En waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef msigamer12 het volgende:
denk dat nederland masaal zelfmoord pleegt
Van dat klote ventje
Waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
Maar justin bieber verdient echt alle haat die hij over zich heen krijgt in tienvoud
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.
Doe ik toch ook nietquote:
cliche antwoord op een Justin Bieber vraagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.
Het is misschien cliché maar het is wel waar. Ik heb een paar interviews met hem gezien een tijdje terug en het is echt een dom sukkeltjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
cliche antwoord op een Justin Bieber vraag
Ik haat hem niet, ik haat alleen zijn muziek en z'n fans
dat zeg ik dus. Maja, denk dat mannetjes onzeker worden van hem en de vrouwelijke aandachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Boeit me echt niets. Krijg nooit wat van dat ventje mee, zie hem alleen weleens op FOK! de revue passeren of een enkele featured video op Youtube, maar daar hoef je niet op te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Lees het deel van mijn post dat je opzettelijk uit je quote hebt gelatenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat zijn muziek zo irritant is en dat hij een vervelend kut ventje is?
Dat dan ook wel weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laat die meisjes lekker van Bieber houden, beter dan van een Jay-Z of een of andere kansloze repper met zijn bling bling vrouwen zijn hoeren herrie.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
OMG Justin Bieber, daar wil ik zóóó graag heen. Like, totally.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laat die meisjes lekker van Bieber houden, beter dan van een Jay-Z of een of andere kansloze repper met zijn bling bling vrouwen zijn hoeren herrie.
Wat een briljante vergelijking. Chapeau.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Dit slaat echt als een lul op een verjaardagstaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Al die moraalridders hier: 'luister dan gewoon niet'. Dus als hitler terugkomt en heel polen afslacht, zeggen jullie ook: 'ik merk er weinig van'.
Het is toch zo?quote:
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Jay-Z in één zin noemen met Bieber en bling bling vrouwen hoeren herrie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachtingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef SonicVolcano het volgende:
And then I saw his face, now I'm a Belieber!![]()
Haten op Justin
Check dit pareltje van hem dan:
Prachtig, topzangerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Epiphaneia het volgende:
[..]
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachting
Inderdaad. Mensen die hier niet over klagen realiseren gewoon niet dat ze dan ook geen recht hebben om te klagen als Hitler terugkomt. Stelletje kortzichtige rotmensen.quote:
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
OMG Justin Bieber, daar wil ik zóóó graag heen. Like, totally.
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jay-Z in één zin noemen met Bieber en bling bling vrouwen hoeren herrie.Hommo.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.
Moet je ff in het voetbal subforum vragen, groepje SC chatters heeft tickets! Misschien dat er iemand niet kan ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lees het deel van mijn post dat je opzettelijk uit je quote hebt gelaten
Daar wordt het niet veel duidelijker van... behalve een waardeoordeel zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
Dat is trouwens wel 1 van die dingen hè.
Normaal gesproken geef ik gehate acteurs / zangers altijd wel een kans omdat vaak die massaal gedreven haat een beetje overdreven is.
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik dus ook, beste zanger allertijden, king of alle genres! Maar kun jij kaarten regelen dan?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt verschil in niveau is er niet hoor, dat denk jij alleen maar omdat je in de andere marketinggroep valt.
Justin is not amusedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Epiphaneia het volgende:
[..]
Bedankt dat ik getuige mocht zijn van deze verkrachting
GMTAquote:
Als iemand van onze groep niet gaat dan mag ie voortaan wegblijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet je ff in het voetbal subforum vragen, groepje SC chatters heeft tickets! Misschien dat er iemand niet kan ofzo
geeft niet, het zijn erg slimme marketinglui, de meeste mensen trappen erinquote:
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.
Deze vind ik wel echt leuk.
Mwa soms heb ik het gevoel dat jij er ook een beetje een grap van maakt hoor. Maar ach zolang je wel gewoon aanwezig bent gaat het wat mij betreft doorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als iemand van onze groep niet gaat dan mag ie voortaan wegblijven
Je kan wel kaarten winnen, misschien moet je daar maar op hopenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.
Als ik dood ga wil ik dit op mijn begrafenisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Verkoop desnoods je kutje, we hebben het wel over de beste allertijden hé!?!!? Zeker gaaf liedje, luister hem non stop sinds die uit is.
Ik heb er gewoon zin inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa soms heb ik het gevoel dat jij er ook een beetje een grap van maakt hoor. Maar ach zolang je wel gewoon aanwezig bent gaat het wat mij betreft door
nee, je weet gewoon ook wel dat het gewoon zo is, Jay-Z is een andere doelgroep, de makers erachter zijn allemaal dezelfde mensen manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het standpunt van Heatwave belachelijk, maar ik heb een hekel aan Jay-Z en z'n muziek, dus ik heb geen zin om z'n fans te verdedigen.
Big Lquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:50 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is het standpunt van Heatwave belachelijk, maar ik heb een hekel aan Jay-Z en z'n muziek, dus ik heb geen zin om z'n fans te verdedigen.
Kruisjes zetten op de kalender, ja togh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef Blester het volgende:
Hoorde het ook op de radioGelukkig duurt het nog even.
Ik ook, Baby en Boyfriend zo mooi... maar hoop dat Justin eerder dood is dan ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Als ik dood ga wil ik dit op mijn begrafenis![]()
zo mooi...
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, of ik moet kontje verkopen ofzo, maar dat doe ik maar niet.
Deze vind ik wel echt leuk.
Kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Ik vind de beat mooi, ik kijk nooit clips.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef haan33 het volgende:
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je weet gewoon ook wel dat het gewoon zo is, Jay-Z is een andere doelgroep, de makers erachter zijn allemaal dezelfde mensen man.
Jij bent geen Belieber!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind de beat mooi, ik kijk nooit clips.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar ik ben wel jaloers op dat pestjong, hij verdient kenser veel geld, kan alle tienersletjes hosselen en dat voor maar een paar keer een paupernummer te zingen. Doen jullie het hem maar na, ik heb wel respect voor dat meisje.
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.
Had liever Big L nog in leven, nu moeten we het doen met Jay-Z en Kanye West.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.
Meestal speelt ie toch alleen alt saxofoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet overigens iemand of Justin ook instrumenten zal bespelen tijdens het optreden? Persoonlijk vind ik hem (wat ik ervan heb gezien) 1 van de beste drummers dus het zou toch leuk zijn als hij ergens tijdens het optreden plaats zou nemen achter het drumstel
Je behoorlijk, ze gaat maar lekker in Hannah Montana topics posten want hier is ze niet gewenst die neppert!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Valt die feeks even goed door de mand
Bieber kan inderdaad goed drummen, kan Nicko nog wat van leren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet overigens iemand of Justin ook instrumenten zal bespelen tijdens het optreden? Persoonlijk vind ik hem (wat ik ervan heb gezien) 1 van de beste drummers dus het zou toch leuk zijn als hij ergens tijdens het optreden plaats zou nemen achter het drumstel
Nee man net nog een post over gemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Meestal speelt ie toch alleen alt saxofoon?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk die geforceerde haat omdat het nou eenmaal stoer en hip is om te doen
Justin Bieber zijn muziek is wellicht niet van een niveau Mozart maar van alle pop/R&B artiesten wel de meest veelzijdige. Ik heb Chris Martin van Coldplay bijvoorbeeld nog nooit achter een drumstel gezien.
Voor de rest komt het wellicht over of jullie mening mij ook maar iets doet maar dat is niet waar wel hoop ik met dit korte betoog want ik ga er zelfs weinig tijd in steken enkele van jullie te overtuigen deze onzinnige hetze iets te temperen.
Precies, ik wilde haar net DM'en om Justin Bieber plaatjes te ruilen maar dat kan ze mooi op haar buik schrijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je behoorlijk, ze gaat maar lekker in Hannah Montana topics posten want hier is ze niet gewenst die neppert!!
jij bent echt de grootste droeftoeter die hier rondloopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijk.
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man net nog een post over gemaakt
[..]
Jij een van de 100000 zo eenvoudig uit hun tent te lokken domme schapenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent echt de grootste droeftoeter die hier rondloopt.
Pracht idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zoveel Beliebers hierzullen we een soort KLB meet doen
gaan we met zijn allen naar Justin
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zoveel Beliebers hierzullen we een soort KLB meet doen
gaan we met zijn allen naar Justin
geen pisv'ersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinen
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gortquote:
Geo mag welquote:
rot ff op naar je underground kut kroeg. vuile gothicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
Zijn gewoon feiten, maar jij gelooft dat niet, prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijk.
Klootzak en je nu wel mengen in de discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinen
Verdediger hem dan ook een beetje tegen dit soort tuig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
Jij mag helemaal niet mee...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |