En waarom zouden ze dat doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef msigamer12 het volgende:
denk dat nederland masaal zelfmoord pleegt
Van dat klote ventje
Waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef Ezio het volgende:
Maar justin bieber verdient echt alle haat die hij over zich heen krijgt in tienvoud
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.
Doe ik toch ook nietquote:
cliche antwoord op een Justin Bieber vraagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt een vervelend dom kutventje met kutmuziek is.
Het is misschien cliché maar het is wel waar. Ik heb een paar interviews met hem gezien een tijdje terug en het is echt een dom sukkeltjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef Zaiks93 het volgende:
[..]
cliche antwoord op een Justin Bieber vraag
Ik haat hem niet, ik haat alleen zijn muziek en z'n fans
dat zeg ik dus. Maja, denk dat mannetjes onzeker worden van hem en de vrouwelijke aandachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Boeit me echt niets. Krijg nooit wat van dat ventje mee, zie hem alleen weleens op FOK! de revue passeren of een enkele featured video op Youtube, maar daar hoef je niet op te klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Lees het deel van mijn post dat je opzettelijk uit je quote hebt gelatenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat zijn muziek zo irritant is en dat hij een vervelend kut ventje is?
Dat dan ook wel weerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
Ach, laat die meisjes lekker van Bieber houden, beter dan van een Jay-Z of een of andere kansloze repper met zijn bling bling vrouwen zijn hoeren herrie.
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:44 schreef rosepetals het volgende:
OMG Justin Bieber, daar wil ik zóóó graag heen. Like, totally.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |