aan Ajax. Een transfer naar PSV voor het komende seizoen kan door Ajax alleen maar geblokkeerd worden wanneer zij een hoger bedrag betalen in de concrete aankoop.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde alleen dat Narsingh zivh niet can committeren voor het komende seizoen onder dat er sprake is van een concrete transfer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh heeft niks te zeggen? Serieus? Dus als Venlo met 6 miljoen komt, moet hij daarheen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Off:Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Oke, maar ook dat zegt mij nog niet wat zijn voorkeur is. Als hij het echt zo graag zou willen, hadden we daar echt wel wat meer van gehoord.
Ajax was er eerder bij, en kan er nniet met Heerenveen uitkome, zoals zoveel onderhandelingen eindigen dus..
Maar ik heb ook vanuit de media gelezen dat PSV zijn voorkeur was.
Die Raiola vertrouw ik inderdaad ook niet echt, maar ik lees eigenlijk niks anders dan 'normale' onderhandelingen.
Off:In de winter was Ajax eruit met Heerenveen, alleen Narsinhg wilde zelf niet weg in de winterstopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Jij ratquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
Het is dat ik weet wie het zegtquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen jullie wel allemaal bijdehand lopen doen als Ajacieden maar 'jullie' zijn in deze de walgelijke club (Het zal eens niet zo zijn) die puur om PSV dwars te zitten de transferwaarde van Narsingh omhoog aan het gooien zijn.
Eerlijk waar dat hier Ajacieden op Raiola durven af te geven terwijl hun clubje nog vele male erger is vind ik walgelijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Judasquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Rot jij even lekker op naar het Heerenveen topic ofzo, gek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ik vind matavz heel lelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jongens laten we deze 'indringers' want veel meer zijn ze niet zolang ze enkel met one-liners kunnen discussieren gewoon negeren vanaf nu.
Wat denken jullie van Matavz? Moet hij alsof een eerlijk kans krijgen of gewoon het seizoen met een jeugdspeler beginnen?
Matavz een rechtsbuiten vinden :'0quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat deze rechtsbuiten onderschat word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |