Watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:14 schreef RensAjacied het volgende:
Pindasaus is trouwens ook van slechte kwaliteit daar man jezus.
Sinds het toilet verstopt zit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Sinds de EK burger weg is. Dus sinds maandag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Sinds wanneer hebben ze pindasaus bij de mac?
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik alleen als ik echt voedingstoffen nodig heb
Ik vind trek altijd zo'n ranzig woord heaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Ja, als ik niets anders kan halen dan de MC ofoz dan moet het maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij noemt trek/honger hebben het nodig hebben van voedingstoffen?
Naja jij nam ook werkkleding mee naar de McDonalds.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
nam*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja jij neemt ook werkkleding mee naar de McDonalds.
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon Turkse Pizza Döner Kebab met knoflooksaus en sambal![]()
En als je naar de McDonalds gaat neem alleen ijs ofzo.
Eigenlijk was ik op tijd maar je had al te vroeg gequotequote:
Vaak duurder dan een hele pizza bestellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht dat je van "gewoon" een broodje mozzarella met pesto en tomaat?
en gebakken spek en pijnboompittenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OOK LEKKERquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik pas 14:30 wakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Geo4kant het volgende:
Whyyyyyyyyyyyyyy........... waarom blijf ik toch godverdomme 5 uur op lol.
*gaapt*
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.quote:
Witte bonen in tomatensausquote:
Ik eet best gevarieerd hoor, discrimineer niet. Zwart, wit, geel, alles primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Alsof ik dat nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is echt ongezond, energie drankjes, fast food, veel weten niet eens wat normaal gevarieerd eten is.
Ik heb het toch niet per sé over jou?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof ik dat nietMijn vader geeft o.a kooklessen op de AMBELT. Wij eten van alles man, maar af en toe fastfood is toch niet verkeerd man?
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.quote:
Wat moet ik dan zeggen, het is meer dan 50%.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Nouja hij valt wel onder de jeugd van tegenwoordig, dus wel.
Dit. Davy, wij voelen elkaar aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Fitness op jouw leeftijd is slecht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik de McDonalds niet had als werk dan sliep ik elke dag tot 15:00. Laatste paar keren 17:15 en 18:00 maar dat waren uitzonderingen.
Nu wil ik toch mijn ritme vast houden, heb sinds vandaag een redelijk ritme. Dus ook zonder baantje gewoon lekker vroeg opstaan en dan gaan sporten. Woensdag heb ik eerste dag bij het fitnesscentrum. Dus heb ik alsnog wat te doen in de middag en ochtend deze zomer.
Linkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Zet dan een wekker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga lekker 6 uur slapen en dan 12 uur opstaan ofzo zodat ik morgen moe ben zodat ik eerder kan slapen.
Maar nee hoor
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef Tjacka het volgende:
Heb trouwens een nieuwe Playstation besteld.![]()
![]()
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?quote:
fucking veel niggaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt mijn foto toch gezien? Valt mee toch? Haha.
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buitenquote:
Als je echt massa wilt aankomen welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben 16, denk dat ik wel uit de groei ben zo'n beetje. Gewoon fitness onder begeleiding wat kan dat kwaad?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had mijn raam helemaal open dus ik dacht ik word wel uiteindelijk wakker door het lawaai buiten
Moet HP sauce zijn, muchos beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:13 schreef GGMM het volgende:
In Amerika kreeg ik ketchup bij m'n friet
Wat een debielen daar.
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet eens een jaartje oud.
Wat heb je nu dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verkocht mijn 320gb met FIFA12 en Uncharted 3 vorige week voor 190.
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
160 gb gewoon even een nieuwe bij de wehkamp.
Ik kan niet zonder.
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer het kan je hele lichaam verpesten.
Doe beter wat cardio en die machines. Maar ga niet kracht training doen.
Ja ik heb toen voor 220 dit gekochtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo weinig? Zit er ook aan te denken om de mijne te verkopen. Speel er 5 keer per jaar op. Zonde van de investering.
Voor Justin Bieber concert zeker?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
Had dat dan gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
20 euro meer, zonder spellen, en maar 160gbKon je beter mijne pakken
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkerenquote:
Bende 14?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo weer eens geschoren nu lijk ik tenminste echt 14.
X360quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik heb toen voor 220 dit gekocht
[ afbeelding ]
Maar krachttraining is beter dat je op je 18e doet, maar doe beter rustig aan dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja gewoon en sportschoo. Dus cardio en machines etc. 1x per krachttraining voor de spieren. Je bouwt het me die gasten wel langzaam op. Zie het wel.
Nee, man. Is echt heerlijk. Vooral op een hamburger.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Bah zure zooi. Heb vorig jaar in Engeland flesje gekocht, 1x gebruikt, binnenkort maar eens wegflikkeren.
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik ben 15. We zijn al sinds onze 4e vriendjes van elkaar
Mijn x360 is kapot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb trouwens download codes voor Gears of War 2 en Fable 3, iemand kopen?
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.quote:
Op het veld van Ajax versloeg ik jouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij mag ouder zijn maar tijdens het hooghouden in rust bij Ajax versloeg ik je wel.
Je bent in de war met burger kingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Marokkanen en turkjes vergetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Als je bij de Mac werkt ben je een dikzak, een retard of een Antilliaan. Of een combi van die drie.
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op het veld van Ajax versloeg ik jou. Jammer dat ik ben weggestuurd bij Ajax door mijn gedrag. HEb er wel veel spijt van.
Jij bent zeker Surinamer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Haring.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap die Engelsen echt niet met al die zure troep over het eten. Gewoon zout man.
Fish 'n chips zonder vinegar![]()
Uit een krant![]()
![]()
Kabeljauw![]()
![]()
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... dan moeten ze maar geen B talentjes als Fisher op jouw positie aantrekken
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereiktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat ik in potentie wel een nieuwe cruijff kan zijn, ik kan nog steeds naar Ajax.
deze man weetquote:
titpic or gtfo jijquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook een grootheid als Ebecilio kende veel terugslagen en ook hij heeft de absolute top bereikt
Huh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kwam bij voetbalzone langs ja, toen je gereageerd had met de grap van DonRaja.
Dat kon niet missen.
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.quote:
quote:
Aah ok, ik zal eens royalties gaan claimenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij maakte zo'n grap over die lasagna paar dagen terug.
En die reactie stond ook op de Facebook van voetbalzone met de naam rens.
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Ik ben het eens met Smoofiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wtf, je komt echt over als een troll, je kunt toch je gezicht weg censoren ofzo, bewijs gwn dat je een vrouw bent, klaar.
Het is toch patat, friet koop je maar in belgiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
noo niet die discussie ga naar ONZ of KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |