whaha "uit elkaar gegaan" gozer het is de mac, niet moody'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef RensAjacied het volgende:
Het is erg ja, maar de afdelingsleider ging zeuren dat hij wel meer verwacht van mij. Ik zei: "ja ik verwachte van dit werk ook meer, ik stop ermee". Dus na een goed gesprek uit elkaar gegaan.
Beter 2 maanden gewerkt (ja Juli tel ik gewoon als hele maand, ook al heb ik maar 2x gewerkt) dan helemaal niks toch?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
whaha "uit elkaar gegaan" gozer het is de mac, niet moody's
Ok ik ben klaar met dat topic wat zijn ze daar onaardig zeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
JB een veelzijdige artiets noemen. Wat ben jij een achterlijke autistische kneus
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter 2 maanden gewerkt (ja Juli tel ik gewoon als hele maand, ook al heb ik maar 2x gewerkt) dan helemaal niks toch?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:58 schreef RensAjacied het volgende:
Weet nu wel de code van de deur etc. Dus voor een overval![]()
Weet door de veiligheidsmaatregelen van de McDonalds dat het personeel zich toch niet mag verdedigen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ontslag genomen bij de McDonalds. Wat een kankerwerk.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ontslag genomen bij de McDonalds. Wat een kankerwerk.
Na die discussie van eergister of gister ofzo over je werk is ie wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen gaat stuk omdat ik ontslag genomen heb![]()
![]()
![]()
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggetsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Te weinig sla op een hamburger heb ik gehoord. Het moet wel gezond blijven he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggets
je laat je wel makkelijk omlullenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Jizzen in de milkshake machinequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig sla op een hamburger heb ik gehoord. Het moet wel gezond blijven he.
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Na die discussie van eergister of gister ofzo over je werk is ie wel leuk ja
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef toe, je bent gewoon ontslagen omdat je te traag was met de kipnuggets
Kipnuggets is een stap verder jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.
[..]
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.
Je frituur brevet is een serieuze zaak hoor voor je het weet zuigt de kipnugget teveel vet op.quote:
Whaha maak je nu een joke? Doorgroeimogelijkheden naar de kipnuggets en mcflurry'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verdedigde elke keer mijn werk. Maar ik wist zelf ook wel dat het alleen voor tokkie's was. En die 3 euro en "fucking" 50 cent per uur doe ik het niet voor.
[..]
Eerst halfjaar kom je niet verder dan de hamburgers, cheesburgers en BigMac's.
Ik heb echt niet ontslag genomen omdat jullie of me vrienden dat zeidenquote:
Het is vies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Happel het volgende:
Werken bij de Mac is ook niet eenvoudig, steven. Je onderschat dat...
Daarom ben je ook zo dikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef GGMM het volgende:
Ik heb trouwens ook bij de Mac gewerkt, niks mis mee.
Vast jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:11 schreef Happel het volgende:
Werken bij de Mac is ook niet eenvoudig, steven. Je onderschat dat...
Hier hebben ze geen ketchup bij de macquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast ja
Wilt u er friet saus bij en ketchup
Ahhh prut, weer vergeten saus bij te doen
Watquote:
Bij de gemiddelde Mac in de randstad is het bestellen van voedsel moeilijker dan het klaarmaken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast ja
Wilt u er friet saus bij en ketchup
Ahhh prut, weer vergeten saus bij te doen
Daar kennen ze niets andersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
In Amerika kreeg ik ketchup bij m'n friet
Wat een debielen daar.
Ohquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Alleen die wazige gele/groene fritesaus. Best lekker, maar toch
Die zakkies hebben ze niet geloof ik. Kan me in ieder geval herinneren dat ik dat een tijdje terug vroeg en het antwoord was NEIN.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je standaard op je hamburger kneus.
En bbq saus dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zakkies hebben ze niet geloof ik. Kan me in ieder geval herinneren dat ik dat een tijdje terug vroeg en het antwoord was NEIN.
Kutduitser
Ik alleen als ik echt voedingstoffen nodig hebquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk eet ik er alleen als ik terugkom van een festival of zo als ontbijt
Laatste keer was toen ik net was gestopt met roken en de hele dag honger hadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk eet ik er alleen als ik terugkom van een festival of zo als ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |