quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga ook maar eens liggen
[ afbeelding ]
Sjaak afhaakquote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens het was een mooie nacht. Tranen schieten mij tekort.
BET Awards in mijn bedje kijken en pitten
Heb je vroeger in EHV wel eens die man met dat gele bed gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:40 schreef Doublepain het volgende:
Over een paar uurtjes alwweeer opstaan, yeah![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Broer aggresief
Dit moet het broertje van hmf zijn
Ja, het is hem!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:57 schreef Yi-Long het volgende:
Vrij veel van die extreem gedreven carierre-mannetjes (en vrouwtjes) schijnen een (on)verkapte autistische psychopaat te zijn...
Hun gebrek aan empathie en hun egoistische oogkleppen worden dan vaak aangezien voor volwassenheid, zakelijkheid, mannelijkheid, en ambitie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hallo,
Ik zit dus met een probleem. Mijn broer van 28 is bij vlagen vreselojk aggresief, fanatiek en arrogant. Bijna dagelijks tilt hij de meest zware gewichten waar hij ook voortdurend over opschept. Hij heeft een zeer goedlopend bedrijf en rijdt in een audi r8 van 200 000 euro. Hij is de hele dag maar bezig met opschepen en werken. Dat is opzich al irritant. Nog irritanter zijn zn woedeuitbarstingen, als het niet naar zn zin gaat kan die zo boos worden, zo gooide hij laatst een ipad kapot.
Op dit soort momenten is iedereen bang. Werknemers voelen zich dan niet meer op hun gemak.. Terwijl die op andere momenten uiterst charmant kan zijn.. Wat moet ik hier nog mee? En waar komt dit gedrag vandaan
wtf is dat voor een forumdeelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Broer aggresief
Dit moet het broertje van hmf zijn
Hoe Voel Je Je Nu #760quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor een forumdeel![]()
Topics met relatieproblemenJa op FOK! moet je dat vragen
Hier zijn de mensen tenminste objectief. In je omgeving hebben ze altijd al een mening.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor een forumdeel![]()
Topics met relatieproblemenJa op FOK! moet je dat vragen
Nee op Fok! doet iedereen zich als expert voor terwijl ze je situaties puur op 1 stukje tekst moeten beoordelen. Ik zou persoonlijk een stuk meer waarde hechten aan een oprechte mening/oordeel van iemand binnen mijn directe omgeving. Al begrijp ik best dat de waarheid 1 op 1 harder aankomt dan enkel de positieve reacties op een forum eruit filteren en de negatieve kunnen afdoen als 'trolls'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Hier zijn de mensen tenminste objectief. In je omgeving hebben ze altijd al een mening.
Dat laatste heeft niets met mijn post te maken, waarom je dit dan aanhaalt is voor mij dan ook een raadsel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee op Fok! doet iedereen zich als expert voor terwijl ze je situaties puur op 1 stukje tekst moeten beoordelen. Ik zou persoonlijk een stuk meer waarde hechten aan een oprechte mening/oordeel van iemand binnen mijn directe omgeving. Al begrijp ik best dat de waarheid 1 op 1 harder aankomt dan enkel de positieve reacties op een forum eruit filteren en de negatieve kunnen afdoen als 'trolls'
Nee jouw posts sloeg op veel. Het lijkt mij nogal logisch dat mensen een mening hebben als je een relatieprobleem voorlegt. Daarbij is het nogal logisch dat mensen op het internet objectiever zijn in jouw ogen als ze enkel de kant kunnen lezen van een situatie welke jij aan ze laat zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:41 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met mijn post te maken, waarom je dit dan aanhaalt is voor mij dan ook een raadsel.
Je punt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw posts sloeg op veel. Het lijkt mij nogal logisch dat mensen een mening hebben als je een relatieprobleem voorlegt. Daarbij is het nogal logisch dat mensen op het internet objectiever zijn in jouw ogen als ze enkel de kant kunnen lezen van een situatie welke jij aan ze laat zien.
Heb ik niet. Sterker nog ik heb zelden een punt maar het was zo ongezellig als niemand zou reageren op je post.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb ik niet. Sterker nog ik heb zelden een punt maar het was zo ongezellig als niemand zou reageren op je post.
Waarom zou je met wildvreemde willen praten over voetbal? Ieder zijn ding toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn beste vriend heeft kanker..
Maar serieus waarom deel je zoiets op het internet? Ik bedoel natuurlijk is het verschrikkelijk maar zoiets is toch een volledige privé kwestie en staat totaal los van het internet? Naja genoeg over dat subforum blijkbaar begrijp ik het internet gewoon niet
Nee een groot verschil vind ik. Maar das mijn mening..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zou je met wildvreemde willen praten over voetbal? Ieder zijn ding toch?
Ja en neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn beste vriend heeft kanker..
Maar serieus waarom deel je zoiets op het internet? Ik bedoel natuurlijk is het verschrikkelijk maar zoiets is toch een volledige privé kwestie en staat totaal los van het internet? Naja genoeg over dat subforum blijkbaar begrijp ik het internet gewoon niet
Om dat bericht van hmf zijn broertje heb ik fucking hard gelachen andersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Als iemand het fijn vind om daarover te praten met random mensen op het internet moet hij dat toch lekker zelf weten?Alsof de gemiddelde Nederlander het normaal vind dat je met random mensen over voetbal praat op FOK!, lekker fucking boeiend. Als je het niets vind is het prima, maar om er dan om te lachen vind ik een beetje hypocriet als je duizenden posts hier op dit forum hebt. Just my 2 cents.
Ja, maar dat is om het bericht. Niet omdat iemand het daar post.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om dat bericht van hmf zijn broertje heb ik fucking hard gelachen anders
Je hebt gelijk, maar kan er wel om lachen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Als iemand het fijn vind om daarover te praten met random mensen op het internet moet hij dat toch lekker zelf weten?Alsof de gemiddelde Nederlander het normaal vind dat je met random mensen over voetbal praat op FOK!, lekker fucking boeiend. Als je het niets vind is het prima, maar om er dan om te lachen vind ik een beetje hypocriet als je duizenden posts hier op dit forum hebt. Just my 2 cents.
Hoe kom je erbij dat wij wildvreemden van elkaar zijn? We hebben allemaal in het hetzelfde blok gezeten in de Koepelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zou je met wildvreemde willen praten over voetbal? Ieder zijn ding toch?
En we meeten elke keer tijdens de wedstrijden om elkaars hersenpan in te slaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat wij wildvreemden van elkaar zijn? We hebben allemaal in het hetzelfde blok gezeten in de Koepel
Laat maar, ze is alweer weg...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En we meeten elke keer tijdens de wedstrijden om elkaars hersenpan in te slaan
Oh ja, zal er de volgende keer aan denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, ze is alweer weg...![]()
Je mag weer gewoon zeggen dat je me lief vindt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, ze is alweer weg...![]()
Je mag weer gewoon zeggen dat je me lief vindt
Mee eens maar mijn posts kwamen ook wel voort uit haar eerdere post over het liever je verhaal op Fok! delen dan in je directe omgeving omdat de meningen hier objectiever zouden zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Typisch het volgende:
Maar ik ben helemaal niet aardigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Geo4kant het volgende:
Rabbit doe eens lief tegen dat vrouwen volk!
Relaties & Psychologiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nare jeugd gehad? Wil je er over praten?
quote:
Nee prima mijn priester was klein geschapen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nare jeugd gehad? Wil je er over praten?
Dus je kon wel altijd rustig zitten op je poepert? Zou wat zijn als hij zo groot was dat je 2 weken niet kon zittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee prima mijn priester was klein geschapen.
Denk het niet ik denk eerder dat hij een machtige positie als priester ambieerde ter compensatie van zijn kleine formaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je kon wel altijd rustig zitten op je poepert? Zou wat zijn als hij zo groot was dat je 2 weken niet kon zittengeluk bij een ongeluk.
Misschien is er dan toch een god
Daar heeft Eredivisie live paar jaar terug nog hun hele zomerstop mee gevuld het WK beachvoetbalquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
je mag er altijd wat van zeggen als iets je stoort als je het maar netjes doet
of hij het kan/wil veranderen is een tweede maar dat is verder zijn ding
of lopen jullie nu te trollen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb de haren uit mijn kop getrokken om dit
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
Steven jongeik wed als jij weg bleef dat ze er kei serieus op in zouden gaan.
Waarschijnlijk op net zoveel waarheid gebaseerd als Geo zijn best goed in elkaar zittende post. (Best veel dus)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
FB fitties zijn altijd tof man
Een gast die zijn ex geslagen heeft terwijl ze hun kind vast had!!!!!!!
quote:Zoooo!!! daar ben ik vanaf !!!!
Vind ik leuk · Vind ik niet leuk · · 21 minuten geleden in de buurt van Oostzaan ·
Evalynn ulgh * kots neiging*
11 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald jij kan t ook krijgen eev ze moest niet over me moeder beginne dus beter hou je je smoel je kan t zelfde krijge als melisechte vriende pf laat meniet lachen . beter voor je hou je je dr buite
5 minuten geleden · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald trao iedereen die zich bemoeid
4 minuten geleden · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Evalynn ro hou je smoel je slaat een chixk niet helemaal niet met dr kind in dr handen.
LOSERRR dat moet een 30jRige voorstellen. dus je slaat iedereen op zn bek die je moeder zegt ziekligerd
afz melissa. en ja was misg ffout mArehhh je gaay me niet AnrKen met me kind laterrr
3 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald bla bla bla let nou maar op je eige kleine
3 minuten geleden · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald ;)
3 minuten geleden · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald bemoei niet met dinge waar jrer niks van weet!!!!
2 minuten geleden · Vind ik leuk · Vind ik niet leuk
Ronald bla bla bla
Ronald we zulle zien
Wat wat.. wat wil je doen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker slim om vlak na zo'n 'rel' in andere forums te lopen kloten
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Sneijder naar rkc
Jammer dat ie niet naar almere city is gegaan dat kutjong
Vraag mij af wat de priester zegt als je seks met een man opbiecht omdat zijn collega je als kind misbruikt heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje mijn topics sluiten, goffedomme.. ik maak me zorgen om mijn vriend Rabbit ja.. cactus kut foto's posten is een teken van een zieke geest, nu kwam ik achter de reden.. word ik niet serieus genomen. Ik wed dat als ik naar mijn priester ging dat hij mij wel serieus zou willen nemen.
Maakt niet uit joh die valt dit jaar gewoon weer door de mand en dan is het einde verhaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Sneijder naar rkc
Jammer dat ie niet naar almere city is gegaan dat kutjong
"Ging dat ongeveer zo?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vraag mij af wat de priester zegt als je seks met een man opbiecht omdat zijn collega je als kind misbruikt heeft.
[..]
Deze man moet wel gay zijnquote:Demy de Zeeuw
Shopping Malls: Ik ben een echte Fashion liefhebber zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben. Het liefst zoveel mogelijk variatie in aanbod en droog weer want wanneer het regent heb je toch minder zin om de deur uit te gaan. Het weer hoeft je natuurlijk niet te belemmeren tijdens shop momenten want tegenwoordig zijn er de grote en vooral mooie Shopping Malls. In Nederland zijn de winkelcentra nog niet zo u...
wat zegt die boeler dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom denken voetballers toch altijd dat omdat ze voetballen ze vast wel interessant genoeg zullen zijn om hun "fashion"Tips met ons te delen.
Die Van der Wiel ook
Dat ie een nieuwe gucci manbag heeftquote:
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom denken voetballers toch altijd dat omdat ze voetballen ze vast wel interessant genoeg zullen zijn om hun "fashion"Tips met ons te delen.
Die Van der Wiel ook
Tegen GGMM in durven gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..
Zo is GGMM niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen GGMM in durven gaanTot over 2 weken Geo.
Het zijn voetballers. Waarom zouden zij fashion tips moeten geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen? Die duizenden twitter followers vinden dat blijkbaar leuk..
hoeveel volgers heb jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik nog wel wat credits staan bij GGMM die ik kan opbrassen voordat hij me banned.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt achter de schermen al klaargestoomd als toekomstig FA.
Dit. GGMMquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wordt achter de schermen al klaargestoomd als toekomstig FA.
Omdat ik het stom vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denken jij en vele andere die niet van die fashion tips houden dat die mensen geen recht hebben om fashion tips te delen?
zijn er meer dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMMEnige fatsoenlijke mod in VBL tegenwoordig.
Dan vind ik dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
Is stevenmac er?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Undercover.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Jojoortje: 177 kb pure paalbaarheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Nee, moet er nog uitgehaald worden. maar wss wordt dat gedaan als de nieuwe mod bekend is,dan hoeven de FA"s niet 2 keer werk te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
ff op de twitter van black greg om te kijken wat voor fashion ik moet kopen
lekker voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Eikels net 2 a4tjes voor niks doorgelezen dat is kostbare Fok! tijd.quote:Controleer dan of je alle vermelde documenten hebt opgestuurd. Indien dit zo is, kun je deze brief als niet verzonden beschouwen.
als ze hem dan aanspreken had het wel GW2 moeten zijn, naar Greg luistert hij sowieso nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitter
United-Ajax zit nog goed in mijn geheugen, wat een bazen avond was dat en een vet mooie tripquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Zenden ze bij EL een herhaling van Ajax - Man. United uitipv dat ze een herhaling van Man. United - Ajax uitzenden.
Kut man, kun je nog herkansen? Gelukkig heb ik wel een 8 en een 8,5 teruggekregen gister.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Zou het, jou ontgaat helemaal niks hequote:
Jep, wel in de zomervakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut man, kun je nog herkansen? Gelukkig heb ik wel een 8 en een 8,5 teruggekregen gister.
On top of things...ik regeer m'n eigen leven momenteel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou het, jou ontgaat helemaal niks he
Ah balen, maar beter dat je uberhaupt nog kunt herkansen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, wel in de zomervakantie15 augustus ofzo
Wat een eisen was professioneel fotograaf HMF hier maar voor tips.quote:FotoFoto inladen
Let op! Je pasfoto moet aan de volgende eisen voldoen:
het hele gezicht moet onbedekt, met beide ogen zichtbaar en duidelijk herkenbaar zijn
het gezicht moet zoveel mogelijk beschikbare ruimte invullen
de foto moet scherp zijn
het mag een kleuren of zwart/wit foto zijn
de minimale resolutie van de foto moet 72DPI zijn
de foto moet een afmeting van minimaal 35x45mm hebben
de maximale grootte van de foto is 2 MB
Ff snel een reactie geplaatst hoor nu weer verder met mijn fotosessie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Justin Bieber komt naar Nederland
Wat gaan we hier aan doen jongens
Ze haten op onze meet
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ff snel een reactie geplaatst hoor nu weer verder met mijn fotosessie.
Viesbahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ontslag genomen bij de McDonalds. Wat een kankerwerk.
Whaha toch maar aan de lopende band?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Staat goed op je CVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Daar gaat je toekomst. Misschien kan je bij Steven nog een kamer huren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Plantjes zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je toekomst. Misschien kan je bij Steven nog een kamer huren?
whaha "uit elkaar gegaan" gozer het is de mac, niet moody'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Het is erg ja, maar de afdelingsleider ging zeuren dat hij wel meer verwacht van mij. Ik zei: "ja ik verwachte van dit werk ook meer, ik stop ermee". Dus na een goed gesprek uit elkaar gegaan.
Beter 2 maanden gewerkt (ja Juli tel ik gewoon als hele maand, ook al heb ik maar 2x gewerkt) dan helemaal niks toch?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
whaha "uit elkaar gegaan" gozer het is de mac, niet moody's
Ok ik ben klaar met dat topic wat zijn ze daar onaardig zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter 2 maanden gewerkt (ja Juli tel ik gewoon als hele maand, ook al heb ik maar 2x gewerkt) dan helemaal niks toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Weet nu wel de code van de deur etc. Dus voor een overval![]()
Weet door de veiligheidsmaatregelen van de McDonalds dat het personeel zich toch niet mag verdedigen.
Na die discussie van eergister of gister ofzo over je werk is ie wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen gaat stuk omdat ik ontslag genomen heb![]()
![]()
![]()
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggetsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Te weinig sla op een hamburger heb ik gehoord. Het moet wel gezond blijven he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggets
je laat je wel makkelijk omlullenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Jizzen in de milkshake machinequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig sla op een hamburger heb ik gehoord. Het moet wel gezond blijven he.
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Na die discussie van eergister of gister ofzo over je werk is ie wel leuk ja
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggets
Kipnuggets is een stap verder jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.
[..]
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.
Je frituur brevet is een serieuze zaak hoor voor je het weet zuigt de kipnugget teveel vet op.quote:
Whaha maak je nu een joke? Doorgroeimogelijkheden naar de kipnuggets en mcflurry'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.
[..]
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.
Ik heb echt niet ontslag genomen omdat jullie of me vrienden dat zeidenquote:
Het is vies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Happel het volgende:
Werken bij de Mac is ook niet eenvoudig, steven. Je onderschat dat...
Daarom ben je ook zo dikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens ook bij de Mac gewerkt, niks mis mee.
Vast jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Happel het volgende:
Werken bij de Mac is ook niet eenvoudig, steven. Je onderschat dat...
Hier hebben ze geen ketchup bij de macquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast ja
Wilt u er friet saus bij en ketchup
Ahhh prut, weer vergeten saus bij te doen
Watquote:
Bij de gemiddelde Mac in de randstad is het bestellen van voedsel moeilijker dan het klaarmaken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast ja
Wilt u er friet saus bij en ketchup
Ahhh prut, weer vergeten saus bij te doen
Daar kennen ze niets andersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
In Amerika kreeg ik ketchup bij m'n friet
Wat een debielen daar.
Ohquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen die wazige gele/groene fritesaus. Best lekker, maar toch
Die zakkies hebben ze niet geloof ik. Kan me in ieder geval herinneren dat ik dat een tijdje terug vroeg en het antwoord was NEIN.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je standaard op je hamburger kneus.
En bbq saus dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zakkies hebben ze niet geloof ik. Kan me in ieder geval herinneren dat ik dat een tijdje terug vroeg en het antwoord was NEIN.
Kutduitser
Ik alleen als ik echt voedingstoffen nodig hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk eet ik er alleen als ik terugkom van een festival of zo als ontbijt
Laatste keer was toen ik net was gestopt met roken en de hele dag honger hadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk eet ik er alleen als ik terugkom van een festival of zo als ontbijt
Watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Pindasaus is trouwens ook van slechte kwaliteit daar man jezus.
Sinds het toilet verstopt zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Sinds de EK burger weg is. Dus sinds maandag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik alleen als ik echt voedingstoffen nodig heb
Ik vind trek altijd zo'n ranzig woord heaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Ja, als ik niets anders kan halen dan de MC ofoz dan moet het maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Naja jij nam ook werkkleding mee naar de McDonalds.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
nam*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja jij neemt ook werkkleding mee naar de McDonalds.
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
Eigenlijk was ik op tijd maar je had al te vroeg gequotequote:
Vaak duurder dan een hele pizza bestellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?
en gebakken spek en pijnboompittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OOK LEKKERquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik pas 14:30 wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Whyyyyyyyyyyyyyy........... waarom blijf ik toch godverdomme 5 uur op lol.
*gaapt*
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.quote:
Witte bonen in tomatensausquote:
Ik eet best gevarieerd hoor, discrimineer niet. Zwart, wit, geel, alles primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Alsof ik dat nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Ik heb het toch niet per sé over jou?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik dat nietMijn vader geeft o.a kooklessen op de AMBELT. Wij eten van alles man, maar af en toe fastfood is toch niet verkeerd man?
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.quote:
Wat moet ik dan zeggen, het is meer dan 50%.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja hij valt wel onder de jeugd van tegenwoordig, dus wel.
Dit. Davy, wij voelen elkaar aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Fitness op jouw leeftijd is slecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik de McDonalds niet had als werk dan sliep ik elke dag tot 15:00. Laatste paar keren 17:15 en 18:00 maar dat waren uitzonderingen.
Nu wil ik toch mijn ritme vast houden, heb sinds vandaag een redelijk ritme. Dus ook zonder baantje gewoon lekker vroeg opstaan en dan gaan sporten. Woensdag heb ik eerste dag bij het fitnesscentrum. Dus heb ik alsnog wat te doen in de middag en ochtend deze zomer.
Linkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Zet dan een wekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Heb trouwens een nieuwe Playstation besteld.![]()
![]()
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?quote:
fucking veel niggaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buitenquote:
Als je echt massa wilt aankomen welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buiten
Moet HP sauce zijn, muchos beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
In Amerika kreeg ik ketchup bij m'n friet
Wat een debielen daar.
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet eens een jaartje oud.
Wat heb je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.
Ik kan niet zonder.
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer het kan je hele lichaam verpesten.
Doe beter wat cardio en die machines. Maar ga niet kracht training doen.
Ja ik heb toen voor 220 dit gekochtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.
Voor Justin Bieber concert zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
Had dat dan gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbKon je beter mijne pakken
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkerenquote:
Bende 14?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
X360quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik heb toen voor 220 dit gekocht
[ afbeelding ]
Maar krachttraining is beter dat je op je 18e doet, maar doe beter rustig aan dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.
Nee, man. Is echt heerlijk. Vooral op een hamburger.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkeren.
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15. We zijn al sinds onze 4e vriendjes van elkaar
Mijn x360 is kapot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb trouwens download codes voor Gears of War 2 en Fable 3, iemand kopen?
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.quote:
Op het veld van Ajax versloeg ik jouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.
Je bent in de war met burger kingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Marokkanen en turkjes vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het veld van Ajax versloeg ik jou. Jammer dat ik ben weggestuurd bij Ajax door mijn gedrag. HEb er wel veel spijt van.
Jij bent zeker Surinamer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Haring.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.
Fish 'n chips zonder vinegar![]()
Uit een krant![]()
![]()
Kabeljauw![]()
![]()
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekken
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereiktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.
deze man weetquote:
titpic or gtfo jijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereikt
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.quote:
quote:
Aah ok, ik zal eens royalties gaan claimenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.
En die reactie stond ook op de Facebook van voetbalzone met de naam rens.
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Ik ben het eens met Smoofiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Het is toch patat, friet koop je maar in belgiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
noo niet die discussie ga naar ONZ of KLB
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
noo niet die discussie WEER ga naar ONZ of KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |