Dat dan ook wel weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laat die meisjes lekker van Bieber houden, beter dan van een Jay-Z of een of andere kansloze repper met zijn bling bling vrouwen zijn hoeren herrie.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
OMG Justin Bieber, daar wil ik zóóó graag heen. Like, totally.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laat die meisjes lekker van Bieber houden, beter dan van een Jay-Z of een of andere kansloze repper met zijn bling bling vrouwen zijn hoeren herrie.
Wat een briljante vergelijking. Chapeau.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Dit slaat echt als een lul op een verjaardagstaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Het is toch zo?quote:
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Jay-Z in één zin noemen met Bieber en bling bling vrouwen hoeren herrie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachtingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
And then I saw his face, now I'm a Belieber!![]()
Haten op Justin
Check dit pareltje van hem dan:
Prachtig, topzangerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Epiphaneia het volgende:
[..]
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachting
Inderdaad. Mensen die hier niet over klagen realiseren gewoon niet dat ze dan ook geen recht hebben om te klagen als Hitler terugkomt. Stelletje kortzichtige rotmensen.quote:
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
OMG Justin Bieber, daar wil ik zóóó graag heen. Like, totally.
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jay-Z in één zin noemen met Bieber en bling bling vrouwen hoeren herrie.Hommo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.
Moet je ff in het voetbal subforum vragen, groepje SC chatters heeft tickets! Misschien dat er iemand niet kan ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lees het deel van mijn post dat je opzettelijk uit je quote hebt gelaten
Daar wordt het niet veel duidelijker van... behalve een waardeoordeel zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
Dat is trouwens wel 1 van die dingen hè.
Normaal gesproken geef ik gehate acteurs / zangers altijd wel een kans omdat vaak die massaal gedreven haat een beetje overdreven is.
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |