Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."quote:
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wie is El Hamdoaui?Maar dat een speler akkoord is met een club wil nog niet zeggen dat zijn voorkeur daar naar uit gaat. Zoals ik al eerder zei had Narsingh in de winterstop ook naar Ajax kunnen vertrekken maar toen deed hij het ook niet, als een speler echt zo graag wil en bij die club zijn hart ligt gaat hij daar echt wel heen. Dat Ajax nu CL speelt is ook geen garantie voor de toekomst. Misschien speelt PSV hierna wel 3 jaar op een rij CL wie zal het zeggen.
Oh serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
Damn wat ben jij achterlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke kindjes, pappa zal het even in een andere situatie uitleggen, oke? Misschien dat jullie het dan begrijpen.
El Hamdoaui is naar Fiorentina, daar is hij aan de club verbonden met een contract. Ditzelfde wou Overmars doen met Narsingh. Als El Hamdoaui niet naar Fiorentina wou, dan had de club hem toch nooit kunnen/willen binden aan de club? Fiortentina en Ajax waren het eens over de transfersom. Doei El Hamdouai. Oftewel (nu weer over Narsingh), het enige wat nog in de weg zat was de transfersom naar Heereveen toe.
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Damn wat ben jij achterlijk![]()
Hoe oud ben je?
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Narsingh is een nuchtere en beschaafde jongen die zijn club niet één dag voor het sluiten van de transfermarkt wil verlaten. Wat je zegt over CL is leuk. Maar een club die aan het bewijzen is keer op keer CL te halen, daar stop je toch meer vertrouwn in dan een club dat als maar spelers koopt en geen resultaten haalt.
Haha, gedraag je dan ook zo..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar ouders als jou. Ik kom met goeie argumenten, terwijl jullie volk mij uitscheldt voor Tyton en naar mijn leeftijd vraagt.
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Haha, gedraag je dan ook zo..![]()
Je hebt helemaal geen argumenten.. je komt met een stuk tekst en concludeert daaruit dat Narsingh het liefste naar Ajax gaat, omdat hij het blijkbaar al overeens was gekomen met Overmars.Oke jongennnn
Laatste keer tegen PSV is PSV zoek gespeeld met een B team. Dus wat lul je nou over onterecht kampioen worden? En de vorige keer won Ajax het tegen FC Twente in een kampioenswedstrijd. Ik dacht al dat jullie dom waren, maar dit slaat echt alles.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Keer op keer? Ajax is twee keer met al het geluk in de wereld kampioen geworden omdat andere clubs het lieten afweten in de slot van de competitie. Dat Ajax een paar jaar terug onder van Basten 30 miljoen investeerde en ook geen kampioen werd hoor ik nu niks over.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bedankt. Je bewijst mijn punt. Hoe kan een speler het overeens zijn met een club als hij er niet heen wilt?
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
Nergens wordt gezegd dat hij niet naar Ajax wil.. Maar volgens jou gaat hij het liefst naar Ajax, DAAR gaat het over..
Narsingh topic.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef tompsv18 het volgende:
Is dit het PSV-topic of heb ik verkeerd geklikt?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laat maar joh, hij gaat het nooit snappen.
Dat is toch geen redenatie man..quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Heerenveen de transfersom had geaccepteerd zat hij nu bij Ajax. Als hij liever naar PSV ging, had hij wel gewacht tot PSV naar hem toe kwam.
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is toch geen redenatie man..
PSV is sowieso pas later in de markt gekomen voor Narsingh, en vaak nemen voetballers het zekere voor het onzekere.
Als Ajax een betere aanbieding doet dan PSV zegt dit nog steeds niet wat zijn voorkeur is.
En wat dat wel is boeit me eerlijk gezegd ook geen fuck
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke. Maar als je eens logisch nadenkt en je leest terug wat ik allemaal gezegd heb en dat Overmars het dus eigenlijk wel overeens was met Narsingh en dat de speler in kwestie naar Ajax wou. Dan kan je daar uit concluderen dat hij liever naar Ajax gaat toch?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat is niet logisch nadenken, dat is simpel nadenken.
Als hij zo graag naar Ajax was gegaan had hij er nu wel gespeeld, of had hij wel heibel gemaakt, of niet dan?
Kom dan zelf niet met een domme grap als tyton ga eens weg kneusjequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik dacht nog:"dat grapje gaat hij maken."
Vervolgens dacht ik:"nee, zo'n grote sukkel kan het niet zijn..."
meen je nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen loopt toch een grote kans dat ie transfervrij wegloopt
Waar komt dit rare gedoe nu weer vandaan? Narsingh heeft niets te zeggen, en Ajax ook niet. Degene die betaalt of in de buurt komt waardoor Heerenveen het accepteert, heeft hem gewoon. De speler, Narsingh in dit geval, moet er daarnaast persoonlijk nog uitkomen met de club, maar dit is zelden een probleem.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee zeker niet, zo is Narsingh niet. Hij is beschaafd en daarom wou hij ook afgelopen winterstop niet op de laatste dag naar Ajax. Overmars wou Narsingh aan Ajax binden, maar zoals ik al gezegd heb, accepteert Heerenveen de transfersom niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |