Je hebt ook mannen die hetero zijn maar anale seks willen. Dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik val op vrouwen omdat ik mijn lul in haar kut wil doen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:43 schreef Avondmens het volgende:
het is eigenlijk heel vreemd dat er uberhaupt veel mensen homo zijn omdat een eventuele genetische aanleg voor homosexualiteit zichzelf nogal snel uit de genenpool haalt.
dat dus, je kan mij echt niet laten geloven dat een man en een vrouw graag bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
Grappig, ik vind vrouwen inderdaad vaak helemaal niet lekker ruiken. En mannen wel. Vers mannenzweet, phwoaaaar!.
Waarom ik geen hetero ben?
Alsjeblieft zeg, ik snap inderdaad dat hetero’s bij elkaar zijn vanuit een of ander voortplantings-oerinstinct, maar voor de rest passen ze echt voor geen REET bij elkaar. Ik zit supergoed op één lijn met mijn vent, we hebben een superleuk sexleven (we neuken omdat we het lekker vinden, niet omdat we babies moeten maken), we leven een party hardy lifestyle vanuit een mooi appartement in het centrum van de hoofdstad, we hebben samen een supermooi bedrijf opgezet. Ik zie me dat samen met een vrouw allemaal niet gedaan hebben..
Als er een soort Matrix-achtige blue pill was waarmee ik hetero zou kunnen worden, dan mag je 'm houden. Hetero's....
Genoeg mensen die veel met hun partner delen hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat dus, je kan mij echt niet laten geloven dat een man en een vrouw graag bij elkaar zijn.
die twee zijn zo verschillend, dat hoort gewoon niet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
delen ja, maar graag samen zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Genoeg mensen die veel met hun partner delen hoor.
Niet alle stereotypes over mannen en vrouwen kloppen. De meeste eigenlijk niet.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Waarom kunnen homo's het dan altijd zo goed met vrouwen vinden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
delen ja, maar graag samen zijn?
mss in het prille stadium van een relatie maar je gaat me niet vertellen dat mannen en vrouwen goed met elkaar kunnen opschieten
ja, dan heb je het over Verwijfde homo'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom kunnen homo's het dan altijd zo goed met vrouwen vinden?.
Ik ken leuke en niet leuke homo's en leuke en niet leuke vrouwen, en ja, zelfs leuke en niet leuke heteromannen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dan heb je het over Verwijfde homo's
ik kan die k*twijven echt niet uitstaan hoor
mooi voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken leuke en niet leuke homo's en leuke en niet leuke vrouwen, en ja, zelfs leuke en niet leuke heteromannen.
Raar he?
Omdat die na een poosje weer naar huis gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en dat ook jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat die na een poosje weer naar huis gaan
Omdat ik het met heteromannen nooit zo makkelijk over een dikke, vette lul kan hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
ik ben homo en heb mij allang voortgeplantquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef DragonBlade het volgende:
Je bent hetero omdat je je moet voortplanten
Kan best, maar ik ken alleen de mijnequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Omdat ik het met heteromannen nooit zo makkelijk over een dikke, vette lul kan hebben.
Ben je toch hetero geweestquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben homo en heb mij allang voortgeplant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |