zijn er meer dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. GGMMEnige fatsoenlijke mod in VBL tegenwoordig.
Dan vind ik dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
Is stevenmac er?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff aan m'n scriptie werken. Later boelers
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Undercover.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Jojoortje: 177 kb pure paalbaarheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk nog een reden dat Jojoortje nog als mod staat in de index? of heb ik iets gemist
Nee, moet er nog uitgehaald worden. maar wss wordt dat gedaan als de nieuwe mod bekend is,dan hoeven de FA"s niet 2 keer werk te doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is stevenmac er?
Zo nee; tot over 15 minuten.
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
ff op de twitter van black greg om te kijken wat voor fashion ik moet kopen
lekker voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Eikels net 2 a4tjes voor niks doorgelezen dat is kostbare Fok! tijd.quote:Controleer dan of je alle vermelde documenten hebt opgestuurd. Indien dit zo is, kun je deze brief als niet verzonden beschouwen.
als ze hem dan aanspreken had het wel GW2 moeten zijn, naar Greg luistert hij sowieso nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap al dat gezeik niet dat hij zich niet op sociaal vlak mengde met andere internationals iedereen weet toch dat je hem eerst moet aanspreken op Twitter
United-Ajax zit nog goed in mijn geheugen, wat een bazen avond was dat en een vet mooie tripquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:34 schreef GGMM het volgende:
Zenden ze bij EL een herhaling van Ajax - Man. United uitipv dat ze een herhaling van Man. United - Ajax uitzenden.
Kut man, kun je nog herkansen? Gelukkig heb ik wel een 8 en een 8,5 teruggekregen gister.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
Vanochtend tentamen verkloot dus de volgende ff goed doen.
Ben studeren
Zou het, jou ontgaat helemaal niks hequote:
Jep, wel in de zomervakantiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kut man, kun je nog herkansen? Gelukkig heb ik wel een 8 en een 8,5 teruggekregen gister.
On top of things...ik regeer m'n eigen leven momenteel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou het, jou ontgaat helemaal niks he
Ah balen, maar beter dat je uberhaupt nog kunt herkansen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, wel in de zomervakantie15 augustus ofzo
Wat een eisen was professioneel fotograaf HMF hier maar voor tips.quote:FotoFoto inladen
Let op! Je pasfoto moet aan de volgende eisen voldoen:
het hele gezicht moet onbedekt, met beide ogen zichtbaar en duidelijk herkenbaar zijn
het gezicht moet zoveel mogelijk beschikbare ruimte invullen
de foto moet scherp zijn
het mag een kleuren of zwart/wit foto zijn
de minimale resolutie van de foto moet 72DPI zijn
de foto moet een afmeting van minimaal 35x45mm hebben
de maximale grootte van de foto is 2 MB
Ff snel een reactie geplaatst hoor nu weer verder met mijn fotosessie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Justin Bieber komt naar Nederland
Wat gaan we hier aan doen jongens
Ze haten op onze meet
Waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ff snel een reactie geplaatst hoor nu weer verder met mijn fotosessie.
Viesbahquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Hier vind ik hem wel heel stoer doen stiekem verlang ik terug naar zijn lieve en vertederende periode met veel opwekkendere melodieën en teksten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Ontslag genomen bij de McDonalds. Wat een kankerwerk.
Whaha toch maar aan de lopende band?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
En nu?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Staat goed op je CVquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Daar gaat je toekomst. Misschien kan je bij Steven nog een kamer huren?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef RensAjacied het volgende:
Plantjes zijn belangrijkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat je toekomst. Misschien kan je bij Steven nog een kamer huren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |