Justin is not amusedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Epiphaneia het volgende:
[..]
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachting
GMTAquote:
Als iemand van onze groep niet gaat dan mag ie voortaan wegblijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je ff in het voetbal subforum vragen, groepje SC chatters heeft tickets! Misschien dat er iemand niet kan ofzo
geeft niet, het zijn erg slimme marketinglui, de meeste mensen trappen erinquote:
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.
Deze vind ik wel echt leuk.
Mwa soms heb ik het gevoel dat jij er ook een beetje een grap van maakt hoor. Maar ach zolang je wel gewoon aanwezig bent gaat het wat mij betreft doorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als iemand van onze groep niet gaat dan mag ie voortaan wegblijven
Je kan wel kaarten winnen, misschien moet je daar maar op hopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.
Als ik dood ga wil ik dit op mijn begrafenisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.
Ik heb er gewoon zin inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa soms heb ik het gevoel dat jij er ook een beetje een grap van maakt hoor. Maar ach zolang je wel gewoon aanwezig bent gaat het wat mij betreft door
nee, je weet gewoon ook wel dat het gewoon zo is, Jay-Z is een andere doelgroep, de makers erachter zijn allemaal dezelfde mensen manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het standpunt van Heatwave belachelijk, maar ik heb een hekel aan Jay-Z en z'n muziek, dus ik heb geen zin om z'n fans te verdedigen.
Big Lquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het standpunt van Heatwave belachelijk, maar ik heb een hekel aan Jay-Z en z'n muziek, dus ik heb geen zin om z'n fans te verdedigen.
Kruisjes zetten op de kalender, ja togh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Blester het volgende:
Hoorde het ook op de radioGelukkig duurt het nog even.
Ik ook, Baby en Boyfriend zo mooi... maar hoop dat Justin eerder dood is dan ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als ik dood ga wil ik dit op mijn begrafenis![]()
zo mooi...
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.
Deze vind ik wel echt leuk.
Kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Ik vind de beat mooi, ik kijk nooit clips.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je weet gewoon ook wel dat het gewoon zo is, Jay-Z is een andere doelgroep, de makers erachter zijn allemaal dezelfde mensen man.
Jij bent geen Belieber!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind de beat mooi, ik kijk nooit clips.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar ik ben wel jaloers op dat pestjong, hij verdient kenser veel geld, kan alle tienersletjes hosselen en dat voor maar een paar keer een paupernummer te zingen. Doen jullie het hem maar na, ik heb wel respect voor dat meisje.
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |