Had liever Big L nog in leven, nu moeten we het doen met Jay-Z en Kanye West.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Jay-Z is zelf doorgebroken en maakt muziek via z'n eigen label. Daarnaast was z'n eerste album best luisterbaar. Dat hij daarna commerciele troep is gaan uitbrengen daar heb je wel gelijk in ja.
Meestal speelt ie toch alleen alt saxofoon?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet overigens iemand of Justin ook instrumenten zal bespelen tijdens het optreden? Persoonlijk vind ik hem (wat ik ervan heb gezien) 1 van de beste drummers dus het zou toch leuk zijn als hij ergens tijdens het optreden plaats zou nemen achter het drumstel
Je behoorlijk, ze gaat maar lekker in Hannah Montana topics posten want hier is ze niet gewenst die neppert!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Valt die feeks even goed door de mand
Bieber kan inderdaad goed drummen, kan Nicko nog wat van leren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet overigens iemand of Justin ook instrumenten zal bespelen tijdens het optreden? Persoonlijk vind ik hem (wat ik ervan heb gezien) 1 van de beste drummers dus het zou toch leuk zijn als hij ergens tijdens het optreden plaats zou nemen achter het drumstel
Nee man net nog een post over gemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Meestal speelt ie toch alleen alt saxofoon?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk die geforceerde haat omdat het nou eenmaal stoer en hip is om te doen
Justin Bieber zijn muziek is wellicht niet van een niveau Mozart maar van alle pop/R&B artiesten wel de meest veelzijdige. Ik heb Chris Martin van Coldplay bijvoorbeeld nog nooit achter een drumstel gezien.
Voor de rest komt het wellicht over of jullie mening mij ook maar iets doet maar dat is niet waar wel hoop ik met dit korte betoog want ik ga er zelfs weinig tijd in steken enkele van jullie te overtuigen deze onzinnige hetze iets te temperen.
Precies, ik wilde haar net DM'en om Justin Bieber plaatjes te ruilen maar dat kan ze mooi op haar buik schrijvenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je behoorlijk, ze gaat maar lekker in Hannah Montana topics posten want hier is ze niet gewenst die neppert!!
jij bent echt de grootste droeftoeter die hier rondloopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijk.
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man net nog een post over gemaakt
[..]
Jij een van de 100000 zo eenvoudig uit hun tent te lokken domme schapenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij bent echt de grootste droeftoeter die hier rondloopt.
Pracht idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zoveel Beliebers hierzullen we een soort KLB meet doen
gaan we met zijn allen naar Justin
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Zoveel Beliebers hierzullen we een soort KLB meet doen
gaan we met zijn allen naar Justin
geen pisv'ersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinen
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gortquote:
Geo mag welquote:
rot ff op naar je underground kut kroeg. vuile gothicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
Zijn gewoon feiten, maar jij gelooft dat niet, prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij gelooft de marketingverhaaltjes erbij, wat aandoenlijk.
Klootzak en je nu wel mengen in de discussiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er is die dag al een VBL-Sc meet, als jullie van voetbal en justin bieber houden dan mogen jullie vast joinen
Verdediger hem dan ook een beetje tegen dit soort tuig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
Doe eens normaal joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
Jij mag helemaal niet mee...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
en dan nemen we een luchtbuks mee en knallen hem aan gort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |